IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Burzum II Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 06-02-2010 17:45 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 6 februari 2010 12:31 schreef yowannuzz het volgende:
Hij is gelekt.

Niet waar, er doen wel twee fakes de ronde. Eentje met Dimmu Borigir tracks (2 x 5 dezelfde nummers) en eentje met Britney Spears rommel. En ja, ik was er ook in getrapt...

Op je knie en pijp voor genade!

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 06-02-2010 18:19 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Er zwerft ook nog een torrent op internet met korte stukjes van de nummers, maar dan kun je net zo goed dat eerder geposte youtube-filmpje aanzetten.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-02-2010 20:08 by M. Profiel van M.

quote:
Op 6 februari 2010 17:45 schreef JuronymouS het volgende:
Niet waar, er doen wel twee fakes de ronde. Eentje met Dimmu Borigir tracks (2 x 5 dezelfde nummers) en eentje met Britney Spears rommel.

:')

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-02-2010 23:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 februari 2010 9:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
I
Ik denk dat dat misschien ook het jammere is van internet....te pas en te onpas worden al korte samples en geluidsfragmentjes online gepleurd en iedereen heeft al een mening gevormd zonder ook maar één enkel nummer in z'n geheel gehoord te hebben.

Ik heb altijd al een hekel gehad aan samples en blijkbaar ben ik niet de enige. Waarom doet men dit dan? Staat toch niemand op te wachten? Breng dan gewoon 1 nummer volledig uit op het net.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-02-2010 0:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 februari 2010 9:11 schreef Staalman het volgende:
Wat is dat toch altijd voor gedram.... Als het net als Filosofem/Det Som Engang Var/Hvis Lyset Tar Oss/Burzum/Aske had geklonken dan was hij stil blijven staan en was het niet goed, als hij experimenteerd is het niet goed...

Hoezo altijd?

Dit is geen geëxperimenteer maar gewoon een minder indrukwekkende variant van hetgeen hij in het verleden heeft gedaan, voor zover ik dat kan afleiden uit de samples natuurlijk.

quote:
Tegenstrijdig, bleckies vinden toch alleen de demo goed van hun bandjes? Dit zijn dus true, cvlt ende grimm opnames juist...

Je 15-jarige pubervriendjes misschien...

Ik ben trouwens helemaal niet true ende cvlt, alleen maar grimm.

Er zijn verdomd weinig bands waarvan ik een demo het beste uit hun discografie vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 07-02-2010 0:44]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

.Mental.
Usericon van .Mental.
Posted 07-02-2010 3:42 by .Mental. Profiel van .Mental.

jaja mensen, onweerwolf heeft de wijsheid!!! lees en volg dit orakel!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door .Mental. op 07-02-2010 3:42]

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 07-02-2010 6:32 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 februari 2010 21:33 schreef Hypnos het volgende:

Dit is nu al mijn favoriete Burzum plaat!!!

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

sunwheel
Usericon van sunwheel
Posted 07-02-2010 15:44 by sunwheel Profiel van sunwheel

ik wacht gewoon geduldig af tot dat belus uitkomt

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-02-2010 18:14 by spectre Profiel van spectre

Klinkt best vet

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-02-2010 14:58 by Mythics Profiel van Mythics

http://www.burzum.org/eng/library/interview04.shtml

Niet direct een interview maar meer een selectie van vragen van verschillende personen welke Varg beantwoord.

quote:
Resurgam (Russia): You are in debt to Norwegian government for burning churches. Will the sales return from "Belus" album be used to pay this debt?

Of course not. Thanks for asking though. I really don't want anyone to believe that a single penny of my or anybody else's income from Burzum will be used to pay this debt. The only thing they will ever get from me is the finger, so to speak.

[...]

Wyatt Burton (Dallas, Texas USA): Is there a possibility of collaboration with Fenriz again or any other musicians in future?

Fenriz is a great guy and I like him a lot, but just like me he is somewhat "difficult", and I think we work best on our own, alone. Generally speaking I don't like (other) musicians, and I see no reason to collaborate with anybody. I am satisfied with my own skills as a musician, and like I mentioned already in this interview, I have no plans to play live.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-02-2010 15:24 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 7 februari 2010 0:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo altijd?

Dit is geen geëxperimenteer maar gewoon een minder indrukwekkende variant van hetgeen hij in het verleden heeft gedaan, voor zover ik dat kan afleiden uit de samples natuurlijk.

Je 15-jarige pubervriendjes misschien...

Ik ben trouwens helemaal niet true ende cvlt, alleen maar grimm.

Er zijn verdomd weinig bands waarvan ik een demo het beste uit hun discografie vind.

Je laat jezelf wel heel erg in je hol kijken nu...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 15:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 februari 2010 15:24 schreef Staalman het volgende:
Je laat jezelf wel heel erg in je hol kijken nu...

Sterke reactie hoor!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-02-2010 15:36 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 9 februari 2010 15:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Sterke reactie hoor!

Maar hij slaat wel spijkers met koppen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 15:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 februari 2010 15:36 schreef Count Usher het volgende:
Maar hij slaat wel spijkers met koppen.

Nee.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-02-2010 15:44 by Staalman Profiel van Staalman

Je vergeet de :ikbenboosenstampvoetsmiley:

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 15:48 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 februari 2010 15:44 schreef Staalman het volgende:
Je vergeet de :ikbenboosenstampvoetsmiley:

Right!

Getuige...

quote:
Op 6 februari 2010 9:11 schreef Staalman het volgende:
Wat is dat toch altijd voor gedram.... Als het net als Filosofem/Det Som Engang Var/Hvis Lyset Tar Oss/Burzum/Aske had geklonken dan was hij stil blijven staan en was het niet goed, als hij experimenteerd is het niet goed...

Verwar je nu jezelf met mij.

Maar geeft niet hoor, ik zal Vargjes nieuwe plaat verder niet afkraken totdat ik hem helemaal heb gehoord en dan alleen als ik hem echt niet goed vind.

Nu weer tevreden?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-02-2010 15:54 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 9 februari 2010 15:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Right!

Getuige...

Verwar je nu jezelf met mij.

Maar geeft niet hoor, ik zal Vargjes nieuwe plaat verder niet afkraken totdat ik hem helemaal heb gehoord en dan alleen als ik hem echt niet goed vind.

Nu weer tevreden?

Voel jij je altijd zo personlijk aangevallen? Staat in mijn eerste reactie iets wat specifiek naar jou verwijst? Als je het nog eens leest kun je wellicht zien dat het een algemene reply is op (toevallig) jouw post.

Verder is het stukje over de demo sarcastisch, wellicht dat bijgevoegde link jou hierin verder kan helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

Nou snel je jas aan en je sjaal om want het is koud buiten!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 16:02 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 februari 2010 15:54 schreef Staalman het volgende:
Voel jij je altijd zo personlijk aangevallen? Staat in mijn eerste reactie iets wat specifiek naar jou verwijst? Als je het nog eens leest kun je wellicht zien dat het een algemene reply is op (toevallig) jouw post.

Oh sorry, ik wist niet dat jij alleen maar referentieloze berichten postte die wel iemand quoten maar waarbij het niet de bedoeling is om te reageren. Tsja, als je mij quote en je hebt het over 'altijd gedram' dan wil ik wel de neiging hebben om daar wat over te zeggen. Dus ja ik voelde mij persoonlijk aangevallen. Dat is overigens niet altijd zo.

quote:
Verder is het stukje over de demo sarcastisch, wellicht dat bijgevoegde link jou hierin verder kan helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

Oh! Ja nee, ik was zelf ontzettend serieus mbt tot het wel grimm, maar niet kvlt ende true zijn. Goed dat je het uitlegt hoor.

quote:
Nou snel je jas aan en je sjaal om want het is koud buiten!

Sorry, echt alleen grimm, niet cvlt ende true en zekere niet frostbitten.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-02-2010 16:05 by Staalman Profiel van Staalman

Damn, je laat jezelf weer flink in je hol kijken...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-02-2010 16:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 februari 2010 16:05 schreef Staalman het volgende:
Damn, je laat jezelf weer flink in je hol kijken...

Is goed joh!

Laten we weer ontopic gaan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 09-02-2010 17:11 by spectre Profiel van spectre

Vette samples

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

hellhun
Usericon van hellhun
Posted 19-02-2010 18:32 by hellhun Profiel van hellhun

Burzum maakt met Belus de verwachtingen gewoon meer dan waar, ongelooflijk wat voor sfeer er wordt neer gezet, de melancholie spat er werkelijk van af.

Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-02-2010 18:34 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 19 februari 2010 18:32 schreef hellhun het volgende:
Burzum maakt met Belus de verwachtingen gewoon meer dan waar, ongelooflijk wat voor sfeer er wordt neer gezet, de melancholie spat er werkelijk van af.

Jij hebt het hele album al gehoord?

hellhun
Usericon van hellhun
Posted 19-02-2010 18:36 by hellhun Profiel van hellhun

Ja hij is gelekt.

Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-02-2010 19:32 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Yep, leaky friday!
Schitterend!!!! Het wachten meer dan waard!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-02-2010 20:19]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com