|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Vind het wel meevallen. Rijdt wel prettig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: idd leuk voor het stoplicht zo'n schaap in wolfskleren Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: De van mij is echt wel vooruit te branden, maar idd in de bochten is het een logge tank.. Ik trek toch menig bmw/mercedes/lexus/civic zwaar eruit. Alleen op snelheid verlies ik het dan op den duur. 160 is de max. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
btw Micheal.. ik weet nog wel een leuke Charger staan, maar dan moet je em wel importeren naar Polen.. Kan ie op de dieplader met mijn beesie staan. aha transport kan je zelf doen.. Zet de mijnes dan maar in Chrzanow af Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
zo, moest wachten op een industrieterrein dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om mn auto eens vast te leggen Je moeder. |
|
quote: heb je ook een kickdown? met de mustang is dat leuk, dikke nekken in strakke pakkies, die denken dat ze zo'n oud bakbeest makkelijk de baas kunnen. *vroem* weg, voordat ze goed en wel op het kruispunt zijn maar idd op snelheid op de lange stukken redt ie t niet. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kunstige foto's Jaap |
|
Zo, opeltje heeft weer nieuwe schokbrekers voor .. |
|
dat zal dan wel weer prinsheerlijk rijden Mijn Golfje heb ik verwend met nieuwe versnellingsbakolie en nieuwe koppelingsplaten en een drukgroepje nu ff uitzoeken waarom ie ineens zo onregelmatig stationair loopt |
|
Hij rijdt weer prima inderdaad Kost wat, heb je ook wat .. |
|
Maandag de eerste 30k beurt van mijn ketel. Toch netjes in 6.5 maand hehe |
|
dan heb je idd wel je best gedaan ik zat me net te bedenken hoe hypocriet het eigenlijk in elkaar zit omtrent tellerfraude... Het is namelijk niet illegaal zolang een verkoper de eigenaar ervan op de hoogte stelt... Maar dit klopt toch eigenlijk niet omtrent verzekeringsfraude.. want je moet meer betalen als je meer kilometers rijd.. of nog leuker; Bij een oldtimer (met bijbehorden verzekering) mag je geloof ik zelfs maar een paarduizend kilometer per jaar rijden.. stel het is 6000 kilometer per jaar... Een oldtimer moet eens in de 2 jaar voor de APK en dat is het enige moment waarop je de kilometerstand opschrijft... dus stel je rijd 20.000 kilometer per jaar in je vw Golf uit 1980... vervolgens draai je een weekje voor de apk je teller even 8000 kilometer terug en voila... Ben je voor je oldtimer zo'n 200 euro in het jaar kwijt aan verzekering en dat zijn al je vaste lasten... [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 19-05-2009 11:09] |
|
quote: Goed voor de airmiles Betreft tellers: gaat een verzekeringmaatschappij daadwerkelijk je jaarkilometrage controleren? Of krijgen ze dat door van het APK station wellicht? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk. |
|
quote: Ikdenk dat ALS ze dit doen.. dat ze dit steekproefgewijs doen op apk rapporten.. als dit dus al gebeurt misschien moet ik me eens voordoen als een student die voor een verslag zulke informatie nodig heeft |
|
Komt nog es bij dat de kilometertellers van oldtimers vaak (of soms?) maar tot 99.999 km gaan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Of ik kickdown heb??? Ik rook die mustang weg...lolzorowicz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hehe, doe je best! |
|
quote: in realiteit gebeurt dit weinig maar er kan wel op gecontroleerd worden bij twijfel over fraude. iemand die meer rijdt, maakt statistisch gezien immers grotere kans op schade. meestal als dit gecheckt wordt of aan het licht komt, is dit bij schadegevallen en niet de apk, dit staat los van de verzekering namelijk behalve dan van het feit dát de auto apk gekeurd moet zijn. apkdatum en vervaldatum houden geen verband. Je moeder. |
|
quote: Als ik m`n kickdown gebruik vanuit stilstand beginnen m`n wielen direct te spinnen.. burnout till the maxx Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Maar hij komt geen meter vooruit? |
|
quote: Dat geloof ik meteen, maar mijn reply was nog op mijn naamgenoot DrDennuz, alleen had ik niet in de gaten dat er nog 2 posts tussen zaten alweer |
|
quote: Jawel hoor...Maar als je dat betwijfel mag je er wel voor staan zodra ik de kickdownfase intrap. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oooh Roel... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |