|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou noem je ook wat, er is ZOVEEL meer ZOVEEL betere black. Maar nu ben ik ook niet zo van de wat traditionelere, bekendere, gangbaardere bands. |
|
@ Jansenn: gelukkig heb je geen eenzijdige kijk op muziek. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-03-2010 20:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heerlijk hè? Die subjectiviteit! Here kitty kitty kitty! |
|
Ik vind het een herkenbaar doch onzinnig verhaal (zeker als het centen-argument weer eens van stal wordt gehaald). Als Darkthrone, Dimmu, Immortal en Burzum je referentiekader voor hedendaagse black metal vormen heb je ergens iets gemist iig. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-03-2010 20:26] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Bos is natuurlijk veel meer blackmetal verantwoord. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:En dan te bedenken dat na 1995 albums als Anthems, Nemesis, Dusk, Rebel en Tara nog moesten verschijnen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Moet je eens in het heden gaan leven, in plaats van slechts uitgestorven bands en/of bejaarde lui te aanbidden. |
|
Maar dasch troe! |
|
Begin hier eens mee: http://www.myspace.com/thefuneralmist |
|
quote:Je bent zelf troe! |
|
quote: Yeah, zelfs zonder corpsepaint: Bareuh... |
|
quote: Met M. Seal Of Approval for: "linke muziek". |
|
quote: Ik wilde met dat verhaal alleen maar mijn punt illustreren dat het vanaf die periode bergafwaarts ging. Maar nu ik toch in de gelegenheid ben... Abstracte inventarisatie van wat we verder nog hebben, in willekeurige volgorde: -1stegolf klonen; -Burzum klonen; -Crossover ellende -Zonnebril Satyricon, ook zonder zonnebril al matig -Mayhem v. 34.6 -Melodramatica (Dimmu, COF, Gorgoroth) -Graveland met al jaren dezelfde degelijke muziek FOR WHITE MAN -Overige NSBM, met of zonder fluitjes immer klasse B -underground t-shirt handelaren (Watain) -Verbitterde veteranen die niet voor niks sinds 1989 in de underground zijn blijven steken; -Reclames voor hybride auto's. |
|
quote: Zo jij bent de man, hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Volgensmij is Urfaust best wel verdrietig als ze dit lezen. Homo [Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-03-2010 20:59] |
|
Gelukkig is er nog steeds Anal Cunt signature |
|
Even een huishoudelijk vraagje: komt hier normaal nooit iemand met een mening ofzo? |
|
@ Senjann Wat is nou in hemelsnaam het punt man? Goede platen worden altijd gemaakt, en golfbewegingen hou je in elk genre. Voor de rest heeft iedereen het recht om in zn eigen belevingswereldje te leven, of dat nou volledig debiel is of niet. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Nee, hup.. in je graf. |
|
quote:Wat doet Gorgoroth in dit rijtje? Ik zou ze dan toch bij de eerstegolfklonen rekenen. En iedereen weet dat er na de Beatles niks interessant meer is gebeurd in de hele muziekbussiness. |
|
quote:Ja maar als je hem zou onderbouwen kunnen we er misschien wat mee. Je zegt alleen dat hij zwak is, slecht is, niet goed is. En wáárom dan niet? En kom nou niet met "omdat de andere platen beter zijn". Oetlul. |
|
Lekker belangrijk allemaal weer, zeg. De één vind hem goed om bepaalde redenen, de ander niet om bepaalde redenen. Ieder zijn mening. Allemaal onbelangrijk. Klaar! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-03-2010 21:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Burzum heeft toch alles van Nargaroth gejat I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |