|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope: |
|
Haha mooi stukje Nederlandse film geschiedenis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mooie vrouwen topic, om maar vooral niet teveel offtopic te gaan |
|
Ik weet dus niet hoe het geruisloos met de huidige octavia is. De eerste was het 2005 model en de huidige was het pre facelift model |
|
nog steeds dezelfde daewoo nubiera... echter moet je inmiddels de voeten vegen als je de auto uitstapt. |
|
quote: Geen idee hoe het bij jou werkt maar in mijn geval gaat alles via de sleutel. Centrale vergrendeling en alarm / start onderbreking. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
oja, slot aan bestuurderskant is kapot... *slotje* ??? |
|
Ik kan het niet laten, ik móet van de stemmetjes in m'n hoofd dit posten! *trek* [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-07-2010 21:59] Je moeder. |
|
www.probleemwijken.nl ? wat een pauperbak! |
|
Nee jij met je Daewoo! Je moeder. |
|
don't leave me this way... oehoehohoehoehhoehoehoeeeeeeeeee daewoohoehoeohoeohoe... don't leave me this wa-he-hee-hay! etc... |
|
Ach het rijdt, én je hoeft je tenminste niet zorgen te maken over wat vogelschijt of een krasje. Je moeder. |
|
en da's un wies woord van un wies man! |
|
quote: Alles gaat via de sleutel maar remote is een ander systeem dan de startonderbreker en het laatste is veel moeilijker in te programmeren. |
|
Zonder remote deur openen = niet starten. Fijn systeem is dat, had m'n pa ook eens met z'n landrover destijds. Stond te dicht op een zendmast dus hij kon niet wegrijden. Je moeder. |
|
Net dubbele aflevering top gear gekeken, altijd leuk american psycho |
|
Top gear blijft een gaaf programma, vooral die specials! Je moeder. |
|
De Stig rules! Hij staat hier in de cd kast american psycho |
|
Verveelt hij zich dan niet? Opgenomen, vannacht maar even kijken, hoewel het wel herhalingen zijn. Iig de tweede. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die met de caravan tour en met de zelfgemaakte amfebievoertuigen waren nog het geniaalste vond ik. Je moeder. |
|
Ik vond die aflevering wel cool toen ze met een paar auto's gingen proberen te varen. american psycho |
|
Die Finse rally aflevering is ook gaaf. Vooral het laatste stuk. http://www.youtube.com/watch?v=fy8LJx71_9o |
|
Toyota landcruiser @ Topgear |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |