![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is dat wat, een Ford Fiesta? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
tis een auto ![]() ![]() |
|
wat voor motor zit er in? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 15-05-2010 17:06] ![]() |
|
Aan de uitvoering te zien een 1.3. Gokje Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
1.3 rijdt niet bepaald snel..... ![]() |
|
nou deze is een speciale uitgaven dus heeft het een 1.4 de andere fiesta's hebben een 1.3 [Dit bericht is gewijzigd door Widdekind op 15-05-2010 17:50] With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme ![]() |
|
quote: Als je een lichte auto hebt gaat dat prima... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Net een proefrit gemaakt in een Saab 9-3 cabrio uit 2001. Het wordt 'm. Supervette auto. En ja, nu koop ik 'm echt. :') ![]() |
|
Leuke wagen! ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehe, heb 'm net goed getest en vond het geluid erg meevallen. Met het dak open gaat het nog tot 110 ongeveer, maar harder hoeft ook niet. Toen het dak erop zat de 210 aangetikt, en dan kun je nog zonder je stem te verheffen met elkaar praten. Die automaat is helemaal top trouwens, zit nog een kickdown in tot ca. 120/130. De elektronica ben ik ook wel over te spreken: - Als je je voet niet op de rem hebt, gaat ie niet van P naar D; - Alleen bij stilstand kan de kap open/dicht; - Als je kofferbak te vol zit gaat je kap überhaupt niet open; - Cruise-control met snelheidsknopje en allerlei opties. En zo zijn er nog wel meer leuke foefjes. Erg gaaf. ![]() |
|
quote: heb er twee gehad, waarvan de Swift idd een kittig bakkie was, maar woog dan ook 775 kg ![]() Ford Fiesta 1.3i uit 2004 (1017kg): Topsnelheid 160 km/h Acceleratie 0-100 km/h 17,3 s de 1.4 16v is idd stukkie sneller: Topsnelheid 166 km/h Acceleratie 0-100 km/h 13,2 s Niet dat dit echt boeit, het gaat hoe je de wagen zelf rijdt. Fords zijn doorgaans erg degelijk met prettige rij eigenschappen. ![]() |
|
quote: waarom geen Coupé S en dan op gas? Vette zware wagen, maar met gas wel goed te betalen. Goede exemplaren met weinig kilometers kosten dan wel weer wat meer. ![]() |
|
quote: Wat dat betreft zegt motorinhoud niks: Seat Ibiza SC 1.4 TSI Cupra Bocanegra (1147 kg) Topsnelheid 225 km/h Acceleratie 0-100 km/h 7,2 s EDIT: 17,3 seconden?? Tering, dan zit je met een 'normale' auto uit 2004 al op de 200. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-05-2010 22:48] ![]() |
|
quote: Vind ik niet zo veel aan.. Deze wel: ![]() :') ![]() |
|
quote: Nee, maar de achtervoegsels wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Klopt uiteraard. ![]() |
|
quote: ja dat blijft kwestie van smaak idd. Vind zelf de 9-3 cabrio de ultieme gooise dameswagen samen met BMW 3 serie cabrio natuurlijk. hoeveel km heb je nu op de teller staan? Moet je verder alles zelf bekostigen of tankpas? ![]() |
|
quote: GTI'tjes buiten beschouwing gelaten natuurlijk. Überhaupt alle moderne tsi en fsi motoren. ![]() |
|
150 pk uit een 1.4 blok. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Bij die Saab? 160 en alles zelf betalen, maar wel belastingvoordeel met zakelijk gereden kilometers. Vind het overigens geen dameswagen. Is zowel zakelijk als sportief. ![]() |
|
Je kon geen lelijkere auto kopen? ![]() Boeiender ![]() |
|
Smaken blijven verschillen. ![]() ![]() |
|
quote: Gelukkig wel ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
Jij met je Caddy. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |