![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, maar die zijn dan in de basis vaak minder 'kaal' dan zo'n Dacia. Daar heb je dan natuurlijk ook wel voor betaald. ![]() |
|
Dacia is toch gewoon renault?? Alleen dan in pisbakkemtalen uitvoering!! De enige optie op een dacia is een renault kopen.. En dat is al een slechte optie. Tegenwoordig leveren ze al auto`s standaard met heel veel extra`s. Geloof dat er alleen geen trekhaak standaard onder hangt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Een Dacia is een Roemeense Renault ja. ![]() |
|
quote: Geheel van RVS? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Yep, met van die stickertjes met een vliegje erop op de velgen zodat je weet waar je op moet mikken. ![]() |
|
Die Dacia Logan 's zie je toch nog wel met regelmaat rijden in Nederland, ook de MCV variant. De meeste Roemeense taxichauffeurs hebben de alleroudste Dacia rammelbakken ook ingeruild voor een Logan. In Boekarest staan de Renaults en Dacia's gezapig in éen showroom. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de nieuwe Dacia, zal inderdaad wel duurkoop zijn. En ze zijn natuurlijk spuuglelijk, het hoekige van de originele Dacia is behouden. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Meende dat een Dacia het oude motorblok van een Clio heeft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
zo, een nieuwe auto gekocht net: Alfa 156 lederen interieur ![]() ![]() Alfa Romeo 156 1.8i 16v TS 0 -100 km/u, 9,3 sec 144 pk signature ![]() |
|
.. is niet nieuw hoor .. ![]() |
|
![]() ![]() via iemand die iemand kent van een incassobureau ![]() signature ![]() |
|
De een z' n dood is een ander z' n brood. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Nice Hypnos ![]() M'n ex-zwager(?) heeft de 2.5ltr V6, nog leukerderder! (uit m'n hoofd 210 pk) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-12-2009 23:26] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
De Alfa 159 vind ik wel gaaf. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ook sinds een tijd een Alfa, heerlijke wagen. Exact een zoals deze: ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
![]() tot 1.9 is België nog te doen qua verzekeringen ... daarmee ![]() voor de rest toch jammer dat ik mijn C-Max moet inleveren, wat een zalig comfy wagen, en soepel ![]() Alfa staat immer hard qua embreillage (hoe zeggen jullie dat?) maar is een luxebak, lederen uitvoering, mooie afwerking, fijne paardjes, wel een benzine .. dus duur diesel : 0.950 de liter benzine : 1.375 de liter maar veel rijplezier ![]() alleen ja... crappy geluidsprekers, maar daar doen we snel wel iets aan ![]() signature ![]() |
|
De kwaliteit van die auto's laat toch te wensen over? Met name de elektronica. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: heb ik ook gehad ... 2.0 benzine... zalig alleen ja, de bocht was te kort en de paal te hard signature ![]() |
|
quote: dat wordt gezegd idd, mijn pa waarschuwde me ook al vooral die "seles"-uitvoeringen signature ![]() |
|
quote: geil ![]() signature ![]() |
|
quote: Tot nu toe supersupertevreden, rijdt lekker en zuinig(Diesel). Ook behoorlijk vlot en ligt goed vast op de weg. Sjiek interieur en dan vooral de klokken etc. De eerste 10.000 km iig zijn iig alvast probleemloos verlopen. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: en nu zorgen dat het niet weer een rommelbak wordt die rond een paaltje eindigt ![]() ![]() |
|
neenee!!! zorg jij maar dat je jaarlijst er nog komt ben wel blij dat Solstafir zo hoog staat bij jou ![]() signature ![]() |
|
jaag mij nie op é! k heb nog tot 5/01 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |