|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We zullen zien. Nu staat het nummer budstikken op. Heeft dat heerlijke midtempo drumwerk, wat ik ook zo te gek vind op aske. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgens mij ga ik die nieuwe goed trekken ondanks het hoge gothic gehalte van de cover. Je moeder. |
|
quote: Die is hier net afgelopen. Inderdaad een goed nummer wel. Sowieso is mijn 1e indruk van deze plaat een stuk positiever ivm Belus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Renaissance-gehalte bedoel je. |
|
quote: +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: +10!!!!! :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1000!!!!!!!! :')) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee gothic. Jankend wijf = gothic, renaissance als cover = gothic. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-02-2011 1:06] Je moeder. |
|
Tis maar een cover. Jemigdepemig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daarom, ondanks de cover. Gezien een cd doorgaans toch meteen geript wordt en de cd maar zelden de kast uit komt, maakt het ook niks uit. Je moeder. |
|
JAMAARBURZUMISWELHETALLEBELANGRIJKSTEWATERBESTAATINDEZEWERELD Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je kan er echt niet tegen dat je het niet 'snapt' he? :') Je moeder. |
|
Het zit me hoog. Of diep Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gewoon veel luisteren. q^_^p Je moeder. |
|
Mja, er zitten geen breakdowns in, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh. Neen, Fallen weet mij al wat meer te boeien dan Belus, al vind ik het voorlopig allesbehalve een topplaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb het principe van een kutproductie en alles in één take opnemen nooit begrepen. Als je een auto koopt wil je toch ook dat hij niet uit elkaar valt voordat je er überhaupt in gereden hebt. Wat een kutvergelijking eigenlijk. Die nieuwe heb ik vanmiddag in zn geheel kunnen beluisteren (door de aangenamere productie) zonder dat ik na één nummer stopte (wat ik bij de eerste platen wel eens heb). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar jongens, ik heb er toch helemaal geen verstand van. Laten wij nog even dit topic volposten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bij deze dan. Key to the gate blijft gewoon een van zijn vetste nummers,heerlijk die 'kut' productie en schoonheidsfoutjes. wouter023 |
|
Liever een "kutproductie" dan die moderne Death Metal, Metalcore en Deathcore producties van tegenwoordig. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Op die veel te snelle intro na misschien wel. |
|
quote: +1 Ik heb Fallen nu 2 keer gehoord, ik moet zeggen dat ik 'em nog niet zo sterk als Belus vind klinken. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-02-2011 13:33] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Juist ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |