|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oude Burzum is meer on-topic dan circlejerk. |
|
quote: Maar waarom dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: De hoofdredacteur heeft mij nog niet geband omdat hij zelf in de veronderstelling is dat hij al deze posts schrijft tijdens blackouts of in aanvallen van schizofrenie. Het zal menig ZM-er behagen te vernemen dat het hoofdkwartier van het Opperkommando der Trolkrachten in het pittoreske Jökammenaat (Oost-Finland; bezoek naast de piepschuimgroeve ook de authentieke plankenzagerij die de lokale mijnwerkers sedert 1773 voorziet van berkenhouten kunstvagina's) mij, nu alles wat gezegd moest worden is gezegd, bevolen heeft me voorlopig van dit forum te verwijderen. Ik mag terugkijken op een korte maar hevige triomftocht die de geschiedenis van dit forum voor altijd zal verdelen in de perioden vóór en ná mijn posts, welke op een enkele overdrijving na op onaantastbare mathematische waarheid berusten. Ik groet u. PS: voor die anderhalve man en een paardekop die er iets van begrepen: MSN in profiel. |
|
Geniaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Correctie! De kunstpenis bestaat sinds 1773 de kunstvagina bestaat pas sinds 1985, men vond geen rubber dat erg genoeg stonk... signature |
|
quote: Goeie wiet of niet. Iig vrij briljant, met of zonder hulpstoffen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En de mods wisten ervan! Here kitty kitty kitty! |
|
Ik vind het een zielige vertoning en een belachelijke egotripperij!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: lol als je eens wist wat dit begrip inhield zou je er nooit zo over uitlaten. Grappig is het wel maar niet op de bedoelde manier. OOH WEL Ik heb onderhand de nieuwe burzum al weer 3x in zn totaal beluisterd vandaag. Dat is niet mis want ik ben zelf nogal snel verveeld. Behalve als ik mijzelf ruk en in de spiegel kijk. Daar krijg ik nooit genoeg van.... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik wist wel dat je een (oud)-ZM-er moest zijn ondertussen. Maar Jenje? Ik dacht niet dat die op deze manier kon schrijven/formuleren. Nouja waar of niet, ik lig er niet wakker van. |
|
Sowieso, wat ik al eerder zij aan zij. Waarom? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Laat ook maar, de laatste Burzum is wel te gek. Al doet het baslijntje aan het begin van nummer 7 me aan een of ander r'b/dancenummer denken. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-03-2010 2:23] |
|
quote: Kom op, Jenje kan niet eens één zin zonder spelfouten maken, laat staan dit soort posts maken. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 14-03-2010 9:40] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Alhoewel.... Ik zou mij ook even willen afreageren als ik merkte dat mijn vriendin bij iemand anders wel aan haar trekken kwam. |
|
ja? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het klinkt meer als misty, hoe dan ook is het iemand met een zm-verleden en sneu. Vette plaat, die ralle stem trek ik erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-03-2010 18:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn 'speurwerk' leidde mij hiernaartoe |
|
quote: De jongen die zijn vinger in de dijk stak heeft in het boek geen naam. We weten slechts dat hij ongeveer acht jaar oud is, dat zijn vader sluiswachter is en dat het gezin in de buurt van Haarlem woont. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Even voor de goede orde, dat ben ik dus niet .. alleen een volslagen botmongool denkt dat zoiets grappig is. |
|
Ja maar.... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Bonobo?? spelfout weggehaald... |
|
Daar dacht ik ook aan.. |
|
Ha, ik dacht al wel dat Burzum een nieuw album uitheeft: quote: Bareuh... |
|
W00t, een gesloten kerk in de hens zetten, dat zal ze leren! Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |