![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zou voor de diesel gaan. Leuk spelen met flink wat koppel. Tenminste, ik neem aan dat je veel op de snelweg zit? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ja, behoorlijk. Nadeel van de diesel vind ik weer dat ie niet als automaat te krijgen is. EDIT: Zie overigens ook dat het niet heel veel scheelt in acceleratie, die modellen. Écht jammer dat die diesel geen automaat-versie heeft, zou erg gaaf zijn. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-04-2010 2:06] ![]() |
|
Moet je sowieso niet willen (vind ik dan hè). Bij autorijden hoort schakelen, en dan vooral terug hehe. (al heeft zo'n kickdown ook wel z'n charme) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ben sinds ik in een Audi A6 Quattro (automaat) heb gereden toch wel verkocht. :') ![]() |
|
Hehe, nu snap ik je! Goeienacht verderz ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
ook een andere bak gekocht, VW Golf Highline 1.6 16v, 2002, 63k op den teller met alles d'r op en aan (van wat mogelijk is iig). Ziet er als nieuw uit van binnen als buiten en rijdt heerlijk soepel én stil. ![]() iemand interesse in een VW Polo 1.4 16v comfortline uit 2000, 103k? Hij is al praktisch verkocht, maar je weet het niet. ![]() |
|
Ben voor de 500e keer van idee veranderd. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt het deze: ![]() Saab 9-3 2.0 Turbo Cabrio S automaat ![]() ![]() |
|
hehe patser. wel Right Said Fred draaien dan he ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Maar wil je echt een cabrio? Is het dan wel een met een hard uitklapbaar dak? Anders zou ik echt geen spullen erin laten zitten. En voor de rest zijn die klapdaken altijd wel vrij gevoelig voor storingen en kapotteonderdelen. Tenminste bij de Audi TT merkte ik dat al. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Iemand verstand van navigatiesystemen? Navigon of Garmin.. beetje goed te doen of niet? ![]() |
|
Als aanvulling daarop: Ik zoek een goede maar vooral ook betaalbare (Pak hem beet 500 euro ofzo) navigatie voor inbouw. Dubbel din en zonder van die irritante klapschermpjes. Iemand een goede tip? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Weet niet of de ' gewone' Navigon versie hetzelfde is als de Iphone versie die ik gebruik, maar ik ben er iig zeer tevreden over. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: 500 euro? ik zou een pakistaan met een kaart inhuren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hoe is bij jou de verbinding met sateliet, gaat dat vlot of moet je daar ook 20 minuten voor wachten? ![]() |
|
Voldoende aanbod vanaf die prijs. Ik kom alleen niet zo veel gebruikers ervaringen tegen. Van een iets hogere prijs lig ik trouwens ook niet wakker maar die 1600 euro voor de standaard VW variant wordt me nou net iets te dolletjes. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: 1 á 2 minuten met mijn huideige VDO Dayton. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Geen enkel probleem, gaat meestal snel. Zal met een volwaardig systeem wel beter zijn hoor, ik vind het echter prettig om alles in 1 apparaat te hebben. Muziek, telefoon, navigatie etc. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 06-05-2010 11:36] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Is soft-top en schijnt bij Saab wel goed te zitten. Ik laat er sowieso niks in liggen, maar die soft-tops van Saab zijn wel vrij stevig, schijnt. ![]() |
|
Ah zou wel kunnen, maarja leuk in de warme zomer daarbuiten is het gewoon een beetje jammer. En ik lees op teh internets dat de aerodynamica ook wel te wensen overlaat, daardoor zit je redelijk in de turbulentie als je hard rijdt. Vooral als je achter zit. Kan natuurlijk wel lekker zijn maar de auto zuipt meer, en het is toch vrij onrustig vooral voor je oren. En daarmee kun je minder vaak je dak eraf halen omdat het sneller te koud is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Klopt, maar ze schijnen wel erg goed geïsoleerd te zijn, dus met de kap dicht moet ook goed kunnen. Loopt trouwens wel 240 dat ding, niet normaal. :') ![]() |
|
hehe netjes, alleen zou ik wel eerst een stukje Duitsland opzoeken anders ben je hem ook snel weer kwijt. Boven 160a 180 wordt het altijd erg goed opletten, de mensen voor je kunnen dan niet meer inschatten hoe hard je rijdt en proppen hem zo voor je auto. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja, ga ik zeker voor naar Duitsland. Klopt, laatst met die Picasso die ik nu rij 210 gereden in Duitsland. Goed anticiperen, soms gooit iemand 'm er met 90 voor. Ik heb altijd goede afstand kunnen bewaren, ook tot die automobilisten, maar ik heb wel wat Audi's gezien die écht in de ankers moesten. Sowieso bizar gevoel om met 200 nog hard ingehaald te worden. ![]() |
|
Waarom een automaat? Zuipt meer, rijdt saaier...of ben je gewoon niet zo handig met een pook? :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |