![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vikingblood in een LUV, het zal toch niet hé. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb geen zin meer om al die zandbanen op en neer te lopen. Ik heb al gevraagd om de cayenne, want dan kan ik hard door die baan gaan, maar dat was geen optie ![]() Heb het liefste een Dodge , dus ik ga weel gewoon eens ouderwets zeuren.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Als het even kon zou ik dan voor een Golf R32 oid (4x4) gaan maar daar vind jij vast geen donder aan. ![]() |
|
Gisteren de Winterreifen er weer onder laten schroeven. Nu eis ik wel dat het de komende maanden onder de 7 graden celcius blijft! ![]() |
|
quote: Hehehe, ik zou het liefst zo'n oude vierkante Toyota Landcruiser onder mijn kont hebben, de tering wat een sterke bakken zijn dat zeg, heerscht met 2 vingers in de neus de concurrentie er vierkant uit. Boeiender ![]() |
|
quote: Exact wat je zeg!! das nen geweune golf. Ik mot een grote wage hebbe. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Die Discoveries baggeren ook anders goed door. Net even een testritje gemaakt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Een Landwind past wel bij je. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Die wagens zijn van pisbakkestaal gemaakt. En uti de anwb gids getyft ,omdat ze wat slecht tegen botsingen kunnen. Of wil je daarom dat ik zo`n koreaans lijk rij?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Chinees lijk. ![]() Hij lijkt heel veel op de Opel Frontera, alleen iets minder veilig. Video's van de botsproef wel eens gezien? de airbag gaat uit alleen wordt je geplet tussen het stuur en het dak. ![]() En ik zou jou niet in zo'n auto laten rijden. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Vandar dat ie wel bij me past??? youve hurted my feelings Jack ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Je weet in ieder geval wat een Landwind is en doet. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Anies ga ik niet in die Aziatische troep rijden. Hoewel het onderscheidt en waar de wagens gemaakt worden steeds vager wordt. Geef mij maar Amerikaanse lompe bakken.. Die net zoveel zuipen als ikke. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Niet alles uit Azië is kommer en kwel. Landcruisers zijn prima auto's. Trouwens, als je een VW of een BMW koopt zitten er ook Japanse onderdelen aan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Zeker niks mis met Japanse auto's. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Later als ik groot ben! ![]() ![]() Opel admiral, staan nog best veel in redelijke staat verkerende exemplaren te koop op teh internetz. Goed, laat ik eerst maar eens mijn roze pasje halen en een goedkope golf aanschaffen. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ha, hadden pa en ma vroeger ![]() |
|
Gaaf ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Allang niet meer hoor ... kan me niet eens meer heinneren erin gezeten te hebben, weet alleen nog wel dat ze er eén hebben gehad ![]() |
|
Mijn pa had vroegen een knalgele versie van deze scheurbak, was erg gaaf: ![]() Boeiender ![]() |
|
Scirocco? ![]() |
|
quote: Jups. ![]() Boeiender ![]() |
|
De nieuwe Sirocco vind ik ook mooi, eigenlijk een van de weinige VW's die me kunnen bekoren. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Misschien binnenkort deze kopen: ![]() Maar dan zonder verlaagde gaye rotzooi en met 2 in plaats van 4 uitlaten. Wel de 4X4 2L turbo als het goed is. Kreeg 'm aangeboden van de kerel waar we onze autoshizzle regelen. Zag er wel goed uit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |