|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar dat KAN toch helegaar niet, immerrrs, metal stamt enkel af van achterlijke apenmuziek http://www.nwnprod.com/forum/viewtopic.php?p=227737#227737 |
|
Ha, mongooltje, alles okay vandaag? Je medicijnen al gehad? Mooi weekend voor de boeg bij de stichting? Boeiender |
|
Boeiender |
|
'Apenmuziek' is vooral een blanke aangelegenheid. Jullie voelen je duidelijk enorm bedreigd door wat ik allemaal zeg. Tot nu toe was het beste argument tegen mijn ideeën: 'homo'. |
|
quote: hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bedreigd, waarom zou ik? Ik vind het wel vermakelijk dat je poep als chocolade verkoopt. Boeiender |
|
quote: Sommige dingen bestaan enkel om op een zeker moment ondergepoept te worden, zodat we weer weten waar we met een grote boog omheen moeten lopen en wat we kunnen omarmen zonder ons te besmetten met de ellende van de ene of andere parasiet. Zoals elke boer je kan vertellen is poep een stuk belangrijker dan chocolade; met poep maak je een akker extra vruchtbaar. Chocolade dient het doel van instant genot voor vrouwen (iets met hormonen), poep is een investering in de toekomst. |
|
Je hebt gelijk, zonder poep geen chocola! Boeiender |
|
quote: je bent zelf een apenmuziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
|
vette band trouwens dat Umbro. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Daar stamt alle muziek uiteindelijk vanaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gospel niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Want dat heeft god op aarde gebracht? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het is door god gegeven muziek. Boeiender |
|
quote: Die man hoeft zijn identiteit al decennia niet meer te ontlenen aan het bandshirt dat hij draagt. |
|
quote: wie wel dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Degenen die zich aangesproken voelen door mijn post. Degenen bijvoorbeeld die uit mijn woorden opmaken dat A. 'ik blijkbaar mijn identiteit ontleen aan die van mijn favoriete band (van deze week) of de favoriete band van mijn vrienden danwel idolen', en/of B. dat (dus) 'bandshirts, als uitdrukking daarvan, blijkbaar niet deugen en als de builenpest moeten worden vermeden'. Omgaan met trolls voor Dummies(ISBN 9780393324020) zegt hierover: '(...) ontspan je, dan doet het minder pijn.' |
|
dit heeft niets meer met burzum te maken papi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, vertel eens wat over jezelf. N.a.v. je eerste +/- 20 posts ben ik echt heel nieuwsgierig naar je geworden. |
|
``Metal with roots in classical music`` Eén van de vele subgenres... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Hmm hmm. Hoewel mijn verhaal natuurlijk het verhaal is van de opkomst en ondergang van de metal laat ik me niet meer zo makkelijk verleiden om voor de zoveelste keer mijn avonturen als chef minitel-propaganda voor Slayer in Frankrijk (grofweg gedurende de eerste Clash of the Titans tour), hofkapper van Metallica ('92-'99) en mental coach van Jon Nödtveidt (vanaf 2004) uit de doeken te doen. Nee, die geschiedenissen blijven voorlopig in de oude doos, waar ze tot mei 2014 enkel toegankelijk zijn voor mijn biograaf. Wat me eraan doet denken... nouja, uh, het is niet uit borstklopperij ofzo dat ik dit hier vermeld, maar ik ben dus wel de eerste zwarte metalfan sinds Martin Luther King Jr. Jr. over wie een biografie wordt geschreven, en daar ben ik best een beetje trots op. En die andere biografie ging natuurlijk vooral over die man in relatie tot zijn vader. |
|
quote:Nu weet ik het zeker! Wil je met me trouwen? |
|
quote: Als je dat nog vraagt in plaats van eist ben je er blijkbaar niet zo zeker van. Ik ben niet zo van de vrouwelijke dominantie, en ik maak me wat dat betreft echt geen illusies meer over metalvrouwen (waaraan overigens nog een hilarische anekdote kleeft, die helaas niet gaat over Burzum, maar over Ildjarn en dus buiten het bereik van dit topic valt). Maar ik mag jou wel, met je eigen 'opinies' en alles; dingen zeggen over metal enzo... ECHTER: eerder genoemde twijfel is dodelijk, en ik zou je graag bevrijden van dat laatste restje onzekerheid, maar cunnilingus is niet mijn sterkste kant- daar kan dat ene vriendinnetje van Dave Lombardo over meepraten. Tevens vernam ik dat je zand in je kut hebt. Ik moet ook om mezelf denken natuurlijk! Kom nou toch. Dit moeten we toch niet willen? Waar is dat stukje HUMANITEIT waar we allemaal zo hard naar smachten? [Dit bericht is gewijzigd door Senjann op 12-03-2010 21:00] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |