|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem wel eens zien staan ja. En parkeren went inderdaad heel snel. Zelfs fileparkeren met die 4,95m gaat makkelijk. Maar die nieuwe parkeerplaats heeft een haakse bocht met een smalle entree, ben bang dat het steken wordt. En nu kan ik de auto tijdens het open en dicht doen van het hek nog tactisch parkeren, aan die andere kant moet je je auto op de weg parkeren. Dus eventuele voorbijgangers moeten even wachten. En je kent het geduld van de gemiddelde door-de-stad-scheur personen. Alweer enige maanden geleden dat ik daarover ruzie kreeg hehe. O trouwens: vreemd genoeg heb ik met deze auto geen last meer van bumperklevers, lijkt wel alsof ze bang zijn dat ik onderdelen verlies ofzo. Je moeder. |
|
quote:Tof man! De vriend van mijn moeder heeft ook een Corvette. Stingray als ik me niet vergis. Was ook een droom van hem, hij heeft er echt jaren voor gespaard. En nu, net als jij, heeft 'ie em. Heersch! |
|
Dit is geen Corvette maar een Firebird. Je moeder. |
|
quote:Ey je hebt 'm, thats all that matters. Verstand van auto's -666. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-06-2010 23:56] |
|
quote: Hehe, juist in mijn straat moét je wel geduld hebben af en toe (bevoorradingsvrachtwagens FTW!!) Maar hij staat dus straks langs de openbare weg? quote: Ik heb ook nooit last van bumperklevers. Boeiender |
|
quote: Nee, nog steeds privé terrein maar één van de twee parkeerplaatsen wordt een fietsenhok omdat het overal nu een teringbende met rondslingerende en omgepleurde fietsen is. Helaas komt het kleine haventje daarmee te vervallen en moet ik zodra er een plek vrijkomt op de grote haven daar gaan parkeren. Achja, alles beter dan de openbare weg. O en die bumperklevers merkte ik met de vorige auto's ook weinig van, met deze rijd ik veel rustiger (lees: 110-115) haal ik alleen in als er ruimte is maar soms heb je nog steeds de 160 rijdende BMW en Audirijders in de verte. Vreemd genoeg remmen die nu wel ruim op tijd af en niet pas 3m van je bumper. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-06-2010 0:10] Je moeder. |
|
quote: Yeah baby!! Je moeder. |
|
Puntgave S40, stijlvol bakkie. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 10-07-2010 1:11] |
|
Net voor het eerst serieus aan m'n auto gesleuteld en ik heb er een hobby bij geloof ik. Alle voor- en achterwiellagers vervangen, remvloeistof vervangen, trommelremschoenen achter vervangen, rembouten voor vervangen, en alle bouten van het motor-uitlaat aansluitstuk vervangen (de halve voorkant van de auto moesthiervoor gedemonteerd) Materiaalkosten zo'n 120,- (+ nog 100,- extra gereedschap) en gelijk zo'n 2000,- bespaard. |
|
Hehe, ik word al zenuwachtig als ik dat lees. Brommers ok, maar rommelen aan een auto. Nou, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja ik keek er ook wel tegenop, maar ik heb (halverwege, hehe) zo'n Haynes Repair Manual gekocht en aan de hand daarvan is het allemaal goed te doen. |
|
Ah de Haynes boeken, legendarisch. |
|
quote:Vergeet je geen antiblokvet op de remschoenen te smeren? Dit voorkomt vastlopen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kopervet toch? |
|
Kan ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Voortaan niet alleen foto's van het kruispunt nemen waar je je op dat moment bevind he |
|
*kwartje valt* Nee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-07-2010 23:17] Je moeder. |
|
quote: En even wat vaseline op de schijven, anders gaan ze roesten na een regenbuitje ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: Dit zal ik nog even doen, thx voor de tip. Ik was toch van plan na een paar honderd km alles nog even na te kijken en nog wat kleine brut te vervangen (boutjes ed). |
|
quote: En af en toe een paar kleine gaatjes in de remleidingen prikken om de overtollige druk vrij te laten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben van plan een Renault Laguna stationwagon aan te schaffen, bouwjaar vanaf ongeveer 2002, 2003. Iemand ervaring mee? Van de ene hoor ik dat ze best betrouwbaar zijn, andere vloeken erop. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
@Watzitjehaarleuk: *ik heb zelf geen ervaring maar wel veel horen zeggen-modus, dus bedenk zelf maar hoe serieus je mijn post neemt..*: Laguna's staan bekend om hun hoge onderhoudskosten omdat er altijd van alles kapot gaat. Veel autohandelaren verkopen uberhaupt geen laguna's meer omdat ze hun vingers er niet aan willen branden haha. Wel weet ik dat die auto's goedkoop zijn in aanschaf en heerlijk rijden (mijn moeder heeft er ook een) dus als je de onderhoudskosten er voor over hebt dan is het wel een hele fijne auto. Tot slot, de problemen schijnen niet voor alle laguna-modellen op te gaan, als je er echt voor gaat probeer dan nog bij een betrouwbaardere bron (misschien het renault forum) te achterhalen welke bouwjaren de rampjaren zijn. Tip 2: Compleet off-topic, maar een veel gavere en tevens betaalbare auto is natuurlijk de Saab 9-3 |
|
quote: Bedankt, hier kan ik wat mee. De Saab had ik ook al in overweging genomen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Alleen zijn Saabs met een redeijke km stand dan wel weer twee tot drie keer zo duur als een vergelijkbare Laguna. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |