|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mwah. Ik denk dat de volgende punten belangrijker zijn (in het algemeen). 1) slijten van stem/stembanden 2) gebrek aan 'bijhouden' 3) anders willen klinken 4) merken dat de overbelasting die in de jeugd plaatsvond niet meer kan (DANI!) Voor Varg zouden 2, 3 en 4 mogelijk kunnen gelden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Op Filosofem zong ie ook heel anders, dus iets nieuws is het niet, snap het hele punt van discussie daarom niet. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-03-2010 19:52] |
|
Het is goddomme gewoon vet dat het iets anders is, anders zet ik wel Slayer op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daar is ook niet elke plaat hetzelfde. |
|
Mooi mailtje van Black Hate: To all people that ordered the BURZUM BELUS CDs and LPs. These are delayed to something around the 17th. Because Plasthead were not able yet to ship our stuff. I just phoned them again, they are simply to stupid to care of all things and get their customers updated. So what i got told now is that BURZUM LPs are not shipping before the 11th of March 2010 from the Warehouse of Plastic Head. I really have to laugh now, cause these guys of Plastic Head really are the biggest disapointment in my time working as dealer, what i´m doing now for almost 13 years. :') |
|
Lekker geregeld weer Ik heb het album gisteren besteld via Dis-order (samen met een andere CD) maar ik kreeg vandaag een mail dat het album niet meer op voorraad was.. nu maar hopen dat het snel binnenkomt. Trouwens, nieuwe Burzum t-shirts: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-03-2010 14:32] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mijn exemplaar ligt bij meneer Metalhead22 en komt morgen deze kant op als het goed is |
|
Afgelopen weekend ook maar n's de nieuwe plaat gehaald. Heerlijk schijfje... Alsof de tijd stil is blijven staan. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Wat een LARP-er is het ook, hè. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat eerste shirt maar eens scoren als ze een maatje s of m hebben |
|
quote: Minder drugs gebruiken! (sorry voor de flauwigheid ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Haha, hou eens op gek |
|
Als je eenmaal op dat soort dingen let zie je het ook overal in terug :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Vreemd aangezien ik de LP al een week in huis heb. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lol@lettertype op de shirts |
|
wat is er dan met dat lettertype op die shirts? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Bij cosmox hebben/hadden ze de cd gewoon, ik had hem op de 5e al binnen. quote: Het een veel te vaak gebruikt fantasy font; als ik het goed heb gebruikten o.a. Grimm en Heidevolk het eeuwen terug al. Het oude Burzum logotype niet gebruiken is überhaupt marketingtechnische zelfmoord. |
|
quote: Klopt ja, met het oude logo was deze plaat wel opgepikt, nu hoor je niemand erover. Marketing hè. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het helpt ook niet dat het een laf en oppervlakkig album is. Alleen de buitenkant van Burzum is nog over. Voor een metal album van na 1995 nog steeds uitzonderlijk goed, daar niet van. [Dit bericht is gewijzigd door Senjann op 08-03-2010 21:35] |
|
Flikker toch een eind op zeg. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Okay dan. Misschien moet je hem nog eens luisteren? Heb je een verkeerde rip? Of misschien een andere band in gedachten? Verder: Wat ben ik gek op dat nummer Rundgang Um Die Transzendental |
|
quote:Is dat de ingekorte elpee versie? |
|
Geen idee, maar die 25 minuten die hij duurt ben ik er gek op. |
|
Je noemde maar de halve titel, flauw van mij. Wel een tof nummer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |