![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies, er vanuitgaande dat het een Ferrari 360 spider is liggen de prestaties van deze en een Corvette niet ver uit elkaar (topsnelheid en acceleratie) dus ligt het aan de persoon achter het stuur. Op het filmpje doet de Ferrari bestuurder minder roekeloos dan de bestuurder van de Corvette. Het verbaasde me al genoeg dat een Vette de 300km/h haalt. Meestal is het voor US bakken veel trekkracht weinig topsnelheid. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-07-2009 11:09] ![]() |
|
dat filmpje zegt helemaal nix... ![]() |
|
de top voor die corvette is 315 km p uur. zijn wel meer amerikaanse bakken die snel zijn. maar de vette is wel de master in snelheid. al is het natuurlijk geen koenigseg. filmpje verteld genoeg. Ferrari rijders zijn mietjes [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 05-07-2009 16:29] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Waat een saai 'duel', niks opwindends aan. ![]() |
|
Zei het persoon die pac man in z`n signatuur heeft staan. maw jij snapt het niet en nemen we dus niet serieus. exit Lionheart. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Zegt de man met zijn wannabe camaro's. ![]() ![]() |
|
Je bedoelt de man die teminste geld heeft om zo`n hobby te kunnen betalen en niet voor z`n hobby blote chicks op internet zoekt om op een metal forum te plaatsen. ![]() En qua kennis loop je ook km achter, want de camaro en Firebird zijn gebaseerd op dezelfde onderdelen. alleen neus wijkt af.. ![]() maw ik verander de neus en het vin nummer en het is een camaro. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Een Firebird is een wannabee Camaro dus. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Eigenlijk wel ja... vanaf de 3e gen dan, want sinds die ligt er ook een chevy motor in de 5 liter versie. de tpi`s zijn dan weer corvette motors. de 2e gen is alleen de body hetzelfde, die Trans am die ik heb is een orginele Pontiac motor. de 1e gen is er eigenlijk weinig gelijk, maar de constructie , electra is samen ontwikkeld. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ach, allebei retevette auto's ![]() Je moeder. ![]() |
|
Zo ist maar net. Gister voor 1000 dollar aan spullen gekocht bij Summit racing.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Oe, wat zoal? Ik heb het opleuken van mijn niet-Pontiac maar even uitgesteld ivm de aankomende vakantie en eventueel geldgebrek dan :') Je moeder. ![]() |
|
Nieuwe tuimelaars, aluminium pulleys, choke ,pakkingset, oliedruksensor en nog wat performance spullen. Ik wil m`n uitlaat aan de zijkant onder de deur hebben. ben nu even aan het zoeken hoe dat werkt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Oe sidepipes, goeie keus, staan machtig vet die dingen en klinken ook heerlijk! Je moeder. ![]() |
|
quote: Aah, een soort stoma dus. Sexy hoor. ![]() ![]() |
|
Mijn Opeltje ownd ze allemaal ![]() ![]() |
|
quote: keep on thinking that way!!! lol Ja sidepipes, maar wel met normale mufflers. Moet even kijken welke diameter ze worden. Ga ze waarschijnlijk zelf maken op m`n werk. Daar kunnen we pijpen buigen en lassen etc. Ja Jelle aka Jallo.. ik weet van je bijna hynosachtige fetisch. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik krijg tenminste een lading tuinmeubelen in m'n auto mee .. red je niet in die bak van je .. ![]() |
|
Je Opel heerst net zo hard als je tuinmeubulair, Jenje! ![]() |
|
quote: Ik dacht het van wel hoor. Ik kan m`n achterbank geheel plat gooien. Voor een meeting al een hele tuinset meegenomen incl bbq koelbox krat bier en vreten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Face it Jan.. your just as obsolete as that car of yours.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() En strak parkeren in Split / Kroatië (halleluja voor de 2 schuifdeuren achter, hehe) ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Haha.. Zorg ervoor dat die volgende auto van je een dakraampje heeft dan kunnen we hem nog strakker inparkeren volgende keer ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hmmmmmmmmm, kijken of die optie er ook bij zit bij de volgende. ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |