|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de eerste nr vind ik niet zo maar de 2de nr is wel mooier |
|
Legion valt ALTIJD tegen, op CD en al! Ik heb trouwens van Hub Day Of Darkness gekocht, das echt een toffe bootleg (als je van Marduk houdt natuurlijk). Zelf ben ik er niet zo dol op, maar dit is wel een gave! |
|
het probleem met Marduk is: Ze zijn elke keer Marduk.. ze worden zo langzamerhand een parodie op zichzelf.. erg jammer.. na "Heaven Shall Burn..." hebben ze het een beetje afgedaan.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Voor mij al na Dark Endless |
|
quote:ik vind dat marduk juist nie genoeg zichzelf blijft. het verschil in cd's is voor mij echt heel groot, ze hebben bv de snelheid en bruutheid van pdm vrij direct verloren. |
|
Hey! Er bestond ook al een Marduk vooooor Panzer Division hoor! |
|
quote:goh, je meent t, echt waar? die albums vind ik ook stuk voor stuk anders. |
|
Ik vind those of the unlight, fuck me jesus en dark endless dus echt geweldige albums... daarna komen er stuk voor stuk aardige albums alleen deze kunnen al lang de oudjes niet evenaren.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Erg true hoor 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:die vind ik ook wel leuk maar pdm heerscht over alle |
|
quote: Als je dit meent, dan vind je ik echt heeel zielig Ik kan zo kwaad worden op de mensen die maar met het woordje 'true' smijten hé ! Ga lekker naar trendy rommel luisteren, breezermongool ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:BrEeZaH's ZiJn TrOe!! |
|
quote: Tja, rollende oogjes, wat zou dat nu weer willen zeggen? Het gaat erom dat het vandaag de dag echt een "trend" geworden is om enkel debuut platen of obscuur demo materiaal goed te vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 07-01-2003 15:42] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
oh die had ik niet gezien Maar nee.. ik heb d'r echt een fucking hekel aan ! Ik, Wil Schuurman |
|
Het is net zoals Dark Funeral, ze brengen keer op keer dezelfde saaie troep uit |
|
quote:bij dark funeral vind ik inderdaad dat na de eerste mini erg weinig leuks is uitgekomen maar maruk weet toch steed met nieuw werk aan te komen, dark funeral is echt een eenheidsworst. |
|
quote: vaak komt het er gewoon op neer dat alleen de eerste releases van een band goed zijn als je er langer naar luistert. |
|
quote:daar ben ik het wel mee eens, hoe meer je een band hoort hoe meer je het oudere werk gaat waarderen en dat kan doorslaan tot de eerste release de beste te vinden. |
|
En daar heeft schaambaard helemaal gelijk in. Veel bands breken op een gegeven moment door, en gaan sneller produceren om aan de vraag te voldoen. Een debuut had geen tijdslimiet, minder trend-invloeden etc.. Gelukkig zijn er uitzonderingen met bands als bijvoorbeeld Absu of desaster Ik, Wil Schuurman |
|
Ja, uiteraard, geef mij ook maar de oude Emperor, Satyricon en ja ook Marduk. Maar het werk van deze laatsgenoemde band beperken tot Dark Endless gaat mij gewoon te ver. Wat doe je dan met krakers als Those of the Unlight, Opus Nocturne en zelfs Heaven shall burn? Maar goed, misschien discussieren we nu teveel persoonlijke smaak 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik blijf erbij dat na Dark Endless de band beter had kunnen stoppen, en die ontzettend vervelende Legion uit de band flikkeren. Die gozer irriteerd me al releases lang! Andreas Axelsson was de enige en beste zanger die Marduk gekent heeft! |
|
Ik heb wat nummers gehoord van hun aankomende CD en ik vrees dat het gewoon meer van hetzelfde is. De drums zijn misschien een klein tikje gevarieerder (wanneer ze eens niet blasten), maar voor de rest had dit album gewoon Panzerdivision II kunnen heten. Jammer, jammer,... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het is ook gewoon een kunst om goed te blijven na je eerste release in plaats van in herhaling te vallen ed.. 11.45: restate my assumptions |
|
Maar ja, ze zijn nou eenmaal goed in snelle nummers te schrijven. Op het laatste album ...Danse Macabre probeerden ze het weer eens met wat trage tussendoortjes, hoeft van mij niet. Laat dat maar aan andere bands over. Waarom was Marduk alleen goed tot Heaven shall burn ? Mijn favo nummer allertijden van Marduk is eigenlijk nog steeds Nightwing ! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |