![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, géén Fransoos. Ook geen Nissan meer, aangezien dat van Renault is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik heb nu 10K gereden met die Picasso, maar dat gaat als de brandweer. Is superruim (maar heeft ook een superdraaicirkel - minpunt), trekt snel op, gaat op de snelweg goed mee, rijdt lekker, zit lekker... Weinig mis mee. ![]() |
|
Iets met "electronica" en "ouder dan twee jaar". Vraag Raj maar. Je hebt gelijk hoor, serieus, als ze het doen, doen ze het goed. Maar je wilt hem niet anders dan als leasebak, omdat je dan tenminste zonder problemen (lees: "extra kosten") tijdelijk ander transport krijgt. Maar hey, het zijn jouw 5k, succes ermee! (En vraag je eens af waarom je zo verrekte weinig lesbakken van Franse origine ziet rijden...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik zeg toch neit dat ik een Franse auto wil? ![]() |
|
quote: ik zou voor een Audi gaan, straalt pure klasse uit zonder zo patsterig over te komen, en het zijn gewoon goeie auto's, niet kapot te krijgen, ik heb zelf een Audi Coupe uit 96 met inmiddels 230.000 op de teller en hij blijft maar gaan ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote:Ik beperk je markt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Goeie tip, zit nu een beetje voor Audi's te kijken. Best een hoop te koop voor 10K! ![]() |
|
quote: Ik zie der anders genoeg rijden hoor, Renaults bij Eiffel, Peugeots bij Maandag en Brunel. En dan heb ik het alleen nog maar over wat ik dagelijks tegenkom op m'n kleine stukje route. Je moeder. ![]() |
|
quote: [late reactie] Stfu! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Hij zei lesbakken, niet leasebakken ![]() ![]() |
|
sinds gisteravond zijn wij de trotse bezitters van een metallic bordeauxrode Ford Mustang V6 cabriolet uit 2003. Voor nu is het nog onze auto, maar als we wat gesetteld zijn gaan we een auto bijkopen en wordt dit mijn auto. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Stond jij niet stil op de terugweg van Wacken omdat er iets met de electronica van je Ford aan de hand was? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
:') ![]() |
|
quote:Ik wil er een bak bier op zetten dat dat zonder uitzondering leasemateriaal is. ![]() quote:Nee, nu je het zegt, nee. De electronica greep in is wat anders dan "defecte electronica". De olie was iets te dik wegens te laat naar de garage. Maarem, niet goed, dus fout, dus 0 punten. Dat en het was niet Wacken maar PartySan. Anders nog? Dat gezegd hebbende; ik heb echt nooit iets met die Ford. Gewoon elk half jaar ff na laten kijken (sowieso geen slecht plan als je er mee lest) en ze laat me nooit in de steek. Klopt ook wel, is volgens onderzoek de meest betrouwbare auto van '06 (of '07). Dus WR, als je een tip wilt, dan niet naar XXL (klok luiden, klepel hangen etc) luisteren maar gewoon een '05-'08 model Fiesta aanschaffen te zijner tijd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-11-2009 8:12] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:LOL, ik dacht al, vreemde namen voor een rijschool. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wellicht is het handig als je eerst eens kijkt hoeveel je straks te besteden hebt. Dus kijk je naar een grote auto of een kleine auto. Gas, diesel of benzine. Je kan voor dat geld makkelijker een iets minder populaire auto halen dan zo'n trendy gebakje maar daar hangt dan wel een kostenplaatje aan qua belasting, verzekering en verbruik. Ik heb voor minder dan 3.5 K een busje maar daar staat dan wel weer 95 euro belasting per maand en een verbruik van 1 op 11 (Op diesel) tegenover. Een deel van die belasting heb ik wel weer terugverdiend door de lagere aanschafprijs dus ja, wat is wijsheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Mwa, Franse auto's, niks mis mee, de 205 die ik gehad heb deed het best en de Xsara Ligne Break doet het nu ook perfect. ![]() |
|
quote: En zo heb ik Renaults gehad die wel de bekende electronische problemen hadden. Dus, lekker objectief. ![]() [edit] Misschien wel toepasselijk alhoewel het uit 2005 stamt: http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=562 [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-11-2009 9:10] Boeiender ![]() |
|
Mja, vaag artikel .. moet zeggen dat mijn moeder eens een ax gehad heeft met continue problemen, maar de auto die ik nu heb heeft ze amper. Bij aankoop bleek alleen de FM ontvanger stuk, die is netjes en gratis gerepareerd. ![]() |
|
quote: Ik heb dezelfde maar dan in Diesel uitvoering ![]() ![]() |
|
![]() TDCI, dus dat veegt best goed. Eigenlijk van een maat van me, maar ik mag hem zolang gebruiken. ![]() |
|
quote:Dan kun je ook gewoon een Seat Cordoba nemen... 240.000 op de teller hier... en gaat ook maar door, en als je de radio maar hard genoeg zet hoor je het gerammel niet... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Vandaag de Citroën Saxo van mijn schoonmoeder geleend. Blijft toch een lastige auto in de conversatie. Je denkt telkens dat je in de blote kont rondloopt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wat verwacht je, als je jezelf batsdieanus noemt ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |