|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
explanatory please |
|
quote:Dat het niet de eerste keer is dat het aan jou ligt. |
|
quote: Dat dit niet het eerste snelle nummer van burzum is. Bijvoorbeeld: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ok, die riff van Jeg Faller klinkt behoorlijk vet moet ik zeggen. Ik ben alleen niet zo heel erg weg van de zang. Benieud naar het eindproduct, na de samples ben ik in ieder geval wat positiever dan na de samples van Belus. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik heb 'em vandaag een paar keer geluisterd. Een logisch vervolg op Belus. Als je die niks vond, zal je ook met Fallen niks kunnen. Ik ben iig weer in mijn nopjes. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Oeh, ben benieuwd ja! Belus kon me erg bekoren dus dat zal dan wel snor moeten zitten Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Album is gaaf I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Klinkt wel goed ja. |
|
quote:Maar er staat geen echte uitschieter zoals Glemselens Elv op. Meerdere nummers doen mij trouwens aan oudere burzum nummers denken. Af en toe komt een bekend stukje langs. |
|
quote: Wat is daar mis mee dan? Nu ook opstaan. Godverdomme! Wat ontzettend gaaf weer! Als je belus goed vond, dan kan je deze plaat blind aanschaffen! En voor mensen die de hele plaat niet kunnen vinden, er staat blijkbaar al aardig wat op youtube. http://www.youtube.com/results?search_query=burzum+fallen&aq=f En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niets als je niks geeft om de kwaliteit van je muziek. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Och, voor de voorlopig voldoet deze versie prima, imo. Ik ben wel wat gewend qua mindere geluidskwaliteit. Vroeger, toen... You get the point. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mja, ik wacht toch liever even voor ik een fatsoenlijke rip krijg. Ik snap ook eigenlijk niet dat iemand wel de moeite neemt om zo vroeg de CD te lekken maar er dan geen fatsoenlijke kwaliteit van maakt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Alleen FLAC is goed genoeg? Ik las laatst dat internetpromo's soms ook in 128 zijn, dus ik denk dat dat het is. |
|
quote: FLAC gebruik ik niet. Gewoon mp3, minimaal 192. quote: Serieus? En dan verwacht men dat reviewers daar een fatsoenlijke mening over kunnen bouwen? :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geloof me, reviewers mogen bij sommige labels al blij zijn als ze een stream in 128kbs krijgen [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-01-2011 21:02] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Damn! Wat mij betreft mocht je lekker opzouten met je knakenbandje als je daarmee aan komt zetten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goh ja, ik ga nu niet klagen over een 128kbs-rip. Ok, ik heb liever een iets degelijker geluid, maar daarover struikelen is iets voor audionerds. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Zie de post van Ben. Ik vroeg mij al af of reviewers stront in de oren hadden, maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Dan zijn er ook nog reviewers die vervolgens op een surround set afspelen. O en FLAC is wel iets beter dan mp3 is mijn ervaring. |
|
quote: Bullshit, nerds zouden struikelen over het gebruik van überhaupt iets anders als CD. Het verschil tussen 128 en 192 is duidelijk hoorbaar voor iedereen, behalve mensen die geen oordopjes gebruiken bij concerten, maar die zouden sowieso geen muziek mogen reviewen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat heeft toch niks met de kwaliteit van de bron te maken? quote: Onzin, een goed geripte MP3 is niet te onderscheiden van een FLAC rip. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee, super audio cd is voor echte nerds. Of bestaat dat niet meer? |
|
quote: Bij mijn weten is SAD een verneuking van het originele geluid. Edit: net zoiets als equalizers. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 30-01-2011 21:11] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ben blij dat je jezelf gelooft. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |