|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor mij toch lekker Zweeds, uit de tijd dat Volvo ook echt nog Zweeds was (nu van Ford en in de sale of inmiddels al verkocht aan de Chinezen). Als ik een moderne auto zou kopen zou ik voor een andere Zweedse trots gaan: Saab 93 (model van voor de Russen het over namen ) |
|
quote: Wat is het voordeel van 'wat snellers' dan een Civic? Ik kan me voorstellen dat het 'leuk' is en handig voor die autovakantie door Duitsland een keer per jaar, maar voor normaal woon-werk verkeer schiet je toch niets op met een snellere auto? |
|
Ach, wat zal ik zeggen. Het is mijn hobby, en 90 pk op 900 kilo werkt frustrerend. |
|
Neem je toch een motor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier een Renault 19 1.4i. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat zou kunnen idd, een motor. Maar auto is mijn hobby. Niet een motor |
|
gewoon luie verwende motorrijders dus. Ik hou van snelheid maar.... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier rijden we een Opel Vivaro Tdci Ford mondeo 1.8 benzine Pontiac Firebird Vg 5.0 ltr En over 2 a 3 maanden een Pontiac Trans Am V8 6.6 ltr. geschatte vermogen 480pk Maar dat zal de testbank uit gaan wijzen. Ow ja.. van de herfst ga ik kijken naar een Mack b61 met een V10 catapillar motor erin.. helaas geen Turbo. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Die Mack is nog het meest geniaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
DAt is niet geheel waar, maar is wel een heel vette bak. Mag als trots de TA op z`n rug dragen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Altijd wonderlijk hoe ze zo'n enorm blok in die auto weten te passen. Werden die Trans Am's zo origineel geleverd of komt dat 6.6 liter monster uit een andere Amerikaan? |
|
Orgineel zit de 400 op zon 190 a 200 Pk. Die van mij wordt een stroker plus er komen performance parts in. Dus nieuwe krukas/nokas. tuimelaars ik heb er een edelbrock performance intake en 750 cc carb bovenop zitten. iig was dit de voorzichtige schatting. Zodra ik meer performance toevoeg zoals betere headers en brandstofpomp em meer lucht bij m`n zuigers krijg zal dit alleen maar toenemen. Maar praten mensen hier over pk op de krukas of pk`s op de wielen?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Op de wielen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Standaart 74 pontiac specs.. Diverse motor uitvoeringen. 1974 Pontiac Firebird Engine Options •6 - cylinder 250, "D" Code - 100hp •Base V8 350, "M" Code - 155 hp •V8 400, "R" Code - 175 hp •V8 400 "T" Code - 225 hp •V8 455, "Y" Code - 250 hp •V8 455 SD, "X" Code - 290 hp Ik heb de 400 T dus 225 pk,s, maar meestal nemen die in de jaren af. maar kunnen ook oplopen door uitgevoerde modificaties door eigenaren. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: en dat is dus inclusief en heel jaar wegenbelasting en op naam zetten. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
okee, verse fotootjes "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nice! Boeiender |
|
en daar heb ik dus helemaal niets mee. Vulgaire bezineslurpers. Moderne Amerikaanse wagens hebben sowieso plastic uiterlijk, dikke bumpers en inwisselbare looks. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. |
|
Vanaf (hoogstwaarschijnlijk) woensdag in m'n bezit: Damn wat rijdt dat ding goddelijk. Wordt wel even wennen met parkeren. :D Pontiac Firebird 3.1 V6 uit 1992. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-05-2010 21:35] Je moeder. |
|
Vette bak! Tank ze. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
LPG signature |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: prachtige wagen @ spirit in black: idd, ieder zijn ding. ik heb het helemaal niet op jappenbakken... Anyway, ik ben heel blij met mn paardje, lekker cruisen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: pt cruiser heb ik geen ervaring mee... ik weet niet of ze die daar ook verkopen, maar een alternatief voor de pt cruiser is de HHR. kennis van ons hier heeft er een en het zijn echt hele fijne, leuke autootjes. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |