|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien is vernieuwen niet zo'n goed idee en gaan daarom veel bands de dieperik in Morbid Angel vs Unleashed Mercenary vs Cannibal Corpse Metallica vs Iron Maiden, alles met een M wil vernieuwen met Mayhem als geslaagde uitzondering [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2012 22:14] signature |
|
De laatste "vernieuwing" van Darkthrone vind ik anders ook niet zo geslaagd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
quote:Mooi toch? quote:Volgens mij zeiden ze toen al dat dat een eenmalig statement was. |
|
quote: +1 De laatste platen met Legion leken ze wat te stagneren, maar sinds de komst van Mortuus hebben ze wat mij betreft enkel maar superplaten gemaakt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Goede band hoor. Zit gewoon progressie in per album en dat is prettig. 'Heaven shall burn' en 'Panzer division' en het live album zijn all time fav's. Maar ik vond ROM 123 (of zo) ook erg goed. Live vond ik ze helemaal knallen met Legion, neemt niet weg dat de 'nieuwe' zanger een stuk beter en veelzijdiger is. Ja hoor... |
|
quote: Ik vind Marduk alleen maar harder geworden, veel duisterder en overtuigender dan voorheen. Juist door niet alleen door te razen komt er veel meer spanning en agressie in. quote: +1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind Panzer Division juist hun all-time low. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Kan ik me iets bij voorstellen. Als statement geslaagd, maar als album valt het bijzonder licht uit in vergelijking met de rest van hun discografie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Rom 5:12 is gewoon veruit hun sterkste plaat, met massa's voorsprong Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Daar ben ik het mee eens. Ben wel enorm benieuwd naar de nieuwe Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
rondispleased: Is heel makkelijk zolang je een Fecesbook, eh Facebook account hebt: http://www.discorder.com/pages/marduk.serpent.sermon.html Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik kijk heel af en toe nog eens op die discorder site voor release data. Verdere support mijnerzijds hoeven ze niet meer op te rekenen. (Mocht iemand een betere site weten daarvoor hoor ik het graag) Ik betaal graag een paar euro meer als ik ze bij de locale platenboer kan scoren. Erg jammer hoe ze in Zaandam proberen in te cashen op Jantje Shit en andere kotsmiddelen.. iets met het verlies van integriteit... als daar uberhaupt ooit sprake van is geweest. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En verkoopt de lokale platenboer geen jantje smit? Hoezo integriteit, die mensen daar wil ook een belegde boterham. Lekker boeiend dat ze ook andere zooi verkopen... Ot. Ben benieuwd naar de volgende plaat. [Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 04-05-2012 22:16] |
|
Maar Mortis Rex is true en grim en daar heeft 'ie zijn hele leven hard voor moeten vechten dus daar mag je best respect voor hebben hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De platenzaken waar ik mijn spul haal hebben geen Jantje Shit inderdaad. En wat OWW zegt natuurlijk... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wat zal het je toch verder een rotzorg zijn wat een mailorder nog meer verkoopt?? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hoezo integriteit... indeed. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Sinds ik kan kiezen waar mijn geld heen gaat ga ik voor de verkoper die mij het meest aanstaat.. dus heb je ook Volendamse nachtmerrie muziek in je lijst staan zullen mensen als ik ik je proberen te mijden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nieuwe clip! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik snap sowieso niet waarom mensen überhaupt bij Displeased kopen. Als dertienjarige held heb ik dat één keertje gedaan, daarna had ik zoiets van 'tsja, laat ook maar zitten'. Zodra ik die lelijke site zie, zinkt mij de moed alweer in de schoenen. Net voor het eerst in jaren weer eens op gekeken naar aanleiding van bovenstaande discussie, het kan inderdaad ook écht niet. Onduidelijk, lelijk, druk, weinig / geen samenhang tussen de aangeboden artikelen. Bovendien heb ik niet echt het idee dat het een enorm goedkope mailorder is, nog afgezien van het feit dat ik mijn geld als het even kan sowieso liever naar een kleinere distro breng. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Al kon ik deze parels natuurlijk niet laten liggen: http://www.discorder.com/shop/artist/Prinzessin%20lillifee%2001/Audiobook/CD/4050003711331 http://www.discorder.com/shop/artist/Kinder%20top%20100/V_A/2-CD/8714221013184 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Tering zeg, die site is er inderdaad niet op vooruit gegaan. Toch, als een mailorder/winkel heeft wat ik zoek tegen een normale prijs, dan koop ik het. quote:Band "in outfit" spelend voor verschillende achtergronden met een filter eroverheen. Vuurtje erbij. Was dat niet al oneindig vaak gedaan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
En als Ron en Lars alleen maar true en grimm waren gebleven hadden ze nu een uitkering en bestond Displeased niet meer. Ik bestel er ook niet omdat ze bijna geen vinyl hebben... Maar hoe een site eruit ziet zal mij verder één grote klotezorg zijn. Ik hoef geen mooie site. Praktisch en mooie prijs dat is het belangrijkste. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |