![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat is ook leuk, maar in Nederland is dat zo goed als nergens te doen en die enkele keer dat ik in Duitsland ben... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: oh, nou, dan is ie niet helemaal hetzelfde. mijne heeft namelijk andere velgen ![]() gister effe een snelle pica gemaakt: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: danku ![]() ja, we hebben erover gedacht weer een classic te kopen (zijn hier redelijk goedkoop aan te komen) maar gezien t feit dat het mn dagelijkse auto moest worden en ik nogal problemen met mn rug en nek heb werd dat hem toch maar even niet. Ondertussen staat de '66 wel nog thuis in de garage, en steven twijfelt nog steeds of we m niet toch naar hier moeten halen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik zou zeggen: in NL voor een goede prijs verkopen en in de States van de opbrengst een betere kopen ![]() ![]() |
|
quote: dat proberen we nu ook, maar ja, we hebben nog niemand gevonden die zomaar effe dat geld kan ophoesten dat ie waard is. (hij is in hele goede staat, dus geloof me, het is nogal een centje...) dus mocht het niet lukken m te verkopen voor dat geld laten we m misschien alsnog overschepen. maar we moeten zowiezo eerst zorgen dat we hier de boel hebben zoals het moet. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Heb je nu al een sigarettenpijpje gekocht dan? ![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: nee, nog niet kunnen vinden ![]() maar goed dat ik niet rook ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Houden zo dan. Foto met sjaal en zonnebril in de auto is ook goed hoor. ![]() ![]() |
|
Morgen even bij wijze van uitzondering in deze: ![]() Best een flinke unit onder je aars, maar rijdt wel gaaf. ![]() |
|
Waar haal ik goedkope winterbanden die niet meer waard zijn als/dan/als/dan de auto zelf? [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 25-11-2009 23:33] ![]() |
|
De lokale bandenboer? En waarom winter banden, ga je naar Duitsland oid? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Sinds enkele weken gevaarlijk in een Opel Vectra. Lekker ruim. ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
In januarie krijg ik een nieuw voertuig.. ik ben door de kilometers heen. Ga dit keer voor een 4x4 monster. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Al wat op het oog? ![]() |
|
quote: Ja. ![]() |
|
quote: Je kan ze ook huren, bij Profile voor 15 inch banden 150 euro voor 10 dagen (minimum). Boeiender ![]() |
|
Ik zou ze 2ehands kopen en later evt. verkopen. ![]() |
|
Ik zou een vulkaniseermachine aanschaffen. En wat van die stevige zakdoeken van Tempo. En latex en zwavel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: We mogen kiezen tussen Ford, VW, Opel en Isuzu Dus Isuzu valt al af.. bananenmerk. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 26-11-2009 18:18] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dit is mijn wagentje, ook in die kleur ![]() ![]() ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
|
quote:Bel de sloop. Geen grap. Oh en all hail die nieuwe Fiesta, en die kleur past er prima bij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Mwoah, toch redelijke 4x4's hoor. Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, hij rijd ook echt heerlijk ![]() ![]() If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |