|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Duidelijk hoorbaar? Juist. Maar goed dan dat ik geen reviews schrijf, hehehe. Enne, mastertapes ftw! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik hoop nu echt dat er hier mensen zijn die mij irl kennen, die lachen zich dood nu [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-01-2011 21:14] |
|
quote:Dat kan wel, ik heb nog nooit een SAD gehoord. Equalizers zijn ook overbodig IMO. Een maat van mij prutst ook altijd aan dat ding. Meer bas, minder bas enz. enz. Als het de bedoeling van de artiest was dat er meer bas in zit dan had hij dat zelf wel toegevoegt, denk ik dan. |
|
quote: Exactly! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Loli |
|
Wat is dat artwork toch erg cliché, ik bedoel een naakte vrouw en geitenkoppen? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Ramskoppen. |
|
Fuck mijn fout, ramskoppen, das wel origineel Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Dat artwork kan maar zo weer veranderen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaaf! Er zijn dus echt mensen die denken dat je het verschil tussen flac en een goede mp3 kunt horen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dus eerst ga je vertellen dat je een duidelijk verschil hoort tussen 128 en 192 MP3 en vervolgens ga je vertellen dat er geen duidelijk verschil te horen is tussen 320 MP3 en FLAC? Grapjas. |
|
quote: Ga nou niet doen alsof dat niet kan. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 30-01-2011 21:30] |
|
quote: Dat is volledig correct. Het feit dat je suggereert dat een hoorbaar verschil tussen 128 en 192 automatisch inhoudt dat het verschil tussen 320 en FLAC ook hoorbaar is geeft al weer aan dat je een fanatiek aanhanger bent van het klok/klepel verhaal. Doei! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het is volstrekte onzin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Doei! Waarom is het onzin ? [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 30-01-2011 21:36] |
|
quote: Ja, het verschil tussen 128 en 192 kbs is wel degelijk zeer goed hoorbaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ja! en ik zal de samples binnenkort nog eens aanzetten als ze beschikbaar zijn in 320 kb/s! |
|
Boeiend seg Over dat nummer: klinkt erg gaaf! Ook leuk dat z'n screams tegen het einde van het nummer weer wat maniakaler klinken Faustian Spirit of the Earth |
|
Welk nummer? Ik ben wel blij dat hij de praatstukken achterwege houd. Dat vond ik minder op Belus. Grotendeels dan, het tweede nummer is wel songfestivalmateriaal. Mja, toch niet zo. Ik ben daar niet zo'n fan van. hehe, toch niet zo goed opgelet vanmiddag. In elk nummer zit de praatstem. Alsof hij alle stemmen volgens een vaste formule doet. Minpuntje. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-01-2011 4:18] |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
Wij hadden het al over de hele cd. Veel plezier met je nummer. En die discussie was wel degelijk boeiend. |
|
quote: Die praatstem heb ik weinig problemen mee. Het is vooral de cleane zang die mij voorlopig nog een beetje tegengaat. Ik vind 't een knaller van een plaat, maar de zang mist toch een beetje kracht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ... De originele opname is ooit ergens op gemastered om een bepaalde klank te hebben, en met de hoop dat het op zoveel mogelijk andere apparaten ook goed klinkt. Alleen is het natuurlijk onmogelijk om te voorzien wat voor bijkleuring elke individuele opstelling van mensen thuis heeft, en hoor jij dus thuis niet hoe de mastering ooit bedoeld was. De artiest had dus misschien juist wel wat bas toegevoegd als hij wist dat jouw setje relatief weinig bas geeft quote: MP3 heeft geen ondersteuning voor meerdere kanalen, FLAC wel. Dat moet je in ieder geval kunnen horen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-01-2011 10:12] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ik heb em geleeched. Erg erg lekkere cd. Ik ga em zowiso halen als hij uit is. dat gelul over 128 kbps is grappig. Waarom gaan mensen zeuren als je cunt previewen? je hoeft de deur niet uit en als het bevalt koop je toch het origineel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |