|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie brand. Evil Dick |
|
dat nummer met die gesproken overgang... doet me bijzonder veel denken aan Slaget I Skogen Brotenfor van Enslaved signature |
|
quote: dat moet wel een klap in het gezicht van de Christelijke gemeenschap zijn! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
de kindjes zullen het geweten hebben!!! signature |
|
Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
deze net iets leuker signature |
|
Ja idd, maar ik vind de combi van techno en dat nummer echt gaaf, misschien is er wel een markt voor metal remixes in een techno jasje? In een metal versie is burzum al zo vaak gecoverd. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ik heb de nieuwe vandaag voor het eerst met een koptelefoon beluisterd en het is en blijft een akelig goed album, ik snap niet zo goed wat mensen hier niet goed aan kunnen vinden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik ook niet. draai em elke dag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Inderdaad ik draai hem meerdere keren per dag en gaat echt niet vervelen. |
|
Ik was 'm na 3x wel zat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat derde nummer kan ik blijven draaien. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Gave cover maar wie doet de schreeuw aan het begin? de drummer? |
|
Ik vermoed Hypnos vanuit het publiek. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het klinkt wel alsof het uit een mic komt. |
|
O ironie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul. Ook het introotje van een supernummer van Summoning: A New Power Is Rising. Here kitty kitty kitty! |
|
Ik heb bewust even gewacht met mijn reactie in dit topic. Eerst wilde ik de cd even meerdere malen goed luisteren. Hoewel ik enorm uitkeek naar Belus had ik geen hoge verwachtingen. Want laten we eerlijk zijn, hoe goed kon dit nou worden? Intussen ben ik tig luister beurten verder en kan ik blij verrast zeggen dat ik er naast zat. Wat is dit een vre-se-lijk goed album geworden zeg! De heer Vikernes zet hier, wat mij betreft, dik 80% van de black metal scene voor aap. "Kijk jochies, zo moet dat nou." In de eerste instantie moest ik, net als bijna iedereen hier, erg wennen aan de minder extreme vocalen. Maar dat heeft niet lang geduurd. Toen de sfeer van het album me eenmaal raakte was ik verkocht. Het grappige is dat veel van de Burzum volgelingen vaak de depressieve/suicidale kant op gaan. En hoewel Belus ontegenzeggelijk melancholisch klinkt straalt hier juist een enorme dosis kracht en zelfvertrouwen van af. Hier is iemand bezig die donders goed weet wat hij wil en wat hij doet. Iets wat beter bij black metal past dan dat suicidale gejammer als je het mij vraagt. Ik las hier en daar ook reacties van mensen die niet zo blij waren met de meer up-tempo nummers. Maar ook die vind ik prachtig. Het past gewoon perfect en het geeft het album ook meer afwisseling. Alleen maar langzame nummers was misschien saai geworden. Nee, ik kan niet anders dan mijn petje afnemen voor Varg. Dit album is zonder enige twijfel jaarlijst materiaal. En een betere opvolger voor Filosofem had ik me niet kunnen wensen. (Ik vind hem stiekem zelfs beter) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dikke vette +1 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mooi gesproken, XnegativeX! Helemaal mee eens. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De nieuwe Burzum is geniaal. Plaat van het jaar voor mij, nu al...Echt jammer dat ie niet optreed..had deze songs wel live willen horen... Evil Dick |
|
BEKIJKEN DIT FILMPJE!!! In flits zag ik deze reclame spot op tv, eerste wat ik dacht: WTF Belus op tv? Kijk maar eens rond 13 tm 15 sec. de overeenkomst is verbazingwekkend. Bij 11 en 12 staat Gard van Khold achter een boom ten tijde van phantom http://www.youtube.com/watch?v=SBCGi3zj-_c Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Aardig met je eens, Belus is inderdaad een klein meesterwerkje geworden. Beter dan Filosofem vind ik 'm echter niet, want ook al is het een beetje raar om bij Burzum over de productie te vallen, ik vind de drums echt té kut klinken. Die zijn jammergenoeg veel te slap en te dof, zodat er een stukje 'drive' mist imo. Vergelijk het maar eens met het invallen vd drums tijdens een nummer als Jesu Død. Maar is een persoonlijke kwestie waarschijnlijk, I know...maar het stoort me echt wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |