|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een paar maanden later vind ik het nog steeds maar zozo. Als dit 't beste is wat bm anno 2010 heeft te bieden, dan... Spijtig. |
|
De albums die door Misantropy Records uitgegeven zijn (Burzum / Aske, Det Som Engang var t/m Hliðskjálf) zijn opnieuw uitgebracht door Byelobog / Candlelight als CD in jewelcase met slipcase. Foto (niet van mij): I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Het volgende album komt er al weer aan! quote: Current release date: 7/3/2011 http://www.plastichead.com/catalogue.asp?ex=fitem&verb=F&target=BYE008CD http://ablaze-magazin.de/___ablaze/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=135&cntnt01returnid=15 Edit: alleen de zin "the debut album DET SOM ENGANG VAR" niet natuurlijk, tenzij Varg bezig is zijn eigen releases niet meer te accepteren [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-01-2011 9:29] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Burzum... nooit begrepen. Volgens mij begon het als klereherrie op een dubbeldeck cassetterecorder opgenomen en daarna allerlei half gare folk achtige shit en veel 'sfeer'. Daarnaast is hij een moordenaar. Dat scheelt ook alweer. Net als Jon Nodtveidt en Bard 'Faust' Eithun. Met andere woorden; waarom zou je die shit supporten? Oh ja, en die malla Nazi-tijd van hem was ook al wel lekkere reclame voor 'm. Ja hoor... |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Moordenaars kunnen ook gewoon muziek maken. Kijk maar naar Def P! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En The Killers... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:+666. Belus meerdere malen geluisterd maar het pakt me totaal niet. Die zogenaamde oude cult platen ook niet trouwens. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Verdomme. Daar heb je me. Maar Def P heerst al die gasten er 10x uit! Ja hoor... |
|
quote:Allang niet meer, met ze ganja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kan me overigens wel goed voorstellen dat je fan van een moordenaar kunt worden. Vooral vanaf 2 min. 30 ongeveer. Zijn muziek is ook niet mis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Goed nieuws. |
|
@bas: ik ben ook erg fan. verder heb ik muziek van een veroordeelde verkrachter, meerdere moordenaars, nazi's, ultra leftwing loosers en mensen die nu vast zitten. Mijn luister plezier word er niet veel minder van. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-01-2011 11:21] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoeveel heb ik er goed? Ja hoor... |
|
quote: BIJNA ALLES! Jij krijgt bier in de analoge wereld. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: I like it! Ja hoor... |
|
Laat maar komen Faustian Spirit of the Earth |
|
Manmanman, wat een nieuws! Mijn dag kan niet meer stuk! Wat ik mij nou afvraag, zou Varg nog een beetje een leuk zakcentje overhouden aan Burzum? Natuurlijk geen miljoenen, maar toch.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik denk wel dat het financieel goed gaat. Ik weet niet welk interview het was maar ik heb gelezen dat geld voor hem nooit echt een probleem is/was. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 13-01-2011 13:59] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ja, maar komt dat door een nogal'zuinige, niet-materialistische, 'back-to-nature'-leefstijl of door Burzum? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Of door z'n ouders die in de olie zitten? Inkomstenbelasting van Noren is volledig openbaar dus met een beetje Googlen kom je erachter. Burzum lijkt me wereldwijd één van de best verkopende metalartiesten. |
|
quote:Alleen zijn moeder toch? Althans, volgens het onderstaande citaat: quote: http://www.burzum.org/eng/library/2004_interview_bg.shtml En: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-01-2011 14:14] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Z'n pa heeft ook in Irak gewerkt dus dikke kans dat dat ook oliegerelateerd is... $$$ in ieder geval en dat zelfs naar Noorse standaarden. Maar goed, boeien... "Concerning financial things.. royalties... I can't own any goods, as they will be confiscated since I have a debt with the Norwegian government for millions of pounds [...] " |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |