|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe. Boeiender |
|
quote: + heel veel. Ik schop hier tenminste één persoon tegen de schenen (Silence that is) maar ik vind Mortuus het beste wat deze band ooit is overkomen. Sterke plaat overigens. Behoorlijk wat subtiele en minder subtiele Funeral Mist invloeden maar daar val ik absoluut niet over. Daarnaast was het ook te verwachten. Ja, zo heb ik mijn Marduk graag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vind Mortuus inderdaad ook een verbetering (sorry Silence ) Funeral Mist ken ik dan weer niet dus dat moet ik ook nog maar eens checken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Funeral Mist vind jij ook wel gaaf ja! Maaruh, even iets corrigeren: Ik vond Mortuus een hele positieve factor in de band, maar om nou te zeggen dat hij het beste is dat de band ooit is overkomen vind ik vreemd. Ver voor Mortuus in beeld was heeft deze band ook geniale cdtjes uitgebracht(Nightwing, Heaven Shall Burn). Ja, daarna is Marduk behoorlijk doodgebloed qua inspiratie, en heeft Mortuus de band weer leven in geblazen. Maar ik hield ook van Marduk voor zijn tijd Verder vind ik dat Mortuus moet uitkijken dat hij Marduk niet TE veel de Funeral Mist kant op stuurt. Beide enorm gave bands, zou zonde zijn als ze beide (nagenoeg) dezelfde muziek gingen uitbrengen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-09-2009 15:19] |
|
quote: Schaamt U. Met die vooruitgang bedoel ik, naast het ongelooflijk brute zangwerk van Mortuus, ook de thematiek, om maar wat te noemen. Veel volwassener, professioneler uitgewerkt en daarnaast ook gewoon tien keer interessanter. Jesus Christ Sodomized; ja, grappig hoor, maar kom op zeg... Van Heaven Shall Burn... en Nightwing heb ik altijd erg genoten, maar mijn liefde voor Marduk kwam pas echt opzetten toen ik Plague Angel voor het eerste hoorde. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee. Ken van het oude werk eigenlijk alleen wat losse nummers. En heb World Funeral op de pc staan. Snap precies wat je bedoeld met de thematiek. Die is op World Funeral erg lachwekkend. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Er komt een box-set uit om het 20 jarig jubileum te vieren. Veel meer informatie dan dat deze box "marvelous" zou zijn is er niet: Swedish black metallers MARDUK will celebrate their 20th anniversary by releasing a strictly limited-edition, "marvellous box set" in early 2011. According to the band, "This fabulous release will be a monument of the first two decades of MARDUK." "marvellous box set" Als daar een best off cd bij zit vind ik er nu alvast niks "mavellous" of "fabulous" aan. Wel hebben ze iig nog een onuitgebrachte mini die hier wel bij zou kunnen zitten. Hopelijk binnenkort wat meer info. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar ik vond laatst een mini cd van Triumphator weer, dat is toch ook met Marduk members? Against God and Government |
|
quote: Ik heb die blackcrowned box nog, is dat ding nog wat waard weet je dat toevallig? Against God and Government |
|
Niet heel veel. Zijn er 10000 van gemaakt, zit een vhs (voor velen waardeloos) bij en het audio gedeelte is niet al te spectaculair. Ik zou hem wel van je willen overnemen eventueel. Van Marduk wil ik ook de mindere releases in huis hebben namelijk. virulent-bookings@hotmail.com Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Die mini is met Frederik (de voormalige Marduk drummer) en Mortuus (de huidige Marduk zanger) die ook op de volgende plaat Wings of Antichrist te horen is. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Subtiel! Hij is niks waard, joh. Mag ik 'em, mag ik 'em?!?! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 01-12-2010 6:22] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Niet echt veel, meer spul voor fans en verzamelaars. Persoonlijk vind ik het een leuk ding: toffe covers, sterke remake's en live-opnamen van een show waar ik bij aanwezig was. Check anders Ebay of van die verkoop(registratie)site's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op zich stelt ie natuurlijk weinig voor als je trouw al de rest van Marduk hebt gekocht. Die VHS is later op DVD verschenen en alle audio-nummers staan op de re-releases die bij Regain uitkwamen een paar jaar geleden. Blijft over: een nauwelijks stockeerbare doos (wegens veel te groot) en een zeer sumier fotoboekje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dus je bent het wel met mij eens wat betreft de waarde van deze box zie ik. Wat is er mis mee als ik dat mededeel en vervolgens inhaak op een eventuele verkoop? @Rotzak: Mail mij even. Ik doe heus geen onzin biedingen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Niet echt, eigenlijk. Het is een beetje als de antiquair die je komt vertellen dat je schilderij niks waard is en dat ie 'em wel voor een prikje wil overnemen. Ik heb overigens al prijzen gezien die variëren van vijftig tot honderd euro. Dus zo goedkoop is ie ook niet. edit: Ik heb 'em overigens ook. Hij komt nauwelijks uit de kast, want ik heb ook de DVD en al die re-releases. Dat betekent echter niet dat ik 'em weg doe, want voor mij persoonlijk is ie veel waard. En zo si alles relatief natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 01-12-2010 9:54] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
2 weken geleden op ebay voor 8,50 http://cgi.ebay.nl/Marduk-Blackcrowned-Box-Set-2002-2CD-Vid-limitiert-/280587718892?pt=B%C3%BCcher_Unterhaltung_Music_CDs&hash=item415454d0ec |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: *splut* When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
@Assie: Wat is dat voor'n track? Albumreview of een single remake ergens van? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een van de tracks van de aankomende EP waarin ze even een stapje terug doen naar de War-thematiek. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dat is te horen. Qua opzet is het nummer behoorlijk 'Panzer'. Maar dan met Mortuus. Niets mis mee. Klinkt erg lekker. Mag ook wel na het zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer teleurstellende Wormwood. Wat een zaadplaat is dat. Wellicht dat ik zelfs 'World Funeral' beter vind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wormwood viel idd behoorlijk tegen, zeker na het imo geniale Rom 5:12. Enkel nummers als Whorecrown, Phosphorous Redeemer en Funeral Dawn waren echt de moeite imo. De rest is nogal middelmatig. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik vond Wormwood wel prima, eigenlijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |