|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Met wat voor auto waren jullie dan? Ik geloof je graag, maar 260.. ben benieuwd! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 24-07-2009 16:39] |
|
quote: Mercedes CL500, begrensd maar nu haalde hij de 260 wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu een oude ford eskrot station turbo diesel rijd 1 op 18 ofzo Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Een schitterende, hemelsblauwe Opel corsa 1.4 worldcup edition (wat dat ook mag betekenen)uit 1999. Zonnedakje en een fijne cd speler erin. Prima (stads)auto. Rij er voornamelijk grotere stukken mee en ik kan hem bijna altijd wel in een klein gaatje voor de deur parkeren. Komt wel ooit een andere, maar voorlopig is hij prima! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: In Nederland meer dan 30 km te hard rijden dan toegestaan vind ik best achterlijk. |
|
met de fiets ook? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee. |
|
Al gepost in het "gekocht" topique, maargoed.. Vrijdag kan ik hem meenemen! Toyota Aygo Xcite White Edition... Wilde eerst de blauwe uitvoering, maar deze heeft dezelfde opties (behalve de mistlampen voor), plus leder/alcantara bekleding! Plus dat ik de striping ook erg gaaf vind... Airco, meegespoten stootlijsten, 6 speakers, bluetooth handsfree setje, toerenteller, noem het allemaal maar op! Motorisch gelijk aan elke Aygo, dus 1 op 21 gemiddeld en geen wegenbelasting meer... Ding is ook nog wel aardig vlot! Harder als 170 wil ie niet, maar fuck it, harder als 140 rijd ik zo goed als nooit... Blij met mijn nieuwe gebakje Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Max snelheid is idd niet zo boeiend maar het is wel prettig als een auto genoeg koppel heeft om snel even een vrachtwagen voorbij te pezen op provinciale wegen... (wat de mijne dus niet heeft) |
|
Ik meen dat ik in een Ford Focus rijdt met mijn rijlessen. Ik heb niets om het mee te vergelijken, maar ik vind het een fijn wagentje. |
|
Mjah, hij kwam tijdens de proefrit niks tekort kwa acceleratie.. Tis geen Porsche 911, maar een vrachtwagentje voorbij of optrekken naar de 140 was geen enkel probleem! Ding weegt ook niks, 765 kilo als ik het goed heb... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En gaan! |
|
wa's dat nou weer voor pisbak ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
! quote: Lang leve de lichte auto's. Ik had een 206 1.1 die niet bepaald vlot was maar dezelfde motor in een 106 is weer een klein bommetje. Rij sinds zaterdag in deze Peugeot 306 XT 1.6 Break. Dus ruimte, lekker veel opties en eindelijk een wat vlottere auto wbt bovenstaande. Happy. En deze blijft iets langer origineel hehe... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-10-2009 19:18] Je moeder. |
|
Renault Clio II 1.6 16v Dynamique. |
|
quote: dat klinkt alsof er een gemene hoeveelheid pit in dat bakje zit verstopt ? gefeli in ieder geval Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Yep, 110 pk, dat wil wel. |
|
quote: Ah, dus toch bij Peugeot blijven hangen? Net bakkie |
|
Jep, dank. Je moeder. |
|
Eerst Peugeot, toen Opel, nu Citroen. Alhoewel Franse auto's me wat plastieker aanvoelen, vind ik ze wel comfortabeler rijden. |
|
Zoiets als dit maar dan anders We hebben een groene. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:nou....... |
|
quote: Wanneer is ze uitgerekend? Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |