|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat het vroeger normaler was om wat bloter te lopen dan tegenwoordig..... Misshien wat geschiedenis opdoen? Ook al is het in dit geval dan een legende. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Ik zie nog steeds de link niet met de burzum hoes hoor. Zeg nou eens wat je precies bedoelt in plaats van d'r om heen te draaien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat iedereen het zo gay vind dat de ene mythologische god de ander leert boogschieten waardoor Baldur het loodje legt!!!! Simpeler kan ik het niet maken! Here kitty kitty kitty! |
|
Gekopieerd uit Metalfan: Op de cover staat (de blinde) Hodur, die met hulp van Loki zijn eigen broer Baldr met een maretak pijl dood schiet Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Ja dat is bekend. En die topless vrouwen en het machogedrag dan? Je mag ook gewoon zeggen dat je gewoon uit je nek liep te lullen hoor en eigenlijk geen idee had wat je nou precies bedoelde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat bedoel ik! 2 mannen met weinig om het lijf en de halve machowereld roert zich... Here kitty kitty kitty! |
|
Ik ga er verder niet op in want ik ben blijkbaar niet übertrue. Volgens mij ben je het met mij eens en ga je er toch tegenin.... Here kitty kitty kitty! |
|
Zie die tekening van Baldr als een spiegel: men ziet erin wat men is. Wat in dit geval veel zegt over degene die het commentaar schrijft [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 13-12-2009 22:49] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ah, ik dacht dat je de hoes macho vond of zo. Ik snap nog steeds de topless vrouwen niet maar goed. Ik vond het idee achter die eerste hoes op zich wel leuk maar het had nog wel wat beter uitgevoerd kunnen worden ipv een simpel tekeningetje. Die tweede hoes met dat enorme zwarte vlak en mislukte natuurfoto is erg lelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeg dat dan meteen, dan had ik helemaal geen aandacht aan je besteed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb volgens mij nog nooit van mijn leven zulke flauwe shit gezien.. serieus. :') [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 13-12-2009 22:52] |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
@nuclearwarfare. Tom of Finland is ook een evengoed een mooi stuk noordelijke geschiedenis hè. (google ) |
|
Samples te beluisteren (lage kwaliteit, 64 kbps volgens mij op Amazon). http://www.amazon.co.uk/Belus/dp/B0036Y88YW/ref=sr_shvl_album_1?ie=UTF8&qid=1265248812&sr=301-1 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: klote hippies ook. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Allejezus, wat is díe veranderd. Ouder worden, oké, maar zou dit nu het gevolg van een jarenlange gevangenisperiode kunnen zijn (stress o.i.d)? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Klinkt toch stukken minder kut dan dat ik verwacht had Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik had deze zang iig niet verwacht. Dit klinkt een beetje als standaard bm zang. Naja, samples zijn kut, dus ik wacht wel gewoon af. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haalt het in de verste verte niet bij iets als Filosofem. Sverddans, oh mijn god, moet dit dezelfde man zijn die ook Dunkelheit opnam? [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-02-2010 21:12] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: ze hebben in de gevangenis geen Andrélon denk ik. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Z'n haar danst iig helemaal niet meer, hooguit een beetje laf schuifelen. Maar dat maakt verder niets uit, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik baal er behoorlijk van om eerlijk te zijn. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |