|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
24 september komt de nieuwe uit Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +0.5 Ik vind die laatste twee ook te gek, maar anderzijds zo ver van het geluid van de "oude" Marduk (en dan met name de Legion-periode) dat een vergelijking eigenlijk niet echt opgaat. Ik vind bijvoorbeeld Heaven shall Burns... één van de beste BM-platen ooit, maar hij is nauwelijks vergelijkbaar met het huidige bandgeluid. Ik ben wel erg benieuwd naar die nieuwe (hoewel de cover toch een behoorlijke teleurstelling is). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Potjedikkie zeg, zijn die lui nog steeds bezig? Ik heb ze tot en met Opus Nocturne gevolgd en hoewel ik die al 10 jaar ofzo niet meer gedraaid heb, kan ik me nog herinneren dat ik het een enorm gave plaat vond! |
|
|
|
Dat klinkt inderdaad weer geweldig! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mmmlekker. Benieuwd naar nieuwe album, kom..uit..nu! |
|
Idd, smaakt naar meer Faustian Spirit of the Earth |
|
Vet! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Krijg ik als enige de associatie van een regenworm met een ODOL bij die nieuwe albumtitel?? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nee man, dat had ik ook bedacht, ik moet zeggen, ik lag onder de tafel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Haha. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gisteren Wormwood eens aandachtig geluisterd. Hele sterke plaat! Bij opener "Nowhere, No-One, Nothing" had ik nog iets van: meer van hetzelfde, maar daniets chaotischer. Maar vanaf het tweede nummer "Funeral Dawn" tilt men het bandgeluid echt naar een ander niveau. Mijn speakers knisperen van de spanning. Jaarlijstmateriaal dit! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je maakt me verdomde nieuwsgierig! |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tsja.. begint nu wel een beetje te stagneren he.. dat Marduk.. Leuke beukende plaat verders.. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-09-2009 15:14] |
|
Kom maar op met die nieuwe! Rom 5:12 draait hier ook nog steeds regelmatig rondjes. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Beetje een sobere kazuifel heeft de beste man trouwens aan. Dat kan veel beter! Verdomde Vat II ook. (Sorry, mn scriptie takes over ) [Edit: Argh, picca verwijderd. Nieuwe dan maar, minder mooi maar soit] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 14-09-2009 23:35] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: http://blogsearch.google.nl/?hl=nl&tab=wb Dan marduk en de naam van hun nieuwe plaat intikken |
|
Whoot, zo eens even kijken dan. Thankx Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Gaaf, wist niet dat google ook een aparte blogsearch heeft, deed het altijd via de "normale" zoekmachine. Opzich werkt dat ook prima maar dit is wel handig! |
|
quote: de nieuwe TDB stond er al per direct op.. zeker handig die google blogs |
|
Hij klinkt best lekker die nieuwe. Nog een paar keer meer luisteren . |
|
Zo, lekker schijfie! Onder de indruk! |
|
Fuck wat een vette plaat! Funeral Dawn, Whorecrown, To Redirect Perdition Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |