![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kom op zeg, daar zit totaal geen verhouding in: http://img2.netcarshow.com/Volkswagen-Passat_Variant_2000_800x600_wallpaper_02.jpg Dan oogt dit toch wel effe wat strakker: http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/06/2010-peugeot-5008-front-angle-588x441.jpg Edit: Godver heb ik weer. Kutsites die geen deeplinks toelaten. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-11-2009 13:16] ![]() |
|
quote: Dat jij erin rijdt versterkt mijn mening alleen maar ![]() ![]() |
|
quote: hehe, is dat zo? Opel was het toch of niet? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zorgen dat je voor die tijd gewisseld bent van luxewagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Was idd ![]() Nu Citroen Xsara Ligne Break 16v ![]() ![]() |
|
quote:.. dan moet je een lada kopen .. ![]() |
|
quote: Dat hoort bij het merk. ![]() |
|
quote: heb ik ook nog even naar zitten kijken, maar het wordt toch een andere duitser, zwarte Polio de deur uit, zwarte Golf Variant d'r in waarschijnlijk. ![]() |
|
quote: Da's tegenwoordig ook gewoon een Renault, motorisch althans. Net zoals een Skoda b.v. gewoon een Volkswagen is voor minder. En al dat electronisch grei gaat in mijn auto's ook altijd kapot. Als er een lampje niet brandt moet er bij wijze van spreken al een computerprogrammeur bijkomen. Aan een ouwe Lada ofzo kan je tenminste nog zelf sleutelen of een zekering vervangen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Idd, mooi was die tijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik ben absoluut geen persoon met een voorkeur voor een bepaald merk, maar deze citroen rijdt gewoon erg lekker, was ook een goede deal, ding ziet er nog hagelnieuw uit, lak is eigenlijk nergens beschadigd en de motor ziet er nog schitterend uit. Daarnaast gewoon erg comfortabel. ![]() |
|
vind VW lekker rijden, niet te comfy en niet te oncomfy, net strak genoeg in de bochtjes. Vandaar voorkeur.. ![]() |
|
Ze maken tegenwoordig geen slechte auto`s meer. alleen lelijke!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dus koop ik een auto die praktisch is voor waar ik em voor moet gebruiken .. ![]() |
|
doen alle auto`s dat niet dan??? Van A naar B.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Waarom moet je dan zo nodig een dikke bak van je baas, neem dan een Matiz .. ![]() |
|
quote: Die van jou niet toch? Die blijft staan op punt A en produceert slechts een hoop herrie en rook. ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Das waar!! Oke.. doen BIJNA ale auto`s dit niet??? Mijnes gaat wel eens van a naar b , maar blijft vaak bij A hangen. omdat een matiz niet door zand van a naar b kan Jan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dan snap je al waarom je vraag dom was .. ![]() |
|
waarvoor gebruik je hem dan??? Transportbedrijf? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
godverdetyfus, ik vandaag de auto geparkeerd bij school, kom ik terug, zit me toch een dikke krater in de deur, geen briefje niks.... sneu geld ![]() ![]() |
|
Iemand ervaring met deze in dat bouwjaar en type? http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details_ext?p_spr_id=224069640&p_type_lijst=VL&o_id=6436795&p_css=/static/vurl_nieuw/style_vrdurl_standaard.css Zojuist even bij die garage gestopt en ik moet zeggen dat het wel een verdomd strak bakkie is. ![]() Vito 115 CDI 150PK bouwjaar 12/2003 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-12-2009 15:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ben je daar niet een beetje laat mee als je vandaag aan het verhuizen bent? ![]() ![]() |
|
Kijk wel ff naar de km stand Marcel!!!! Anders is het zo`n heen en weer naar Marokko bak geweest. Maar anders. Mooie wagen hoor. Heb er ook een paar maanden in gereden totdat ik toen mijn Vivaro kreg. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |