|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering, net in een Audi A6 Quattro uit 2005 gereden. Niet normaal. :') |
|
quote: Beetje laat, maar goed. Ik rij vrij veel in (moderne) diesels voor mijn werk, en geloof mij; met een standaard bezine motor krijg je alleen de achterkant van een TDI te zien ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehe, ja, dat zal tegenwoordig ook wel meevallen. Wacht nog steeds op m'n aanslag inkomstenbelasting, daarna eens kijken wat ik over hou voor een auto.. |
|
Sinds vorige week rijd ik in een grijze Astra Station rond. 16 kleppert. Rijdt wel lekker. |
|
quote: Die kreeg ik ook Maareuh, jij rijdt dus 1 op 22? Vanaf het begin? Dat haal ik met de mijne namelijk nog niet, zit nu op 1 op 16. Hebben me al wel verteld dat hij in de winter meer verbruikt, en dat hij de eerste paar duizend kilometer minder zuinig is... Dus als het goed is zou hij in de lente richting de 1 op 20 moeten gaan! Ligt wellicht ook een beetje aan mijn rechtervoet uiteraard Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-04-2010 13:31] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Had een Chrysler Voyager 3.3L V6, heerlijke wagen maar met deze bezine prijzen en 1 op 5 toch maar een Renault Laguna II 2.0L turbo Initiale (1 van de meest luxe uitvoeringen) aangeschaft. Lekker luxe vergeleken met de Voyager. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik cross nog steeds in m'n Ford Sierra die ik 4 jaar geleden wit heb gekocht. Hij wordt steeds groener, zuipt steeds meer en begint ook steeds meer te rotten. spelfout weggehaald... |
|
Jammer dat Ford Sierra's amper meer voorkomen. Van de auto's uit die tijd vind ik het nog steeds veruit de leukste. Je moeder. |
|
quote: Sorry maar wat een lelijke bak! |
|
ja... hahah Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Ik heb 'em in metallic zwart en het is een heerlijk autootje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wij hebben deze oude knalbak Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Is er alweer een baantje verkrijgbaar bij jullie of werk je daar niet meer? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
momenteel rij ik met dit wel beige lederen interieur in november koop ik me deze 150 pk 0-100 in 9.5 lekkere wagen gewoon, wel kutgeluid uit de boxen signature |
|
quote: Moet je ipv een cd met kutgeluiden gewoon een cd van een band draaien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, in Italië kennen ze alleen van die tenoren en sopranen en lullige pop, black & death metal zijn niet geschikt om te draaien in een Alfa signature |
|
150, pk en dan nog 9,5 sec erover doen? mijn citroen heeft er 109 en doet het in 9,7 volgens de specs ... |
|
echt?! ow, nuja, ik heb het gemeten op de R4, de expressweg naar het werk signature |
|
quote: +1! Zal geen Formule 1 races winnen, maar rijdt zalig! Overigens nog vlot genoeg, 68 PK maar ding weegt ook geen reet quote: Hehe, matter of taste.. Vind m geniaal! quote: Ben er bang voor... Sinds er eeuh.. bepaalde genres films niet meer verkocht mogen worden worden de inkomsten steeds minder... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Bepaalde genres? Waar hebben we het dan over? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vind de 1-serie van BMW echt geniaal. |
|
Soms denk ik nog met weemoed terug aan mijn eerste bakkie. Aanschouw : De Volkswagen Taro De gaafste auto ooit! Als er wat aan was en je ging bij volkswagen vragen om onderdelen stuurden ze je naar toyota en andersom. Koplamp vervangen kostte een half uur inclusief verwijderen grill, lamp demonteren, enz. Ik mis hem nog steeds :snif: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |