|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zin in die DVD man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: same |
|
Marduk DVD, nieuwe Amon Amarth, nieuwe Vader.......kan niet op deze maand ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mijn geld daarentegen, kan wel degelijk op Maar toch zeker de Marduk DVD aanschaffen! Ben benieuwd! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op http://www.myspace.com/truemarduk is nu Throne Of Rats van Blood Puke Salvation te beluisteren Wat heeft Mortuus toch een godsgruwlijk gure strot Legion mis ik in ieder geval niet; perfecte vervanger vind ik ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou ik heb de vorige week de nieuwe DVD in huis gehaald, maar ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben in hetgeen er geboden word. Ik vind het camerawerk vrij slecht. Dit bestaat eigenlijk alleen uit wat shots van de rechterkant en linkerkant van het podium, een frontaal shot van de zanger en heel af en toe iets anders. Ook is de montage superirritant, er wordt de kijker totaal geen rust gegund om het instrumentale gebeuren eens goed te aanschouwen, het flist maar wat heen en weer en ik heb ook zwaar de indruk dat er flink met de kleuren is geknoeid waardoor het geheel geen echte live indruk meer maakt. De performance an sich en het geluid zijn goed in orde. Ook vind ik het bonusmateriaal op de 2e DVD vrij belabberd. Er staan 2 videoclips op, ik persoonlijk vind er niet zo veel aan (er gebeurt gewoon niks), maar goed dat vond ik op de vorige dvd ook al niet. Er staan ook nog een hoop registraties van de Deathmarch tour op, alleen krijg je dan ongeveer 4x dezelfde nummers te horen en de beeld/geluidskwaliteit is vandezelfde amateur kwaliteit als de videotape die in de blackcrowned box zit. Ik dacht dat bij het onderdeel “behind the scenes” misschien nog het een ander interessants voorbij zou komen, maar dit gedeelte bestaat ook alleen maar uit wat loze beelden van een begraafplaats en schilderijen van o.a. Brueghel. Ronduit saai. Dan nog de interviews die zo ingestudeerd overkomen (en waarschijnlijk ook zijn) en volgestopt zijn met zo veel mogelijk true taal dat daar ook eigenlijk geen bal aan is. Nee, dan vond ik de vorige DVD stukken beter ook al was die niet zo vol gepakt met materiaal en een vrij magere setlist. Het materiaal wat er op stond was tenminste wel van dusdanige kwaliteit dat het boeiend was om te kijken. don't mistake lack of talent for genius |
|
15 minuten na mijn laatste post vandaag kwam hij dus binnen van Dis-Order. Die DVD2 valt inderdaad nogal tegen (vooral het interview inderdaad ), maar het muzikale gedeelte zit echt wel goed in elkaar vind ik hoor. Goeie nummerkeuze (ze mochten van mij alleen wel wat meer van Nightwing en Heaven Shall Burn.... spelen) Die geschifte camera's vind ik wel passen eigenlijk; het heeft wel iets. Morgan en Devo spelen strak, en Mortuus is erg goed bij 'stem' Heerlijk ranzig dus Hulde aan maniak Emil trouwens; Jezus christus wat kan die kerel trommelen man Godverdegodver (Oefen filmpje van The Legion; zijn andere band: http://www.youtube.com/watch?v=QDeU7ZZqkS8) Al met al ben ik dus een zeer tevreden iemand......op dit moment dan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Op zich past het bij sommige nummers ook wel, aangezien veel Marduk nummers ook voorbij razen als een trein. Maar ik vind het op veel momenten gewoon niet fijn om naar te kijken, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. En qua Nightwing en Heaven Shall Burn ben ik het wel eens. Zeker Heaven shall burn, want van die plaat (toch m'n favoriet) staat er helemaal niks op. Goed, je kan niet alles hebben... Hehe. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik had graag Beyond The Grace Of God, The Black Tormentor Of Satan en Infernal Eternal gehoord....eigenlijk.....zeg maar.....zoiets [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-10-2006 22:12] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Weet iemand mischien WAAROM Emil vertrekt? Het staat niet in de nieuwspost en ook niet op de Marduk site. Iemand een idee? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehe, net alsof ik funeral mist zit te draaien. |
|
quote: Je hebt idd helemaal gelijk...Vooral Shadows Of Old vind ik een vette plaat...Op het liedje: Under The Eternal Blackened Sky staat volgens mij 1 van de langste screams ooit, bevalt me wel :p Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote: In het bericht wat ik ergens las stond dat het een geldkwestie was. Iets met vantevoren niet betaald krijgen. Legion en B War hebben het daar ook al eens over gehad, dat Morgan zichzelf meer royalties gunde dan de rest van de bandleden. don't mistake lack of talent for genius |
|
Tsja, hij doet volgens mij ook het meeste... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja idd. Van een kant is het heel logisch. Hij is de oprichter van de band, en heeft zowat alle muziek geschreven plus een hoop teksten. Maar volgensmij ging het Emil erom dat hij te laat of niet betaald kreeg oid. Afijn, het hele verhaal weet ik ook niet. don't mistake lack of talent for genius |
|
Hmm. Dat verhaal van die gitaren van B-War was ook wel vaag trouwens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Afgaande op de reacties op de frontpage kan de hoes van het aankomende nieuwe album van Marduk op weinig sympathie rekenen.... Zie hier Of weet niemand meer wat Rom 5:12 is? quote: Tja.... ik vind dit soort thematiek smullen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is net een geniale hoes ! Dat kroontje maakt het helemaal af. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind de hoes wel mooi, maar ze hadden dat Marduk logo en de titel er af moeten laten. Die verstoren het hele beeld. don't mistake lack of talent for genius |
|
Spijt me zeer maar ik vind het een spuuglelijke hoes Mr goed, dat hebk al wel meer gehad bij hoezen van Marduk En wat boeit het eig... de muziek blijft het belangrijkste!!! Anderszijds vindk ik dan weer wel dat een mooie synergie tss een prachtige hoes en een heerlijk stukje muziek de sfeer dikwijls nog completer maakt... Ik denk bv aan een Kenose van Deathspell Omega Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik vond die hoes van Plague Angel anders wel wat hebben; dat ding straalt gewoon een doods iets uit. Past perfect die cd vind ik. Ligt dit nou aan mij of staan die skeletjes er wel erg vrolijk op? Vooral die ene met dat kroontje [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-02-2007 12:01] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die Plague Angel vond ik ook niet erg geslaagd qua hoes... net zomin als La grande danse macabre Denk dat ik van de latere albums eig alleen de World Funeral hoes nog wat vind hebben... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Lekker boeiend die hoes als het gewoon een vette plaat is en dat is het ook. |
|
quote:Dude, die is lelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |