|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niet over lekker weer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, bestelt, ik ben benieuwd want die sample's werd ik niet vrolijk van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Maar jij lacht toch sowieso weinig? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar de zonnegod wordt vermoord door Loki.. het slechte in de mens en.. jaaa, ik begin hem te snappen |
|
quote: Aan die samples heb je werkelijk niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Mooi. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien vind jij uiteindelijk de plaat wel tegenvallen. Maar in mijn geval, ik vond de samples kut en de uiteindelijke plaat geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-02-2010 19:35] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja hih! |
|
quote: Die zijn niks inderdaad maar als je Filosofem kan waarderen kan je deze blind aanschaffen. Maar dat heb je al gedaan dus dat zit goed |
|
als je een CD aanschaft zonder hem eerst te luisteren, is dat dan technisch gezien niet 'doof' aanschaffen? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-02-2010 10:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Als het goed is morgen binnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hee, dat zei Kemkers ook. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kemkers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lamaar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehehe, misschien had je er even een plaatje bij moeten doen? Ik vind hem ook wel weer oke. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: looooool Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ow god, ow god. Ik weet niet hoe de trainer van een of andere overrated schaatser heet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nee die geert-trivia is belangrijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
True Black Metal, zelfs Root/oude Masters Hammer riffs invloeden, beetje midtempo oude Immortal ook.Het is True Norwegian Black Metal, niets meer niets minder.Maar hij kan t nog steeds, goeie black metal maken.Ben tevreden. Had eigenlijk slechter verwacht. |
|
eigenlijk vinnik de zang nogal zwak. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vind ik ook het minste, muzikaal tiptop in orde, maar de zang is wat minder manikaal. Had ik met de nieuwe beherit ook al, die ouwe zang was lekker gestoord. Niettemin allebei geweldige platen, zeker in vergelijk wat er qua dit soort muziek tegenwoordig uitkomt en wat ik ken. Vind ik dan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-02-2010 20:44] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zeg vriend, hou eens op te doen alsof jij ook maar iets weet van blackmetal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik had al zo'n idee... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Weet iemand iets over de gescipte tracks? 01. Lukans Renkespill 02. Belus' Død 03. Glemselens Elv 04. Kaimadalthas' Nedstigning 05. Besøk Til Kelio 06. Alvenes Dans 07. Alvegavene 08. Sverddans 09. Keliohesten 10. Morgenrøde 11. Belus' Tilbakekomst de nummers 05, 06, 07, staan volgens mij niet op de uiteindelijke release. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |