|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De groep, de groep... Inmiddels ziet de bezetting van Marduk er alweer anders uit. Maar is dat kreng al uit of zijn jullie downloadnichten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Indeed... na de (voor mij althans) ietwat tegenvallende PA, toch maar eerst eens luisteren... Maarre, valt me deze keer zoals gezegd totaaaaal nie tegen, dus die ga'k wel nog halen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: same here When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Hoe kan 'Plague Angel' nou tegenvallen na dat zeer slappe 'World Funeral' en ook al niet al te sterke 'La Grande Dance Macabre'? Echt, hoe?!? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind Plague Angel toch zeker het beste wat ze uithebben gebracht sinds Nightwing. Geweldig cd man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: v anavond nog gedraaid |
|
Plague Angel rost de pannen van het dak, geniale plaat! Ben ook enorm benieuwd naar de nieuwe, Mortuus en Emil zijn het beste dat Marduk de laatste jaren is overkomen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zware klote dat Emil vertrekt ja Ik denk dat ik Blood Puke Salvation maar weer eens in m'n DVDspielert flikker "Panzer dieviesioooon....maaaardoeoeoek!" Geniaal vette strot heeft Mortuus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nja, ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat ik toen echt baaaaalde dat Legion niet langer de vocals deed... Ik vond de aanpassing naar Mortuus vocalen op een Marduk album (toen) veels te groot Op zich wel een (heel) sterke plaat natuurlijk, maarja... mss moet ik PA nu nog maar eens een kans geven, aangezien ik er op de nieuwe plaat geen moeite mee heb trouwens, World Funeral vond ik helemaal geen zwakke cd hoor! Was mss nie PDM-achtige Marduk, maar er staan imo een aantal heel erg heerschende mid-tempo nrs op! La grande danse macabre is inderdaad wel veruit het zwakste werk van Marduk... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Nu we in het Satyricon bezig zijn met lijstjes... Asjeblieft: 1. Heaven Shall Burn 2. Opus Nocturne 3. Nightwing 4. Panzer Division Marduk 5. Plague Angel 6. World Funeral 7. Those of the Unlight 8. La Grande Danse Macabre 9. Dark Endless ROM:512 heb ik nog niet goed kunnen beluisteren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1 Opus Nocturne 2 Dark Endless 3 Fuck Me Jesus De rest is de moeite van het opnoemen niet eens waard... Zenial |
|
heh wat een enthousiasme weer Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: purist When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
top5: 1 - Nightwing 2 - Heaven Shall Burn...When We Are Gathered 3 - Plague Angel 4 - Opus Nocturne 5 - Panzer Division Marduk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
1. Infernal Eternal 2. Heaven Shall Burn 3. Nightwing 4. Panzer Division Marduk 5. Opus Nocturne 6. World Funeral 7. Plague Angel 8. Those of the Unlight 9. Dark Endless 10. La Grande Danse Macabre ROM:512 staat voorlopig denk ik op een 5de plaats maar heeft potentieel om nog iets te klimmen... oja, en PA wordt binnenkort ook nog eens van onder het stof gehaald...mss dat ie me nu beter bevalt [Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 05-04-2007 11:26] Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ik wil daar nog best een schepje bovenop doen... 1- Plague angel Met Rom 5:12 misschien op 2 maar die heb ik nog niet goed geluisterd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
1. Panzer Division Marduk 2. Opus Nocturne 3. Plague Angel 4. Heaven Shall Burn... 5. Fuck me Jesus 6. Those of the Unlight 7. Nightwing 8. La Grande Dance Macabre 9. Wolrd Funeral Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zet jij Nightwing eens héél gauw bovenaan hee! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, Nightwing heerscht. Vooral het titelnummer "and on the nightwing you'll ride with meeeeeeeeeee!!" en natuurlijk Slay the Nazarene! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Those of The Unlight 2. Opus Nocturne 3. Nightwing 4. Dark Endless 5. Heaven Shall Burn 6. De rest one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: inderdaad een mooi staaltje van wat Legion toch een supergave vocalist was!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
1 those of the... 2 opus 3 heaven shall burn met name na nightwing werd het vrij slecht |
|
quote: Legion op z'n hoogtepunt inderdaad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Daarom, gelijk door één mens de zonde de wereld is binnengekomen en door de zonde de dood, zo is ook de dood tot alle mensen doorgegaan, omdat allen gezondigd hebben; I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |