IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Burzum II Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2011 21:05 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 1 februari 2011 20:46 schreef spectre het volgende:
De loudness war! Doordat tracks op de radio en op je Ipod shuffle na elkaar worden gespeeld springt je track er harder uit als ie harder is. Daarom is het een wedstrijd geworden om maar harder te klinken dan je buurman. Bij vinyl heb je dat probleem niet.
Onzin. De reden dat er een andere master is heeft niks met de war te maken. Het is heel simpel en Onweerwolf heeft zelf het antwoord al gegeven. Vinyl en CD is een ander medium.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 01-02-2011 21:05 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 1 februari 2011 20:41 schreef spectre het volgende:
maar ook omdat ik eerder een mp3 opzet dan een cd

24 bits FLAC ?

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2011 21:08 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 februari 2011 21:05 schreef bokaj het volgende:
Onzin. De reden dat er een andere master is heeft niks met de war te maken. Het is heel simpel en Onweerwolf heeft zelf het antwoord al gegeven. Vinyl en CD is een ander medium.
Dan geloof je het toch niet

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2011 21:08 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 februari 2011 21:05 schreef KHPLF het volgende:
24 bits FLAC ?
320 kps mp3, FLAC neemt teveel ruimte in en ik hoor het verschil niet

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-02-2011 21:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 februari 2011 20:58 schreef De Tegenpartij het volgende:

Gaan jullie eens een nieuw topic aanmaken over muzieknerdiness in het algemeen oid.

HÉ!!!!!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 21:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 februari 2011 21:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
HÉ!!!!!

Ik wil wel meelullen over Fallen, maar hij is nog niet voorradig op een fatsoenlijk kwaliteitsniveau.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2011 21:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2011 21:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik wil wel meelullen over Fallus, maar hij is nog niet voorradig op een fatsoenlijk kwaliteitsniveau.
Fixed

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Posted 01-02-2011 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

@ OWW: Maar goed dat jij het tradetijdperk in de jaren 80 niet mee gemaakt hebt. Je zou diep ongelukkig geweest zijn.

quote:
Op 1 februari 2011 20:36 schreef NecroNoud het volgende:

Ik heb de nieuwe inmiddels ook binnen en aan een luisterbeurt onderworpen. Mij spreekt ook dit album net als Belus weer ontzettend aan. Ik vrees alleen dat als ik straks het origineel opzet dit gigantisch gaat tegenvallen aangezien ik dan de 128kpbs kwaliteit gewend ben...

Hehehe. Toch heb ik dit wel eens mee gemaakt. De advance tape van reign in blood dus. Die ging al tijden rond in het tapetradecircuit. De versie die ik uiteindelijk had was dus al kopie van kopie van... En wat klonk dat geweldig smerig! Toen kwam de lp uit. Viel dat even tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-02-2011 21:36]

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2011 21:37 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 1 februari 2011 21:08 schreef spectre het volgende:
Dan geloof je het toch niet
Ik heb wel albums zowel op CD als op vinyl en als ik eerst vinyl draai en dan de cd is het echt niet zo dat het geluid opeens harder is. Er is gewoon een verschil in opslag en om dat op de loudness war te schuiven is te kort door de bocht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2011 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is dit nu 128 of FLAC?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-02-2011 21:50]

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-02-2011 22:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 februari 2011 21:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ OWW: Maar goed dat jij het tradetijdperk in de jaren 80 niet mee gemaakt hebt. Je zou diep ongelukkig geweest zijn.

Oh hehe, ik heb wel wat getrade in mijn jaren hoor en in de '80's nam ik bergen met cassettebandjes op van de radio.

Maarja, eisen veranderen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2011 9:43 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 februari 2011 21:37 schreef bokaj het volgende:
Ik heb wel albums zowel op CD als op vinyl en als ik eerst vinyl draai en dan de cd is het echt niet zo dat het geluid opeens harder is. Er is gewoon een verschil in opslag en om dat op de loudness war te schuiven is te kort door de bocht.

Het kan zijn dat de albums die jij dubbel hebt niet elk een verschillende master hebben, maar het is wel gebruikelijk om dat tegenwoordig te doen. Lees dat artikel nou gewoon eens, daar word uitgelegd waarom de masters verschillen.

De loudness war is er en wordt vooral uitgevochten op cd/mp3 slagveld, niet op vinyl.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 9:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 februari 2011 21:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe. Toch heb ik dit wel eens mee gemaakt. De advance tape van reign in blood dus. Die ging al tijden rond in het tapetradecircuit. De versie die ik uiteindelijk had was dus al kopie van kopie van... En wat klonk dat geweldig smerig! Toen kwam de lp uit. Viel dat even tegen.

Gaan jij eens een nieuw topic aanmaken over muzieknerdiness in het algemeen oid.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

De Tegenpartij
Posted 02-02-2011 21:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Jajaja...

Niemand luistert hier naar me, laat staan dat ik het zelf doe.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-02-2011 21:19]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-02-2011 21:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Wat zeg je?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

De Tegenpartij
Posted 02-02-2011 21:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 februari 2011 20:58 schreef De Tegenpartij het volgende:

Gaan jullie eens een nieuw topic aanmaken over muzieknerdiness in het algemeen oid.

Ditte.

De Tegenpartij
Posted 05-02-2011 0:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 februari 2011 0:04 schreef Vargen666 het volgende:
Oh wacht, jij vond Belus goed ja... Even vergeten.
Hmm, dan ga ik hem niet downen. Ik vind Belus namelijk compleet ruk voor Burzumbegrippen.

Holy hell!!!

Ik heb hier alles van hem liggen, behalve de ambient platen. En die hebben allemaal hun charme. De meesten vinden filosofem het beste, ik ga ruim voor de mini aske.

Maar belus is in principe een filosofem achtige plaat. Tig lagen gitaar, dat is de belangrijkste overeenkomst, imo. Of vind je die plaat ook niet zo?

Luister dit ff:

Als je dit compleet ruk vind, en dan ook nog eens voor burzumbegrippen, dan hou ik er mee op, dan is het zoals het is.

Ik zet dit maar ff in het burzum topic, NP topic is hier nou ook weer niet zo voor geschikt.

Best wel raar hoe het kan lopen. M'n alltime fav second wave bm band is altijd darkthrone geweest. Maar die zijn imo afgezakt naar een derderangs punkbandje. En burzum flikt het tig jaar later. En nu overtreft varg zichzelf. Nogmaals, imo. Maar het is een tijd geleden dat ik met m'n ogen dicht aandachtig naar muziek zat te luisteren.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-02-2011 0:34 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik, uh, hou het nog even bij Shakira.

De Tegenpartij
Posted 05-02-2011 0:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Allememachies...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2011 0:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Vargen is gehandicapt?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2011 0:40 by bastianus Profiel van bastianus

Bedankt Wim. Nu weet ik in elk geval weer dat ik Burzum nog steeds knap bout vind. Sjongejonge, wat een zouteloze meuk zeg.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-02-2011 0:40 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Wel hele slechte ogen. Maar dat bedoel je niet denk ik.

De Tegenpartij
Posted 05-02-2011 0:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 februari 2011 0:40 schreef bastianus het volgende:
Bedankt Wim. Nu weet ik in elk geval weer dat ik Burzum nog steeds knap bout vind. Sjongejonge, wat een zouteloze meuk zeg.

Nog steeds. Kijk. Daar kan ik wat mee.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2011 0:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 februari 2011 0:40 schreef bastianus het volgende:
Ga jij maar lekker Kutschurft luisteren; hebben wij het over echte muziek.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2011 0:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 februari 2011 0:42 schreef kwelgeest het volgende:
muziek.
In elk geval, veel plezier ermee. Ik dacht: Laat ik eens proberen wat minder vooringenomen te zijn en Burzum een kans te geven. Zonde van de tijd.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com