|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We hadden laatst alweer de eerste problemen met de auto, hij wilde niet starten! Dus heeft een grote neger ons geholpen de auto aan te duwen. Toen we terug wilden startte hij in eerste instantie niet, maar toen er gas bijgegeven werd lukte het wel. (Choke stond open) Ben benieuwd of het mij vanavond gaat lukken om 'm aan te krijgen. Overigens, als hij eenmaal rijdt, rijdt ie wel héérlijk! |
|
quote:Dat leg ik zaterdag wel even uit dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Handchoke blijft tricky soms. Bij te kort choken slaat de auto soms af, bij te lang choken verzuip je de motor weer, en duurt het weer heel lang voor je kan starten. Maar een vriendin van me had ook een 205, zijn wel fijne scheurijzers, lekker fel om mee te rijden. Ik had er één voor mijn werk af en toe, 1,1 motortje maar ik trok alles eruit bij de stoplichten! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik denk dat ie het zicht van sommigen kan belemmeren, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 22-06-2009 12:19] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Succes in de winter met je handchoke. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Luchtfilter op winterstand zetten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klopt, dan nog is het dolle boel met winter en een handchoke. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Vertel meij wat, mijn eerste bak was een Seat Marbella. Die een dik jaar had stilgestaan. Was binnen 2 maanden meer kwijt aan een nieuw koelsysteem dan dat die bak me bij de aanschaf kostte. Maar goed, 's winters dik feest natuurlijk met starten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn eerste was een E Kadett 1.3, met handchoke. Ding was dusdanig luxe dat er geen eens een sigarettenaansteker in zat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Helemaal niet! Dat is Renault al! |
|
quote: gave bakken qua rijgedrag vond ik! Je moeder. |
|
quote: Ja, fijne bak, ik had er ook ooit één. En mij begaf het hydraulische systeem ook op een keer. De meest liefdevolle herinneringen had ik aan m'n eerste 2 auto's. In 1987 had ik als eerste een ford taunis 2.0 ghia. Wat een bak. Scheuren! M'n tweede auto was een ford granada 2.5 diesel. Niet zo scheuren, maar wat een fijne grote bak was dat, zeg. Daar kon je nog eens mee ergens tegenaan rijden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
subaru vivio van 1997. Onderhoud is niks, kan goed meekomen, klein en wendbaar, zuinig en degelijk. Wat Franse auto's betreft, kijk op de weg welke auto's het meest met kapotte verlichting rijden en je zal zien dat 7 op de 10 Frans is peugeot voorop. Zodra ze ouder dan 5 worden vergaat de electra sneller dan zenuwverbindingen bij Alzheimer. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Amerikaanse wagens zijn gewoon the shizzle Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, qua uiterlijk. Als ik top gear moet geloven, dan rijden amerikaanse bakken 9 van de 10 keer als een dweil. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juustem! quote: heeft de clio hier ook niet |
|
quote: Mijn 205 ook niet! Maar wél een dakraam! |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vandaar die schone wegen in de VS. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, behalve dan in de bochten. |
|
quote: In m'n aygo zit niet eens een asbak, was een optie, hehe. Maar niet gedaan. Niet roken in de auto heerst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
LOL Astra Station Fresh, Airco, electrische ramen, elctrische spiegels. Maar geen cd spelert .. En een Renault Clio Mexx, met zonneraampje en wel een cdspeler ... |
|
Ik ga morgen een bekerhouder in de auto zetten, die komt in plaats van de asbak. 2x zoveel opbergruimte in de middenconsole, ideaal Aleen de eerste keer dat de postbode langskwam, was ik niet thuis, de tweede keer zat ik te schijten dus morgen naar het postkantoor Je moeder. |
|
quote: Er zat ook geen stekker in voor de autoradio, zelf een kabel door de auto trekken is ook niet alles. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |