![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm, moet nog even checken welke auto ik ga rijden. Boeiender ![]() |
|
quote: Zo hee, het is wel je nieuwe bijbel of niet? ![]() |
|
quote:Dat zijn die Vraagbaak boeken toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Zelf heb ik een Volkswagen Lupo (diesel) uit '99, rood, Umweltzone 2 sticker en versleten koppelingsplaten. Tijdje terug nog zo'n 220 kilometer op 9 liter gereden, waarbij het oude record (368 kilomter op 16 liter) sneuvelde. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Haynes is uitgebreider dan de Vraagbaak reeks, meer foto's en illustraties, meer voor wie een auto echt helemaal uit elkaar wilt kunnen halen (en weer in elkaar wilt krijgen ![]() ![]() |
|
quote: Jep, dat zijn 2 nadelen. Ik heb nog een derde nadeel: het is een cabrio, dus een stuk zwaarder. De meeste onderdelen zijn hier helaas niet helemaal op afgesteld. Er zitten bijvoorbeeld gelijke remschijven in, terwijl de belasting hoger is. Ik weet nog niet zeker of ik deze auto hou, hangt een beetje van de komende 2 maanden af. Als dat zonder geouwehoer gaat hou ik deze wel, maar anders verkoop ik 'm. Kan 'm gelukkig kwijt voor meer dan waarvoor ik 'm gekocht heb (zelfs inclusief reparaties). ![]() |
|
quote: 1 op 24?? Damn... Ik ben blij als ik 1 op 10 rij. EDIT: En dan nog diesel ook. Tering. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-07-2010 17:38] ![]() |
|
Dat zijn dan wel de uitzonderingen, maar aangezien ik nog nooit onder de 1 op 20 heb gezeten, en meestal zo rond de 1 op 21 a 1 op 22 zit heb ik ook weinig reden tot klagen. ![]() De hoeveelheid bagageruimte is wel vrij triest (2 kratten bier en de kofferbak is vol) en met 4 man de heuvel op in Oostenrijk gaat ook maar vrij moeizaam. ![]() Maar voor gewoon in mijn eentje op en neer naar bv. de Azijnfabriek of de Boerderij is het een ideale auto. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Je lijkt verbaast dat het 'nog diesel is ook' (?), maar ik neem aan dat je weet dat diesel juist altijd een stuk zuiniger is dan de benzinevariant? ![]() |
|
Jippie, dinsdag dan eindelijk die voorveer laten vervangen. Alelen wordt toch duurder grapje dan verwacht, blijkt dat het per twee gaat. Scheelt me 1 uur arbeidsloon als ik er maar één laat vervangen. ![]() En hopen dat ze die ruitensproeier en derde remlicht nu wel repareren want dat hebben ze de vorige keer wel op de bon gezet maar blijkbaar niet gedaan. Laatste keer dat ik daar heen ga... Je moeder. ![]() |
|
Dat soort auto's is dan ook vooral weggelegd voor mensen die graag aan eraan sleutelen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zeker, maar ik dacht even na over de kosten. 1 op 24 op diesel terwijl ik 1 op 8 rij op benzine. :') ![]() |
|
quote: Aha, op die manier.. Ja, qua kosten per kilometer wordt het dan wel een duur geintje.. 1 op 8.. wow. Dan kost een retourtje Utrecht-Zwolle al 30 euro ![]() ![]() |
|
quote: Jep, 't gaat hard. Ik zou wel veel zuiniger kunnen rijden, als ik constant 100/110 rij ofzo, maar dan had ik net zo goed een Fiat Punto kunnen kopen. ![]() |
|
quote: Precies. Plezier mag ook wat kosten ![]() ![]() |
|
Damn, ik rijd met mijn transporter T5 TDI nog 1 op 12 in de stad en 1 op 14.5 op afstanden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-07-2010 12:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Maar die Transporters zijn dan ook niet echt klein of licht te noemen, en dan is 1 op 12 lang niet slecht. Qua zitcomfort heerschen die Transporters echter wel weer de pan uit. Een echte stoel ipv het gevoel dat je aars net niet over het asfalt schraapt, en goed (over)zicht op de weg voor je. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: 1700 kilo. Dat bedoel ik. Ik zie vaak verbruiken waarbij ik vermoed dat sommige mensen toch echt een afwijking aan hun rechter voet hebben ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
VW Transporter ![]() Ik ga zaterdag een proefritje maken in een Citroen ZX break uit 95 met 140k op de teller. Ben benieuwd. ![]() |
|
quote: Zou kunnen komen door mensen die een diesel rijden als een benzine auto. Bij diesel hoor je hem een stuk lager in zn toeren te houden en veel sneller te schakelen als bij benzine natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: MAar buurman, wat doet u NU? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nou, auto is weer terug van reparatie in Kroatië. Ze konden het niet helemaal fiksen, maar hebben wel iets gedaan waardoor de storing (tijdelijk) verholpen is. Snap verder ook niet precies hoe en wat, maar ze wisten me wel te vertellen dat ik in Nederland het gaskleppenhuis moet vervangen. Helaas wederom een dure grap.. EDIT: De vervanging wordt duur, de quick fix hier kostte gelukkig maar 40 euro. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-07-2010 19:16] ![]() |
|
Naadje joh. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Twee nieuwe remtrommels à 28,-; twee paar remschoenen à 17,- en max een paar uur prutsen, meer was dat niet geweest hoor. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |