IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : In wat voor auto rijd je deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2010 23:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 juni 2010 23:45 schreef karnivoor het volgende:
Klopt. Zwolle Centrum Zuid represent!!!1

Ik krijg binnenkort een parkeerplaats aan de andere kant van het pand, ben benieuwd hoe dat moet gaan met die kutbocht in en uit de parkeerplaats. :')


LOL! Ach, als je ziet hoe ik mijn gebakje inparkeer... zodra je doorhebt hoe groot je auto is weet je ook hoe hij waar tussen past.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-06-2010 23:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik heb hem wel eens zien staan ja. En parkeren went inderdaad heel snel. Zelfs fileparkeren met die 4,95m gaat makkelijk. Maar die nieuwe parkeerplaats heeft een haakse bocht met een smalle entree, ben bang dat het steken wordt. En nu kan ik de auto tijdens het open en dicht doen van het hek nog tactisch parkeren, aan die andere kant moet je je auto op de weg parkeren. Dus eventuele voorbijgangers moeten even wachten. En je kent het geduld van de gemiddelde door-de-stad-scheur personen. Alweer enige maanden geleden dat ik daarover ruzie kreeg hehe.

O trouwens: vreemd genoeg heb ik met deze auto geen last meer van bumperklevers, lijkt wel alsof ze bang zijn dat ik onderdelen verlies ofzo.


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-06-2010 23:53 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 juni 2010 23:31 schreef karnivoor het volgende:
O en inmiddels bijna 3 weken in bezit, machtig speeltje!



(Jaja, elders al gepost maar ben gewoon een trotse papa! )
Tof man!

De vriend van mijn moeder heeft ook een Corvette. Stingray als ik me niet vergis. Was ook een droom van hem, hij heeft er echt jaren voor gespaard. En nu, net als jij, heeft 'ie em. Heersch!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-06-2010 23:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dit is geen Corvette maar een Firebird.


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-06-2010 23:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 13 juni 2010 23:55 schreef karnivoor het volgende:
Dit is geen Corvette maar een Firebird.
Ey je hebt 'm, thats all that matters.

Verstand van auto's -666.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-06-2010 23:56]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-06-2010 0:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 juni 2010 23:50 schreef karnivoor het volgende:
Ik heb hem wel eens zien staan ja. En parkeren went inderdaad heel snel. Zelfs fileparkeren met die 4,95m gaat makkelijk. Maar die nieuwe parkeerplaats heeft een haakse bocht met een smalle entree, ben bang dat het steken wordt. En nu kan ik de auto tijdens het open en dicht doen van het hek nog tactisch parkeren, aan die andere kant moet je je auto op de weg parkeren. Dus eventuele voorbijgangers moeten even wachten. En je kent het geduld van de gemiddelde door-de-stad-scheur personen. Alweer enige maanden geleden dat ik daarover ruzie kreeg hehe.



Hehe, juist in mijn straat moét je wel geduld hebben af en toe (bevoorradingsvrachtwagens FTW!!)

Maar hij staat dus straks langs de openbare weg?

quote:

O trouwens: vreemd genoeg heb ik met deze auto geen last meer van bumperklevers, lijkt wel alsof ze bang zijn dat ik onderdelen verlies ofzo.


Ik heb ook nooit last van bumperklevers.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-06-2010 0:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 juni 2010 0:00 schreef MR. N het volgende:
Hehe, juist in mijn straat moét je wel geduld hebben af en toe (bevoorradingsvrachtwagens FTW!!)

Maar hij staat dus straks langs de openbare weg?



Ik heb ook nooit last van bumperklevers.


Nee, nog steeds privé terrein maar één van de twee parkeerplaatsen wordt een fietsenhok omdat het overal nu een teringbende met rondslingerende en omgepleurde fietsen is. Helaas komt het kleine haventje daarmee te vervallen en moet ik zodra er een plek vrijkomt op de grote haven daar gaan parkeren. Achja, alles beter dan de openbare weg.

O en die bumperklevers merkte ik met de vorige auto's ook weinig van, met deze rijd ik veel rustiger (lees: 110-115) haal ik alleen in als er ruimte is maar soms heb je nog steeds de 160 rijdende BMW en Audirijders in de verte. Vreemd genoeg remmen die nu wel ruim op tijd af en niet pas 3m van je bumper.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-06-2010 0:10]


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-06-2010 0:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 juni 2010 23:56 schreef Slechtheid het volgende:
Ey je hebt 'm, thats all that matters.

Verstand van auto's -666.


Yeah baby!!


Je moeder.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 10-07-2010 1:04 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

Puntgave S40, stijlvol bakkie.




[Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 10-07-2010 1:11]


rotor
Usericon van rotor
Posted 22-07-2010 21:16 by rotor Profiel van rotor

Net voor het eerst serieus aan m'n auto gesleuteld en ik heb er een hobby bij geloof ik.
Alle voor- en achterwiellagers vervangen, remvloeistof vervangen, trommelremschoenen achter vervangen, rembouten voor vervangen, en alle bouten van het motor-uitlaat aansluitstuk vervangen (de halve voorkant van de auto moesthiervoor gedemonteerd)
Materiaalkosten zo'n 120,- (+ nog 100,- extra gereedschap) en gelijk zo'n 2000,- bespaard.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-07-2010 21:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehe, ik word al zenuwachtig als ik dat lees. Brommers ok, maar rommelen aan een auto. Nou, nee.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


rotor
Usericon van rotor
Posted 22-07-2010 22:08 by rotor Profiel van rotor

Ja ik keek er ook wel tegenop, maar ik heb (halverwege, hehe) zo'n Haynes Repair Manual gekocht en aan de hand daarvan is het allemaal goed te doen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-07-2010 22:30 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ah de Haynes boeken, legendarisch.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-07-2010 22:37 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 22 juli 2010 21:16 schreef rotor het volgende:
Net voor het eerst serieus aan m'n auto gesleuteld en ik heb er een hobby bij geloof ik.
Alle voor- en achterwiellagers vervangen, remvloeistof vervangen, trommelremschoenen achter vervangen, rembouten voor vervangen, en alle bouten van het motor-uitlaat aansluitstuk vervangen (de halve voorkant van de auto moesthiervoor gedemonteerd)
Materiaalkosten zo'n 120,- (+ nog 100,- extra gereedschap) en gelijk zo'n 2000,- bespaard.
Vergeet je geen antiblokvet op de remschoenen te smeren? Dit voorkomt vastlopen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-07-2010 22:38 by Nimbus Profiel van Nimbus

Kopervet toch?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-07-2010 22:41 by Dentz Profiel van Dentz

Kan ook.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-07-2010 22:42 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 22 mei 2010 21:35 schreef karnivoor het volgende:
Vanaf (hoogstwaarschijnlijk) woensdag in m'n bezit:



Damn wat rijdt dat ding goddelijk. Wordt wel even wennen met parkeren. :D

Pontiac Firebird 3.1 V6 uit 1992.


Voortaan niet alleen foto's van het kruispunt nemen waar je je op dat moment bevind he


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2010 23:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

*kwartje valt*

Nee hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-07-2010 23:17]


Je moeder.


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 22-07-2010 23:23 by Corpse Flakes Profiel van Corpse Flakeshttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 22 juli 2010 22:37 schreef Dentz het volgende:
Vergeet je geen antiblokvet op de remschoenen te smeren? Dit voorkomt vastlopen.


En even wat vaseline op de schijven, anders gaan ze roesten na een regenbuitje


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-07-2010 0:00 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 22 juli 2010 22:37 schreef Dentz het volgende:
Vergeet je geen antiblokvet op de remschoenen te smeren? Dit voorkomt vastlopen.

Dit zal ik nog even doen, thx voor de tip. Ik was toch van plan na een paar honderd km alles nog even na te kijken en nog wat kleine brut te vervangen (boutjes ed).


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-07-2010 0:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juli 2010 23:23 schreef Corpse Flakes het volgende:
En even wat vaseline op de schijven, anders gaan ze roesten na een regenbuitje


En af en toe een paar kleine gaatjes in de remleidingen prikken om de overtollige druk vrij te laten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 23-07-2010 7:12 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Ik ben van plan een Renault Laguna stationwagon aan te schaffen, bouwjaar vanaf ongeveer 2002, 2003. Iemand ervaring mee? Van de ene hoor ik dat ze best betrouwbaar zijn, andere vloeken erop.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-07-2010 9:12 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

@Watzitjehaarleuk:

*ik heb zelf geen ervaring maar wel veel horen zeggen-modus, dus bedenk zelf maar hoe serieus je mijn post neemt..*:

Laguna's staan bekend om hun hoge onderhoudskosten omdat er altijd van alles kapot gaat. Veel autohandelaren verkopen uberhaupt geen laguna's meer omdat ze hun vingers er niet aan willen branden haha.

Wel weet ik dat die auto's goedkoop zijn in aanschaf en heerlijk rijden (mijn moeder heeft er ook een) dus als je de onderhoudskosten er voor over hebt dan is het wel een hele fijne auto.

Tot slot, de problemen schijnen niet voor alle laguna-modellen op te gaan, als je er echt voor gaat probeer dan nog bij een betrouwbaardere bron (misschien het renault forum) te achterhalen welke bouwjaren de rampjaren zijn.

Tip 2: Compleet off-topic, maar een veel gavere en tevens betaalbare auto is natuurlijk de Saab 9-3


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 23-07-2010 9:30 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

quote:
Op 23 juli 2010 9:12 schreef Valorian het volgende:
@Watzitjehaarleuk:

*ik heb zelf geen ervaring maar wel veel horen zeggen-modus, dus bedenk zelf maar hoe serieus je mijn post neemt..*:

Laguna's staan bekend om hun hoge onderhoudskosten omdat er altijd van alles kapot gaat. Veel autohandelaren verkopen uberhaupt geen laguna's meer omdat ze hun vingers er niet aan willen branden haha.

Wel weet ik dat die auto's goedkoop zijn in aanschaf en heerlijk rijden (mijn moeder heeft er ook een) dus als je de onderhoudskosten er voor over hebt dan is het wel een hele fijne auto.

Tot slot, de problemen schijnen niet voor alle laguna-modellen op te gaan, als je er echt voor gaat probeer dan nog bij een betrouwbaardere bron (misschien het renault forum) te achterhalen welke bouwjaren de rampjaren zijn.

Tip 2: Compleet off-topic, maar een veel gavere en tevens betaalbare auto is natuurlijk de Saab 9-3


Bedankt, hier kan ik wat mee. De Saab had ik ook al in overweging genomen.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-07-2010 11:40 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Alleen zijn Saabs met een redeijke km stand dan wel weer twee tot drie keer zo duur als een vergelijkbare Laguna.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen