|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een loze opmerking. Je vond hem live beter maar dus niet vanwege z'n stem? Geef mij toch echt maar Mortuus hoor! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-06-2005 0:15] |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-06-2005 0:15] |
|
Erg gave plaat, die laatste. Ze hebben zeker het rosgeweld van PDM ge-evenaard. Deze plaat gaat iig meer rondjes draaien dan La Grande Danse Macabre en World Funeral. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: ik bedoelde datik legion beter vond als zen stem nog in orde was.daarom dat ik het jammer vind dat zen stem het niet meer aankan. .................. |
|
Erg gave cd Plaque Angel. Net even aan het luisteren en hij rost ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Tjee, jammer van z'n stem inderdaad. Hoe zoiets kan gebeuren snap ik niet. mvg wk10 |
|
quote: Ooit al eens een paar jaar lang veel avonden gegrunt? Dan weet je het toch wel! |
|
Zou het? mvg wk10 |
|
Marduk & support Tivoli de Helling woensdag 31 augustus zaal open 19.30 uur aanvang 20.15 uur entree ˆ 13,- Zowaar een keer niet in de 013 |
|
Gaaf! weer eens wat gaafs in Utrecht. Yeah. Ga ik zeker bij zijn. |
|
Daar moet ik heen! Been born to rape your mother's holy womb. |
|
quote: Hoe weet je dit? Staat niet op hun site. En elders in Nederland? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Iemand moet de eerste zijn met het bericht naar buiten te brengen, of er meer shows in NL zijn weet ik niet. weet alleen dat ze in de tivoli bevestigd zijn |
|
Wie zijn de support? Endstille? |
|
quote: Ja dat vraag ik toch niet? Weet je dit zeker? Ik bedoel waar heb je dit vandaan? Ze spelen ook op wacken geloof ik, maar dat staat ook niet op de site, dus wat dat betreft. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja ik weet het zeker, anders had ik het niet gepost ik heb het van de boeker van de Tivoli. |
|
Tivoli!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Met die tour die toen afgelast was, speelden ze bijv ook in Grunn. Dus...... ik hoop daar weer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En in Haarlem. Hopen op dezelfde locatie met dezelfde bands(met uitzondering van wycked witch). We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hahaha, ja echt. Hopen dat belphegor daar dan ook in de line-up staat stond er wel voor dat het afgelast werd. Been born to rape your mother's holy womb. |
|
Liever Endstille dat Belphegor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
... Maar dat is logisch. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ken endstille nog niet zo goed Been born to rape your mother's holy womb. |
|
quote: Weet jij wat je zegt? Gvd laatst Belphegor gezien, wat een set zetten die lui neer zeg. Dat staat als een fucking huis. Zooooooo strak, en gaaf geluid. Beuken gewoon. Zet de Belphegormachine aan en laat hem maar lekker lopen. Stationair als de pest On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |