|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben erg enthousiast. vooral het nummer Sverdans deze cd wordt zeker aangeschaft. |
|
mythics, kom eens op msn. Heb een kleinigheidje voor je |
|
ik ga em ook kopen anders hoor ik er niet bij. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nou, ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat let je? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik denk niet zo veel. Morgen maar eens van het internet plukken, en dan maar bekijken of ik toch een afschaf over ga. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mijn versie ruist hier nogal.. Hebben meer mensen hier last van? |
|
Nope. Eerste google hit op burz-bel.rar zou je een goede versie moeten opleveren. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Blijkbaar een groot interview met Varg in de aankomende nieuwe Terrorizer, zal vandaag of morgen wel op de mat vallen. Ben benieuwd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gister paar keer beluisterd en ik trok hem goed "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Verrassend sterk album geworden. |
|
quote: nee man, kut nummer. Belus' Doed en Glemselens Elv zijn de nummers waarom je deze plaat zou moeten kopen. |
|
je bent zelf een kut nummer IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
quote: +1, ik ben erg onder de indruk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Morgen maar eens luisteren. Is de nummer 1 van de jaarlijst nu al bepaald? |
|
Burzum is volgensmij een van de weinige band uit dat tijdperk wat nog steeds hetzelfde is gebleven, wat voor mij een pluspunt is |
|
Mooie remake [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-02-2010 23:27] |
|
quote: +1. Gaaf album geworden. |
|
quote:Ja, ookal vind ik het begin ook wat weg hebben van het eerste deel van Jesu Død. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Precies! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
daudi baldr is dacht ik ook een remake van dat nummer. |
|
quote: Inderdaad ja, dat idee heb ik iedere keer als dat nummer begint. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Het zijn ook allebei zonne goden. En in beide gevallen gaat het om diens dood. De zonne god = de zon. De zon = de god. De mens in het evenbeeld van god gemaakt. Dus wij zijn god. Als je het mij vraagt gaan beide nummers dan ook over zelfmoord. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |