|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 24 bits FLAC ? |
|
quote:Dan geloof je het toch niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:320 kps mp3, FLAC neemt teveel ruimte in en ik hoor het verschil niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HÉ!!!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wil wel meelullen over Fallen, maar hij is nog niet voorradig op een fatsoenlijk kwaliteitsniveau. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Fixed Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@ OWW: Maar goed dat jij het tradetijdperk in de jaren 80 niet mee gemaakt hebt. Je zou diep ongelukkig geweest zijn. quote: Hehehe. Toch heb ik dit wel eens mee gemaakt. De advance tape van reign in blood dus. Die ging al tijden rond in het tapetradecircuit. De versie die ik uiteindelijk had was dus al kopie van kopie van... En wat klonk dat geweldig smerig! Toen kwam de lp uit. Viel dat even tegen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-02-2011 21:36] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik heb wel albums zowel op CD als op vinyl en als ik eerst vinyl draai en dan de cd is het echt niet zo dat het geluid opeens harder is. Er is gewoon een verschil in opslag en om dat op de loudness war te schuiven is te kort door de bocht. |
|
is dit nu 128 of FLAC? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-02-2011 21:50] signature |
|
quote: Oh hehe, ik heb wel wat getrade in mijn jaren hoor en in de '80's nam ik bergen met cassettebandjes op van de radio. Maarja, eisen veranderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het kan zijn dat de albums die jij dubbel hebt niet elk een verschillende master hebben, maar het is wel gebruikelijk om dat tegenwoordig te doen. Lees dat artikel nou gewoon eens, daar word uitgelegd waarom de masters verschillen. De loudness war is er en wordt vooral uitgevochten op cd/mp3 slagveld, niet op vinyl. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gaan jij eens een nieuw topic aanmaken over muzieknerdiness in het algemeen oid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jajaja... Niemand luistert hier naar me, laat staan dat ik het zelf doe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-02-2011 21:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat zeg je? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ditte. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Holy hell!!! Ik heb hier alles van hem liggen, behalve de ambient platen. En die hebben allemaal hun charme. De meesten vinden filosofem het beste, ik ga ruim voor de mini aske. Maar belus is in principe een filosofem achtige plaat. Tig lagen gitaar, dat is de belangrijkste overeenkomst, imo. Of vind je die plaat ook niet zo? Luister dit ff: Als je dit compleet ruk vind, en dan ook nog eens voor burzumbegrippen, dan hou ik er mee op, dan is het zoals het is. Ik zet dit maar ff in het burzum topic, NP topic is hier nou ook weer niet zo voor geschikt. Best wel raar hoe het kan lopen. M'n alltime fav second wave bm band is altijd darkthrone geweest. Maar die zijn imo afgezakt naar een derderangs punkbandje. En burzum flikt het tig jaar later. En nu overtreft varg zichzelf. Nogmaals, imo. Maar het is een tijd geleden dat ik met m'n ogen dicht aandachtig naar muziek zat te luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik, uh, hou het nog even bij Shakira. |
|
Allememachies... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vargen is gehandicapt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bedankt Wim. Nu weet ik in elk geval weer dat ik Burzum nog steeds knap bout vind. Sjongejonge, wat een zouteloze meuk zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wel hele slechte ogen. Maar dat bedoel je niet denk ik. |
|
quote: Nog steeds. Kijk. Daar kan ik wat mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ga jij maar lekker Kutschurft luisteren; hebben wij het over echte muziek. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:In elk geval, veel plezier ermee. Ik dacht: Laat ik eens proberen wat minder vooringenomen te zijn en Burzum een kans te geven. Zonde van de tijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |