|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Varg is weer in vorm quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
11 tracks Ik raak nu wel benieuwd naar dat nieuwe album. Mooie strategie ook om telkens weer wat te veranderen. Eerst het artwork, nu de cd-titel, straks de bandnaam? Zo blijf je wel in beeld natuurlijk. |
|
Ik vind het eerder een beetje flauw. Waarom heeft hij er niet gewoon schijt aan wat anderen van die titel denken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tracklist: Lukans Renkespill Belus' Død Glemselens Elv Kaimadalthas' Nedstigning Besøk Til Kelio Alvenes Dans Alvegavene Sverddans Keliohesten Morgenrøde Belus' Tilbakekomst Meer info: http://www.burzum.org/eng/discography/official/2010_belus.shtml [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-12-2009 0:27] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik geloof ook niet dat dat de cover wordt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker niet met foto. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En wij maar denken dat de Sint uit Spanje komt, de stiekemerd woont heel ergens anders tegenwoordig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik snap um niet. Oh wacht! Sinterklaas heeft een baard en Varg heeft ook een baard! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
M krijgt later als ie groot is ook wel wat baardgroei, denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Begin nou toch wel heel benieuwd te worden naar het album. |
|
Die cover ziet er iig beter uit als eerst. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Voor mijn part staat er een hoop stront op de cover, als de muziek maar gaaf is. |
|
Juist! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inderdaad. Varg mag van mij ook "fruity-as-fuck" zijn maar als hij een sterk album uitbrengt ben ik meer dan tevreden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nu luister ik al jaaaaren geen black metal meer, ik ben wel benieuwd Against God and Government |
|
Once you go black, you never go back... Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Wat is er nou verkeerd aan die hoes. Gerelateerd aan het verhaal erachter plus dat ze zich vroeger (in die tijd) minder schaamden voor wat lichaamsbedekking (vrouwen eventueel topless).... Beetje übermacho lopen doen... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zoals ik het bedoel.... De ene god `leert` de andere god boogschieten met alle gevolgen vandien. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Wat heeft dat te maken met topless vrouwen en macho gedrag? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oei.. Hoe ga ik dat uitleggen? Lees het verhaal achter de hoes van de 2 boogschutters! Here kitty kitty kitty! |
|
quote: eh, nee! Leg het maar uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is al eerder gepost toch? Volgens mij Loki die .... leert boogschieten waardoor Baldur sterft. Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |