|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Precies. Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Verder vind ik het ook wel een erg abrupte stijlbreuk met eerder werk, maar goed, er zijn ook bands die daar wel mee weg komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Door de bank genomen zijn die albums wellicht wat cheesy, maar zoals C-U al postte staan er best memorabele momenten op. 'Daudi Baldrs', 'Hermoðr Á Helferð', 'Der Tod Wuotans', dat zijn stukken die mij net zo bijblijven als een 'Walküre' van Wagner of een of een 'Winter' van Vivaldi. Utter heersch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dan heb je Filosofem niet goed beluisterd. Ook de metalstukken op dat album zijn al behoorlijk ambient georienteerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan is ons argument ineens duidelijk genoeg I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Samples van de nieuwe plaat: http://www.amazon.co.uk/Fallen/dp/B004KVY5QU/ref=sr_shvl_album_1?ie=UTF8&qid=1296061344&sr=301-1 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
blastbeats? |
|
Klinkt goed. |
|
quote:Waar hoor jij die? |
|
Die ene snelle sample? Dat is toch geen blastbeat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja, precies. Laten we alles wat een beetje snel is een blastbeat noemen en als het wat langzamer is een breakdown. |
|
Siked. mental |
|
Lijkt me een logisch vervolg te worden op Belus Faustian Spirit of the Earth |
|
Klinkt wat apart... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hele Fallen album gedownload nu. Zo ff luuster'n. |
|
quote: Die 128 kb/s versie? :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is 128 kbps ja, zo te zien in me winamp. Als er een betere is, pak ik die wel weer. Krijg iig een indruk hoe die klinkt. |
|
ff zoeken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Na het luisteren van die samples HARD SIKED mental |
|
alles wat snel is hoort imo niet bij Burzum Kan aan mij liggen vond de drie seconde per sample die ik daadwerkelijk aanzette niet vervelend klinken overigens [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 30-01-2011 13:02] |
|
Wil je dan meer van het zelfde? Ben juist blij dat ie juist eens wat anders doet. mental |
|
quote: |
|
Ah, de samples klinken goed! Fijn, ik hoop dat het in z'n geheel beter wordt dan het in mijn ogen saaie Belus. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Niet de eerste keer anders. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |