|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: uuuuh dat denk ik niet |
|
Ik ben wel benieuwd naar een Black Metal Top 40. |
|
quote: Hij zei metal artiesten, niet black metal artiesten. Ik kan zo al tig metalbands opnoemen die een heel stuk beter zullen verkopen dan Burzum, en dan beginnen we voor het gemalk maar even bij bands als Metallica, Iron Maiden en Slipknot. Ook in de black metal zullen er trouwens een stuk beter grossierende jongens rondlopen, zoals Dimmu. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-01-2011 14:59] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Slipknot maakt geen metal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Det Som Engang Var was toch wel eerder opgenomen, maar alleen later uitgebracht? In die zin klopt het dan toch. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Vertel dat maar aan miljoenen 16-jarige knaapjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik doe mijn best. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kinky She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik had het idd over black metal en dan denk ik dat alleen Dimmu meer verkoopt. Check ebay.com maar eens, een grove indicatie voor populariteit lijkt me. 1564 results found for dimmu 1121 results found for burzum 0870 results found for darkthrone [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 13-01-2011 16:06] |
|
Hopen dat die nieuwe plaat beter is dan Belus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat hoor je vaker maar een plaat als IOWA vind ik veel menig DM plaat eruit beuken. En als het geen Metal is wat is het dan wel? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-01-2011 19:44] |
|
core of zoiets When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ah stuk duidelijker ja! |
|
|
|
quote: Hapcore. Kwelgeest zingt in een hapcore-band. Verder moet ik Det Som Engang Var (toch?) maar eens bovenhalen. Lijkt me beter dan het in mijn ogen oersaaie Belus. |
|
De meningen zijn weer lekker verdeeld. Tuurlijk heeft hij iemand vermoord. En daar heeft hij straf voor gekregen. En die heeft hij uitgezeten. . Mij gaat het om de muziek. De laatste burzum en de laatste beherit hebben mijn blackmetalhartje iig heel erg blij gemaakt. Ik zeg, kom maar op met die nieuwe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Duidelijk ja, DSEV, HLTO & Filosofem zijn alledrie meesterwerken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hvis Lyset Tar Oss Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik zou haast denken dat je homo was. Met je fluitmuziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Fluitmuziek? Wat is dat precies? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.vocsite.nl/schepen/scheepstypen.html En als je er dan muziek op maakt krijg je fluitmuziek. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Burzum enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat je het lekker mee kan fluiten. Juist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik denk dat Varg in de gevangenis inderdaad wel op wat fluiten heeft moeten blazen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |