![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goed voorelkaar dus ![]() ![]() |
|
quote: Zeker. Meenemen naar Sodom volgende week! ![]() |
|
quote: En dan laten staan voor de terug rit? Of ben je Miss Bob? Ja wel zin an Sodom, geen idee waar ze me nu voor inplannen.. ![]() ![]() |
|
quote: Blijven slapen FTW! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ben vorig jaar daarzo wezen kamperen op een familie camping, terugweg was een zeer lange tocht. ![]() ![]() |
|
quote: De boetes dus ook. ![]() |
|
quote: Ik betaal maandelijks huur aan mijn zus, dus alle boetes die zij veroorzaakt worden vervolgens netjes op de huur ingehouden! ![]() ![]() |
|
205je was ook mijn eerste ootoo ... volgens mij had ik zelfs hetzelfde type .. ![]() |
|
Mijn eerste auto was een ford Taunus.. Maar ja.. net rijbewijs he, dus crossen met dat ding en om een boom gevouwen. Heb nu een Ford Mondeo 2002, Pontiac Firebird formula 5.0 en een Pontiac Firebird Trans Am 6.6. Maar deze laatste rijdt nog ff niet. Van m`n werk rij ik een Opel Vivaro.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Effe onze familiebak spammen ![]() Goeie laadruimte. Bij slecht weer is er nog in te camperen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Mijn 1e auto was een Corsa uit '85. Bordeauxrood, met 2 witte deuren (waarvan 1 met een hawai- / ondergaande zon print ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Zo nu ik een tijd geleden onze auto half de prak in heb gereden, hebben we sinds een paar weken een mooie ander auto. Volkswagen Passat 1.8 Station. Heerlijke bak. Ik rij er helaas wel te hard in. ![]() Erg blij mee. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() Zelfde kleur, ander kenteken uiteraard. En voor m'n werk: ![]() Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: Dan mijn bakken ook maar ff spammen, Onze daily ![]() Mijn weekly ![]() m`n workly Maar dan met hele achterklep) ![]() en m`n nieuwe projectly ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Die is fijn voor Wacken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 21-06-2009 22:03] ![]() |
|
quote: Ik ben fan van je nieuwe projectly! Wat een verrukkelijk ordinaire bak is dat toch! (En ja, dat bedoel ik liefdevol.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Mercedes vito FTW! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hm beter! Hoef ik niet altijd meer voor chauffeur te spelen! ![]() ![]() |
|
quote:Nice! Foto? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Komt eraan! ![]() |
|
peugeot ftw ^^ Je moeder. ![]() |
|
quote:Van alle Franse merken nog het best te doen... Dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Daar kan je ook schade mee krijgen hoor ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Alles kan stuk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |