|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwa de laatste plaat zuigt als een uhm, zuigt iig heel erg! Live knalt Marduk nog wel, als ze PDM of Sulphur Souls spelen hoor je mij niet klagen.Wat voor kutgeluid er ook is. Immortal vind ik wel een goede band, het is alleen intens vervelend, dat het zo 'leuk' wordt gevonden door 'iedereen'. Misschien is dit het puber-syndroom dat ik heb, maar goed, en denken jullie hetzelfde over mij: 'j6, dat hij dat leuk vind, grmbl'. Alles tot 'n met Battles... vind ik erg goed. |
|
En!Van!Je! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
kan iemand dat ff vertalen? |
|
Ik probeerde te verwijzen naar het begin van 'Panzer Division' dat snelheidsrecords gitaarspelen breekt en waarop je jezelf een hersenschudding kunt headbangen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik lees net op http://www.marduk.nu dat frederik anderson de drummer gestopt is met marduk .een nieuwe drummer zal met marduk op toernee gaan welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
"Marduk part ways with longtime serving drummer Fredrik Andersson. Fredrik feels that his days as a fulltime metal musician is over and wants to go on with his life and career and were therefore dismissed of his duties in the Marduk camp. The break up was done with the best understanding from both parts and without any hard feelings. Marduk wishes Fredrik all the best for the future and good luck. A new drummer will be presented in the nearest future" Quite a shame... |
|
Jammer... was toch wel een goede drummer! Ik, Wil Schuurman |
|
ze hebben al een nieuwe drummer staat op http://www.marduk.nu Emil Dragutinovic is zijn naam [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 09-03-2002 9:55] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: |
|
Nieuwe leden, nieuwe visies. |
|
'k hoop t niet |
|
Beetje in de stijl van Dark endless zou wel leuk zijn ja... Ik, Wil Schuurman |
|
nee ik vind de nieuwere marduk heerschen, jesus christ....sodomized |
|
quote: Die vind ik persoonlijk minder. Eigenlijk is alleen Panzer Division Marduk leuk [voor een half uurtje]. |
|
quote:toch wel |
|
panzer division marddduuuuuuuuoek Je moeder. |
|
quote: ja dat wete we jaap, een beter album is er bijna niet |
|
quote: Probeer eens "Here's No Peace" 11.45: restate my assumptions |
|
quote: vond ik minder, er is gewoon geen barkruk album dat beter is dan panzer division |
|
kheb overlaatst nog panzer division gekocht en hij rulles. En op graspop was het ook serieus |
|
quote: Eindelijk nog iemand die er zo over denkt! Nog iets vergeten: De ouwe Enslaved is geweld(ad)ig. De ouwe Mayhem is geweld(ad)ig. De ouwe Emperor is geweld(ad)ig. De ouwe Abigor is geweld(ad)ig. De ouwe Ancient Rites is geweld(ad)ig. De ouwe Enthroned is geweld(ad)ig. De ouwe ... en zo kunnen we maar doorgaan eigenlijk... Je kan me de bout hachelen! |
|
blablabla |
|
News about the forthcoming album. Marduk will enter the Abyss studio for the recording of the next fullenght album in the very beginning of September. The band will record the basics of the album at first and then go back in November to put the final touch to the opus. The reason for this is studio engineer Peter Tägtgrens touring commitments during October. We will be back with a studio report further on.A single/7" will be released in mid January followed by the fullenght in mid February as it looks right now. The album will be followed by a massive European tour of 40-50 shows. The band and their management are looking into a lot of offers in other parts of the world but nothing is confirmed yet. |
|
quote: zat even de post door te lezen en het volgende viel mij op Bethlehem was volgens mij de eerste band die dark metal heeft bedacht met hun eerste cd genaamd: Dark metal. Ditcus te nectare |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |