|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Calibra. Zie je niet veel meer rijden, maar als je ze ziet zijn het vaak wel "petjes" |
|
Hehehe, precies. Niet zelden walgelijk gepimpt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klopt, desondanks best een gave auto! En ik wil best een pet kopen. |
|
Calibra, bah. Op zich zijn de lijnen wel strak maar het is en blijft een fucking Calibra. Als je 90s en sportief ga je natuurlijk voor een Corrado. Dat oogt op het eerste gezicht ook een beetje boers, maar heeft stiekum wèl stijl. Top Gear: http://www.youtube.com/watch?v=kjPokF9XtD4 |
|
quote: Vorige week nog in een C5 gereden, zitten veel leuke electronische speeltjes in, en het rijdt supercomfortabel met Citroënvering enzo. En lekker rustig rijden qua geluid enzo terwijl je toch wel wat power onder je kont hebt. Alleen als je van strak sturen en sportief rijden houdt blijft het wel een beetje een slagschip, ook omdat het een grote auto met heel veel ruimte is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als je gaat voor 90's sportief met stijl dan ga je natuurlijk voor de Audi Coupe [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 28-11-2009 2:16] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Krijg je er ook een vat tectyl bij, een lasapparaat en een paar vierkante meter plaatstaal? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
:') |
|
Jaha, lach maar. Wacht maar tot je dat ding gekocht heb, je een achterlampje wil vervangen en dan zie je overal daglicht door het achterscherm komen. :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het is nog eens een oerlelijk ding ook. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Och, dat valt nog wel mee. Opel heeft dat ding gemaakt om de concurrentie aan te gaan met de Aziatische coupes. In dit geval kun je beter voor een Japanner gaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Tsssssssss Wat een a-sociaal rijgedrag bespeur ik daar. Artikel 5 en afnemen dat rijbewijs [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-11-2009 12:28] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ja, leuk, maar dat gaat allemaal een keer kapot. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: OK, als je dat stijlvol noemt bèn je gewoon een heikneuter. |
|
quote: Peugeot 5008 |
|
Die vind ik wel zo ontiegelijk lelijk .. |
|
Dat vind ik van die andere 2. |
|
quote: Nee, de Volkswagen Passat! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit, denk ik. Maar goed, stiekem ben ik ook een A-label fan. Daarbij is hij ook het goedkoopst uit met die bak. Maar hij neigt vooral naar de C5, maar mijn broertjes roepen heel hard 5008! Leuke discussies aan tafel |
|
Volkswagen ... dam .. dat men daar in gevonden wil worden ... |
|
Dus jij stemt C5? |
|
quote: *Trots op Silence d'r broertjes is* |
|
quote: hey, moel houe! Nix mis mee. |
|
quote: Je pa gaat een kleine 15.000 euro neerleggen voor een auto (even uitgaand van zo'n 300 euro per maand bijtelling en een vierjarig lease-contract), hoop toch dat hij dan uiteindelijk kies wat hij zelf het fijnste vindt en niet waar je broertjes graag de boulevard mee ontsieren |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |