|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toen had ik die Firebird nog niet (is een 3.1 V6 trouwens, geen Trans Am) reed ik nog in een Peugeot 206, behalve de trommelrem achter bleek er ook speling op de as te zijn ontstaan. Dat was de voornaamste reden voor dat hoge bedrag... quote: Klopt, en wil het ook graag leren maar geen ruimte + plek voor. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-07-2010 22:37] Je moeder. |
|
quote: Bij een transporter blijkt deze manier te werken. Wellicht ook voor andere Volkswagens. Most often miss understood is programing. Programing the button REMOTE portion of the key is simple. You do need 2 keys. You must be able to lock the drivers door and have the red led alarm light next to the lock button blink. If it does not blink, the alarm does not know the door is closed and will not go into program mode. Put one key in the ignition switch, turn on, do not start engine. Close the door, use 2nd key, turn door lock and hold in lock position for 10 seconds. Release key to neutral position. Press a button on the remote, within 2 seconds press the same button again, the turn signal lights will flash, this indicates your remote matches the car system and is now recognized. Unlock door remove key from ignition. So don't pay extra 99 cents to $5 for these instructions in hopes of getting the KEY to function with the car. Instructions are only for the keyless remote, not the key. http://www.weetjewel.nl/forum/home.htm Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
zooo... mijn Mazda 323f uit 91 met 280k op de teller voor 60 piek door de apk... Tevens het olie- en luchtfilter laten vervangen en zometeen op naar Denemarken |
|
quote: Dat verhaal gaat over de over de centrale vergrendeling (remote); niet over de immoblizer en dus niet over de sleutel. |
|
Hehe, rij tijdelijk in een Mini van Autotaalglas, de tering, wat een kutbak zeg. Boeiender |
|
Hoe beviel/bevalt die VW Life eigenlijk? |
|
Nog een paar maandjes en dan mag ik weer gaan shoppen. Passat, Insignia en Avensis zijn goede kanshebbers. Luxeprobleem |
|
Daar twijfelde m'n pa ook tussen geloof ik, die rijd nu in een skoda. |
|
quote: Oh, de Caddy Life? Klassebak naar mijn mening, heb er in minder dan 3 jaar 160.000 km mee gereden, en eigenlijk was er alleen een keer iets met de pomp voor de koppeling aan de hand. Ligt als een blok op de weg, is mooi vlot (het is wel de turbodiesel uitvoering), en algeheel een erg fijne auto met natuurlijk veel laadruimte. Hij is overigens te koop via de lease volgens mij, ga er achteraan wat hij moet kosten. Ik moet een ander uitkiezen i.v.m. de kilometrage en leasegebeuren. Misschien wordt het de verlengde versie. Boeiender |
|
quote: Ik heb nu voor de 2e keer een octavia. Bevalt op zich prima maar hij is wel erg rumoerig en dat irriteert me steeds meer. Waarschijnlijk nu dus eens wat anders. |
|
Nog steeds een rode Renault Clio uit 1994, uiteraard met compleet vloekende paarse wieldopjes, hier en daar wat roestplekken en een motorkap waarvan de lak verdwijnt. Ging laatst nog voor 55 euro door de keuring, alleen nummerplaat lampje moest worden vervangen. |
|
quote: Als je een ruitensproeiertje en een derde remlicht niet zelf kunt of wilt repareren is het sowieso een hopeloze zaak. |
|
quote: Best cool hoor. |
|
quote: Best? Mijn wagentje is de allerliefste!! En dit kon zijn broertje wel eens zijn: |
|
Hoe groot is de motor en hoeveel verbruikt deze ongeveer? Ik heb het nooit heel goed gemeten maar mijn 1.3l benzine (Polo '95) rijdt ongeveer 1 op 15. |
|
Woendag mag mijn Xara Ligne Break 1.6 16v voor het eerst naar de keuring .. heb geen klachten hopelijk geen grote onverwachte dingen |
|
quote: 1.2tje en rond de 1 op 15. |
|
quote: Nee, dat was een CX |
|
quote: Fixed. |
|
quote: I have to disabuse you here. Zus Kees liet zich door de buurman neuken op de motorkap van zijn CX. Andere Kees en Sjonnie chanteerden de buurman vervolgens en troggelden hem een BX af. |
|
quote: Oh ja, dat was een CX , maar het was wel de kofferklep en niet de motorkap. |
|
Wel op de motorkap toch? |
|
Hulde @ op bizarre manier ontopic zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Pas geleden de nieuwe Fabia combi aangeskeft, wat een vette bak zeg. Heeft maar een 1,2 motor, maar dan TSI. Blazen dat ding, in Frankrijk bij steile hellingen scheurde ik alles voorbij. En toch verbruikt ie maar 6 l. per 100 km. (Sorry, te lui om om te rekenen nu). En rumoer heb ik geen last van, vier versterkers met beste woefers om de oren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |