![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fear and Loathing Las Vegas ![]() |
|
quote: Met zo'n aantal km's niet handiger om naar een diesel te kijken? But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Als je veel rijdt is het niet handig om een auto met 150k op de teller te kopen, want dat zijn wel de standen waarbij je toch een goede klant van de garage wordt. Zoek wat kleiners met minder op de teller. ![]() |
|
quote: Er is me verteld dat dat rendabel is vanaf 60/70K. Dat haal ik denk ik niet. Ik rij nu toevallig elke dag 80 kilometer (incl. terugreis) naar kantoor, maar dat kan over een paar maanden weer anders zijn. Liever een snel benzine-wagentje uit 2004 of later ofzo.. ![]() |
|
peugeot 406 2.0 HDI met alles erop en eraan behalve lederen bekleding uit 2003. Nu voorzichtig rondkijken voor nieuwe (lees: goedkopere), maar prima wagen ! Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: jij hebt er weer helemaal niks van begrepen he die ouwe corsaatjes waren hele rappe wagentjes en nog eens spotgoedkoop rijden ook met die astra station mag je blij zijn als je binnen de 14 sec op de 100 zit, voor dat geld kun je iets voor mooiers krijgen dan zo logge familiebak, lijkt me sowieso niet zo handig als eerste auto Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Ja ok, maar dat is vast geen auto van 2002 ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote:November 2001 zelfs ![]() ![]() |
|
quote: Ligt aan de leeftijd en de afschrijving. Gemiddeld genomen ligt die grens eerder rond de 25-30k. Je moeder. ![]() |
|
@Whiterider: Karnivoor heeft gelijk, al is het omslagpunt inmiddels wel iets hoger geworden door de relatief sterk gestegen dieselprijs. Verder kunnen diesels van tegenwoordig ook zeer snel zijn hoor. Nog betere optie is volgens mij gewoon LPG, maar dan wel in een auto die er echt geschikt voor is.. Verliest wel laadruimte natuurlijk. ![]() |
|
Only 1 op 22 is real! ![]() Kreeg een brief van toyota, niets aan de hand met m'n aygo. Heeft al een ander gaspedaal. Fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik heb nog wel eens last van rotzooi wat onder de voorstoel vandaan schiet en onder het rempedaal blijft hangen.. kan ik daar ook mee terug naar de fabriek ![]() ![]() |
|
Voortaan naar Zeewolde ipv Zweden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2010 0:13] Je moeder. ![]() |
|
quote: Kijk ook es naar een VW Polo. Compact maar voelt als een echte auto en Top Gear approved. ![]() ![]() |
|
quote: Hmm, je kan LPG ook als "reserveband" inbouwen in sommige auto's. dan valt het wel mee met het laadruimteverlies. Maar Witte Riddert heeft toch een eigen bedrijf? Is een grijs kenteken verhikel niet het goedkoopste voor hem dan? Boeiender ![]() |
|
grijs is niet meer... ![]() |
|
quote: en.... HAP! ![]() ![]() |
|
quote: Rij zelf ook polo (2005, 1.4TDI). Weliswaar diesel, maar ik laat bij de stoplichten alle benzine wagens gewoon ver achter me. Geniale wagen, nooit in de steek gelaten, zelfs bij die ****** -25 graden die we hier in HU hebben! Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! ![]() |
|
VW perst tegenwoordig 150pk uit een 1.4. Mooi man, een Japanse turbo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Das bij mijn auto`s wel anders ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
22 op 1? ![]() |
|
quote: Nou ja, die van mij is helaas maar 79pk, maar met zo'n klein wagentje voelt het wel aan alsof je het dubbele hebt! Om maar te zwijgen over de brutale herrie die uit de motor komt, gemiddelde volvo doe je zwijgen! ![]() Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! ![]() |
|
Die Polo diesels klinken net als trekkers qua voluma ja hehe. Je moeder. ![]() |
|
quote: Beide bij normaal rijgedrag De formula 1 op 7 De Trans Am 1 op 3 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |