IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Marduk Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-02-2004 10:15 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 12 februari 2004 10:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoop dat hij de stem van Legion een beetje kan evenaren want dat op 'salvation' is natturlijk niets voor Marduk.

Godverdomme zeg, laten we juist hopen van niet! Als Arioch zijn vocals van op de Devilry EP kan herhalen in Marduk dan koop ik sinds jaren weer een Marduk schijf.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-02-2004 14:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 februari 2004 10:15 schreef Wolveken het volgende:
Godverdomme zeg, laten we juist hopen van niet! Als Arioch zijn vocals van op de Devilry EP kan herhalen in Marduk dan koop ik sinds jaren weer een Marduk schijf.
Die ep ken ik niet ik heb slechts salvation en ik zeg niet dat dat slechts is maar totaal niets voor bij Marduk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2004 12:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Hoe heet eigenlijk de band waar Legion zong voor hij bij Marduk kwam?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-07-2004 13:02 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 2 juli 2004 12:54 schreef kwelgeest het volgende:
Hoe heet eigenlijk de band waar Legion zong voor hij bij Marduk kwam?

Ophthalamia. Die band ken ik verder ook alleen maar van naam trouwens, nooit wat van gehoord.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2004 13:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juli 2004 13:02 schreef TNightmare het volgende:
Ophthalamia. Die band ken ik verder ook alleen maar van naam trouwens, nooit wat van gehoord.
Hehe komt die naam me ff totaal niet bekend voor maar toch bedankt .
Ik zal es wat mail orders na gaan lopen.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-07-2004 13:20 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 2 juli 2004 13:02 schreef TNightmare het volgende:

Blacky Doom is dat. Totaal niet te vergelijken met zowel de oude als de 'nieuwe' Marduk. Moeilijk uit te leggen maar als Black Sabbath Black Metal zou spelen zou 't klinken als Ophthalamia. Ik vind 't persoonlijk niets.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-07-2004 13:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2004 14:38 schreef kwelgeest het volgende:
Die ep ken ik niet ik heb slechts salvation en ik zeg niet dat dat slechts is maar totaal niets voor bij Marduk.

Wel VEEEEEEL beter dan Marduk. Wellicht dat Marduk voor het eerst in vele jaren een goede plaat gaat afleveren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2004 13:31 by spectre Profiel van spectre

hmm, dan moeten er nog wat leden vervangen worden wil dat lukken

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2004 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juli 2004 13:31 schreef spectre het volgende:
hmm, dan moeten er nog wat leden vervangen worden wil dat lukken
Gezien er nog maar een lid inzit van 'La Grand Dance Macabre' en dus maar twee van 'Worl Funeral' is er een beste kans dat het een tikje anders gaat klinken.
Hoewel de laatste twwe studio schijven niet echt fantastisch waren hou ik toch m'n hart vast.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 02-07-2004 13:48]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-07-2004 13:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juli 2004 13:48 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien er nog maar een lid inzit van 'La Grand Dance Macabre' en dus maar twee van 'Worl Funeral' is er een beste kans dat het een tikje anders gaat klinken.
Hoewel de laatste twwe studio schijven niet echt fantastisch waren hou ik toch m'n hart vast.

Niet echt fantastisch?

Het is allang een herhalingsoefening om maar van hun Dorks For Satan imago te zwijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2004 13:52 by spectre Profiel van spectre

bwar is um ook al genokt merk ik hier uit?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-07-2004 13:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juli 2004 13:52 schreef spectre het volgende:
bwar is um ook al genokt merk ik hier uit?

al een tijdje.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-07-2004 13:55 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 2 juli 2004 13:27 schreef Chelman het volgende:
Wel VEEEEEEL beter dan Marduk. Wellicht dat Marduk voor het eerst in vele jaren een goede plaat gaat afleveren.

Dat die tijd nog mag aanbreken zeg, er mag wel een HOOP veranderen.

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2004 13:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juli 2004 13:51 schreef Chelman het volgende:
Niet echt fantastisch?

Het is allang een herhalingsoefening om maar van hun Dorks For Satan imago te zwijgen.

Niet echt dus.
Na Panzer was Dance Macabre een hele omslag. World Funeral is qua midtempo (bs) stukjes een voorzetting van deze plaat. Beide totaal niet vergelijk baar met oud Marduk werk.
En hun imago valt ook nog best mee. Legion is afentoe een clown op t podium maar ik vraag me af in hoe verre dit komt door de alcohol. Op Waldrock 2000 speelden ze erg vroeg in de middag en waren ze dus nog nuchter. Dit optreden was qua spel, geluid en 'show' geweldig. Verder zijn de mannen die 8 jaar lang Marduk hebben neergezet zoals de band bij de meesten van ons in het geheugen gegrift staat wel degelijk serieus in hun 'idelologische' overtuiging.

Ik vind deze post/opmerking van jou meer betrekking hebben op Dark Funeral.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-07-2004 13:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juli 2004 13:56 schreef kwelgeest het volgende:
Verder zijn de mannen die 8 jaar lang Marduk hebben neergezet zoals de band bij de meesten van ons in het geheugen gegrift staat wel degelijk serieus in hun 'idelologische' overtuiging.

Ik vind deze post/opmerking van jou meer betrekking hebben op Dark Funeral.

Ik vind ze beide wat dat betreft vergelijkbaar. De keren dat ik Marduk gezien heb heb ik Legion weinig anders horen brullen dan de obligate 'Praise Hail Satan' wat inderdaad heel erg op de 'Open the gates....' van Dork Funeral lijkt.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2004 14:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb ze een keer beide op een dag gezien en ik vind toch echt wel een heel verschil zitten tussen een paar clown's met strakke/'mooie' paint op en te strakke latex pakjes en een paar dronken Zweden die gewoon hun ding doen.
En zowel met "praise hail satan' ( sulpher souls) als 'Open the Gate's' heb ik geen moeite.
Open the gates staat dan ook op de enige Dark Funeral schijf die ik nog eens aan wil zetten en 'serieus' kan nemen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-07-2004 12:30 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Marduk live was (ik heb ze zonder Legion nog niet gezien) een stuk intenser dan Dark Funeral live. Dat vond ik nl maar een stel zoutzakken op het podium. Twee keer gezien, en twee keer een enorme tegenvaller.

Ik vind La Grande Danse Macabre nog wel een lekker cdtje, al draai ik hem niet al te vaak. World Funeral heb ik niet meer gekocht, dat nummer "Cloven Hoof" geloof ik kon me niet overtuigen om World Funeral eens een luisterbeurt te gaan geven. Op La Grande Danse Macabre is nog een mooie afwisseling aanwezig tussen nummers als "Azrael" en "Jesus Christ Sodomized" enerzijds, en "La Grande Danse Macabre" en "Summers End" anderzijds. Ik ben bang dat die balans op World Funeral te ver doorschuift: teveel van het nieuwe zeg maar.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2004 14:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

World Funeral is idd tever door geschoten naar 'het nieuwe'
Heerschend om te zien dat er nog iemand is die het begrijpt

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-07-2004 14:21]

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 31-07-2004 12:10 by Marco_Filth Profiel van Marco_Filthhttp://www.geocities.com/marco_filth

Weet er soms iemand waar ik de lyrics kan vinden van Todeskessel Kurland? Is volgens mij een extra track van de Panzer Division sessie.

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-07-2004 12:17 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 31 juli 2004 12:10 schreef Marco_Filth het volgende:
Weet er soms iemand waar ik de lyrics kan vinden van Todeskessel Kurland? Is volgens mij een extra track van de Panzer Division sessie.

iig niet op het net...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-11-2004 23:52 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 februari 2004 10:15 schreef Wolveken het volgende:

En, heb je het album al gehoord?

Ik iig wel... Aan de ene kant ben ik teleurgesteld dat Arioch/Mortuus er weinig van weet te maken. Aan de andere kant ben ik blij dat mijn wereldbeeld niet hoeft te veranderen omdat ik Marduk wederom kan blijven negeren .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2004 0:14 by spectre Profiel van spectre

hehe

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-11-2004 0:28 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

waldrock 2000 goed geluid???? dat zijn toch nie beschamende scheten die op die blackkrowned box terecht zijn gekomen, omdat ze zonodig twee cd's wilden vullen met leftovers en andere shit

devilry, hebben die toen ook geen split iets met flauros gedaan, dat was wel okee toch..

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2004 0:32 by spectre Profiel van spectre

devilry LP van Funeral Mist

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-11-2004 9:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 november 2004 0:28 schreef Aaaarco het volgende:
waldrock 2000 goed geluid???? dat zijn toch nie beschamende scheten die op die blackkrowned box terecht zijn gekomen, omdat ze zonodig twee cd's wilden vullen met leftovers en andere shit

Die opnames hebben idd geen vet geluid maar dat er goed werd gespeeld is wel te horen.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com