![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, inderdaad, wel mooier dan een Saab en ook nog eens erg praktisch. En voor weinâg rij ik onbeperkt rond met dat ding. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Okay, de Fiat Multipla is lelijker. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ach, kan me voorstellen dat je deze lelijk vindt: ![]() Beetje een hoerenauto. Maar die ik op het oog heb is wel wat anders vind ik: ![]() En daar is toch niet zo heel veel lelijks aan. ![]() |
|
Sorry, ik vind Saab gewoon lelijke auto's maken, echt spuuglelijk. My bad I guess. Boeiender ![]() |
|
Mij best hoor. ![]() ![]() |
|
9-3 sedan vind ik dan wel weer gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ow, ik dacht dat je de bovenste had. Heb ik meer mee dan de nieuwe, is strakker, maar wel dameswagen. Vind de onderste juist wat too much plastic en is niet zwart hè? Ik weet niet wat je ervoor hebt betaald, maar dat zijn geen goedkope wagens volgens mij. Dan komen de Duisters in beeld bij mij. Sowieso zijn oudere Saabs mooier! Saab 900 'Das Boot' ![]() ![]() |
|
Mwoah, vind de oudere te blokkerig. Daarnaast vind ik die zwarte cabrio's te hoerig, vind dat zilvergrijze wel mooi. Is overigens niet enorm goedkoop nee, maar vermindert ook niet gauw in waarde. ![]() |
|
Bij Saab hoort het juist een beetje hoekig op de juiste manier net als bij Volvo. Maar zo'n nieuwe bak zal wel lekker karren en zolang je er zelf happy mee bent. ![]() ![]() |
|
Jep, gaat als de brandweer! ![]() |
|
ja, mijn auto is naar de zak... koppeling stuk en bougies 2.500 euro kosten, ik koop me dus maar een nieuwe de GT lukt blijkbaar niet dus ik ben op zoek wie helpt me ik hou van leuke auto's Alfa GT, Audi TT, ... PT Cruiser liefst pk of zo en deurs mag wel plaatsen tot 12500 euro tweedehands [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2010 23:46] signature ![]() |
|
quote: hou em in toom, niets zo hinderlijk als een auto om een boom of vangrail heen gevouwen. Is nog niet zo makkelijk te verwijderen. ![]() Nederland is niet het ideale land om 200+ te rijden. ![]() |
|
Zit zelf voor na de vakantie (maximum kilometers dik bereikt dan) aan zoiets te denken, even kijken of de diesel uitvoering binnen de marge valt: En nee, auto's heb ik niet voor de mooiigheid, maar voor de functionaliteit. Boeiender ![]() |
|
quote: Nee, ik rij normaalgesproken nooit boven de 150/160 als het rustig is. Ik trok 'm nu even open om te horen en te voelen hoe ie is bij echt hoge snelheden. De top van 240 ga ik wel een keer in Duitsland merken, hehe. ![]() |
|
quote: die Alfa? Had je pas net toch? ![]() |
|
quote: jaa... kweenie, koppeling naar de ... kloten schokdempers ook denkk ben op zoek naar iets ... speciaals ![]() dergelijks mag ook [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2010 23:48] signature ![]() |
|
quote: Hmm, zou geen Alfa oid nemen, niet echt betrouwbare auto's... Boeiender ![]() |
|
quote: sorry, maar ik moet even een gniffel onderdrukken. Maarruh, je hebt in ieder geval in een Alfa gereden! Weet je dat ook weer. Kan ik nog niet zeggen, ben ik te verstandig en nuchter voor... ![]() ![]() |
|
is mijn tweede alfa de eerste reed erg goed 149 Twin Spark maja, zelf de prak in gereden fijn wagentje, nooit problemen mee gehad signature ![]() |
|
Zitten fraaie modellen tussen, alleen moeten ze eindelijk een keer die nummerborden in het midden ophangen. Vind dat echt helemaal kut. ![]() |
|
quote: idd ik ben nu een selesspeed aan het zoeken, zo een 3.2 maja... te duur een normaal wagentje met 150 pk is ferm duur of ferm occasie blijkbaar, of een tweezitter ![]() signature ![]() |
|
ook apart ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jaguar X-type 3.0 V6 sport lijkt me wel wat voor jou. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-05-2010 0:00] Je moeder. ![]() |
|
Over pimpwagens: ![]() Fakking enge bak. Wel echt gaaf, maar zou er toch never nooit een kopen. Beetje té. EDIT: Wel een beetje een Chrysler 300C-achtig, maar ik vind deze wel mooier denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-05-2010 0:00] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |