|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh, haha, ja mijn geheugen reikte niet verder en was even afgeleid tijdens het typen, en dus op ok gedrukt voor ik het na las:') STOM! |
|
quote: Jammer dat je oorbloemen hebt. |
|
Lal, wat een commerciële aap is die Varg ook http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43169158#luisterpaal.43169158 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Van die opgedroogde korsten, like oog-poep. Jeweetsch! Ik moet 'm nog steeds checken, die nieuwste. |
|
quote:Ik wel in ieder geval. |
|
quote: Ah, u is een woeste blackmetal man dat op alles pist dat enigszins boven het maaiveld komt?? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik vind hem zeker in de buurt komen ja. |
|
Lol, die Burzum Bashers zijn gewoon teleurgesteld dat Belus een steen goed album is. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Ik ook ja. |
|
Belus bezorgt mij zelfs meer luisterplezier dan Hvis Lyset Tar Oss . Tegen de overige platen, de laatste 2 buiten beschouwing gelaten, kan hij echter niet op. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb ff marketingtechnisch een wat herkenbaarder logo gedaan, hoop dat alle azijnpissers nu tevreden zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee, ik pis liever op alles wat niet boven het maaiveld uitsteekt. Misschien heeft het nog wat tijd nodig voor de euforie betrekt, en iedereen inziet dat Belus een redelijk zwak album is zonder ziel of boodschap in de muziek; het enige wat je nodig hebt om dat vast te stellen is een exemplaar van een ander Burzum metal-album ter vergelijk. Het is niet alleen maar een stapje terug in originaliteit en durf: we hebben het allemaal al duizend keer gehoord in de vorm van het legioen Burzumklonen. Het is wat mij betreft een stap over de verkeerde grens, in het banale en de kitsch. Belus haalt nooit de standaard in metal-als-kunst die Varque zelf heeft gezet in 1992, en is zonder echt slecht te zijn pijnlijk overbodig. |
|
quote:Heb je nu echt niet door dat je zo'n beetje de enige bent die dit vindt? Dus ben jij de enige uitzondering? Of is heel Burzum luisterend ZM-volk een uitzondering? |
|
quote: Het topic lezende kwam ik er achter dat ik blijkbaar iets anders van de muziek van Burzum verwacht, of er iets anders in waarneem dan de meeste ZM-ers. Dus ben ik een uitzondering inderdaad. En nu? quote: quote: Cool. Doet me denken aan het hoesje van de Deluxe edition die uitkomt in juni: [Dit bericht is gewijzigd door Senjann op 09-03-2010 19:29] |
|
Euhm, ja.. OK. |
|
quote: Tssk, beetje pissen op de underground. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wel effectief als bemesting, alhoewel veel meststoffen ook al door het blad opgenomen kunnen worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom 1995? Wat is er toen in VREDESNAAM gebeurd? |
|
Clouseau - Passie was toen uitgekomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een wereldplaat is dat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Alleen zo jammer van die rare denk beelden van Koen Wauters, maar ja zoals zo vaak liggen genialiteit en krankzinnigheid dicht bij elkaar. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Weet niet of muzikanten dat als stimulans zien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
K weet ook niet of muzikanten graag in maisvelden staan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |