|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: WTF?! Serieus? In mijn optiek speelt Diabolical Masquerade in de Champions League en Marduk in de 1e divisie, om maar even een parallel met voetbal te trekken. Zit ik er dan naast? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Smaken verschillen denk ik zo, ik vind Tsjuder dan weer een vrij zouteloos ensemble. *edit* Accuser, Opposer is toch wel mijn favo Marduk nr. geworden [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-06-2007 14:02] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik vind tsjuder ook maar een saaie bende.. marduk is nou ook niet echt de meest gevarieerde bm die je kan vinden maar t blijft toch veelal langer boeiend dan een nutteloosheid als tsjuder... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Is Mortuus familie van Johnny Depp? |
|
Eerder van Obsidian C. dan (KoK). Wat is trouwens de hele point van dit filmpje? Je ziet ze in een bar hangen en de achtergrond muziek is Shining |
|
Afterparty na een show in Rusland. En de muziek is volgensmij gewoon Marduk met Mortuus als vocalist.. |
|
Heb heel veel over Marduk gehoord, maar pas sinds een week geleden iets van gechecked. Ik vind het album Plague Angel geweldig, verder nog niets van geluisterd. Iemand aanradertjes (Marduk, of Black Metal over het algemeen). |
|
Those of the unlight. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jep Van hun later werk vind ik La Grande Danse Macabre en hun laatste plaat, Rom 5:12, vooral de moeite waard. Plague Angel bevalt me minder. Faustian Spirit of the Earth |
|
world funeral vind ik de minste, ook panzerdivision en dark endless kunnen mij minder bekoren, heaven shall burn, opus nocturne en those of the unlight zijn mn favorieten, en uiteraard de laatste |
|
Ik luister Rom 5:12 nu voor de eerste keer. wat ik altijd tof vind aan marduk is dat alle instumenten lekker duidelijk klinken. Iets was ik vaak mis in black metal. vooral de langzame stukken vind ik mooi met die tergende zang er overheen. Laat ze anders een heel album midtempo doen... Suck my piss |
|
Ik vind Rom 5:12 heel goed uitgebalanceerd. Een prima combinatie van mid-tempo nummers en snel, agressief geweld. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vette vox ja van Mortuus. Sowieso vette plaat, Rom 5:12. Marduk met Mortuus, beste transfer in jaren. Check Mortuus z'n werk in Funeral Mist, album "Salvation". Denk allicht dat jij het 12 minuten durende nummer "Circle of Eyes" goed zal trekken. De mini "Devilry" is ook niet verkeerd. Demo daarvoor heet "Havok" geloof ik (edit: eerste demo "Darkness", 2e "Havoc"), mij wat te lo-fi. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-09-2008 21:51] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: +1 quote: Salvation is een briljante cd, één van de beste aankopen in jaren op BM gebied. Nog een "tikkie" extremer als Rom 5:12. Ik vond het zware kost de eerste paar keren. Maar man, wat is dat ding gegroeid ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Toch is Plague Angel gaver. |
|
Hmm, weet ik zo niet. Rom 5:12 is wat gebalanceerder vind ik, mooie afwisseling van slepende en hondsagressieve nummers. Plague Angels is één en al audio terreur. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Plague Angel is volgens mij gewoon nog helemaal door Morgan Hakansson geschreven. Wat saaie composities IMO maar met een betere vocalist. Mortuus heeft meer invloed gehad op Rom 5:12. "Salvation" is briljant ja. Gekocht op Wacken 2003, 's nachts in de tent op m'n discman geluisterd. Laatste BM album waarvan ik dacht "fuck, linke muziek dit". Een gevoel weet je. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Swa, brother! Hoge kraag. |
|
Ik vind Rom 5:12 veel gaver dan Plague Angel. Moet ik ook maar eens wat van Funeral Mist luisteren. |
|
quote: + Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Mortuus zijn invloed (over)heerst wel enorm op deze platen! Marduk is goed uit een sleur gekropen de laatste tijd. Salvation van Funeral Mist is imo trouwens een van de beste BM platen ooit, wat een vlijmscherpe riffs, teksten en gebruik van vocalen zeg [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-09-2008 9:26] |
|
quote: Idem. Plague Angel is me net iets te veel gedreun. Dan luister ik liever Rom 5:12, Nightwing of La Grande Danse Macabre. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ha! bedankt voor de tip./Weet je wat grappig is ? Ik ken Funeral Mist al, en juist via jou. Wat jaartjes gelden rade jij het mij ook al aan. Evengoed bedankt Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |