![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, ik vind de Picasso ook lelijk, maar staat echt in geen verhouding tot de Multipla. ![]() ![]() |
|
De Picasso is net zo'n jaren 60 broodrooster. ![]() |
|
Ik vind het meer een ei. Het is van voor tot achter één flauwe lijn, hehe. ![]() |
|
Erg beroerde schilder ook, die Picasso. Lijkt me de inspiratiebron voor die wagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En de cirkel is weer rond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, ik ben met ER in het Picasso-museum geweest in Barcelona deze zomer. Ik heb één mooi schilderij gezien, de rest was echt héél lelijk. ![]() |
|
quote: Doe je dit op aandringen van je therapeut? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
hij is bezig met een nieuw type weg ontwikkelen, gewoon een stuk rubber op het asfalt zodat je met stalen wielen kan rijden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
nog steeds geen foto gemaakt van mijn karretje... ![]() tis dezelfde als deze, en in dezelfde kleur ook ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Heb je al een sjaal voor op je hoofd? ![]() |
|
quote: ![]() ja, en een enorme zonnebril met diamantjes. nu nog zo'n witte sigaret in een plastic pijpje en ik ben compleet ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Nee.. Om mensen zoals jou te irriteren/ Maar eh.. die zelfmoordacties van je....Hoe staat het daar mee?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
:popcorn: ![]() |
|
quote: Jammer van de velgen. ![]() |
|
deden mij een beetje aan Saab denken.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Nu niet meer dan? ![]() |
|
nope. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Tja sorry die staan op aandringen van mijn therapeut even op een laag pitje. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Oja, kut. ![]() Jeej, de eerste 1600km met de nieuwe auto gehad en hij bevalt erg goed. Trekt lekker door, lekker veel luxe (voor een 9 jaar oud ding ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-11-2009 23:18] Je moeder. ![]() |
|
Hmm, vandaag even naar de garage, voor het eerst met een redelijk serieus probleem, het koppelingspedaal blijft als je hem intrapt soms hangen, zodat je bijna geen koppeling meer hebt. Achja, na 130.000 km in iets meer dan 2 jaar... Boeiender ![]() |
|
quote: Mijn vader had een reproductie van Guérnica op de zolder hangen. Nou kon mijn moeder al niet te best koken, maar als ik dat schilderij had gezien bleef mijn eten helemaal moeizaam binnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nice! Natuurlijk niet zo mooi als het oude oude model, maar toch mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Niet de mooiste auto aller tijden; wel zeer praktisch, rijdt heerlijk, en met de 2.0 liter motor in het vooronder loopt dat ding een heel stuk sneller dan de meeste mensen denken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-11-2009 21:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
De tijd van hard gaan is wat mij betreft voorbij, ben van een 2.0i naar een 1.0 gegaan en dat is ontzettend goed te merken in de beurs. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |